Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2301
Írta 2006. december 21. - 16:56
van e olyan kéziszerszám, ami tartalmazza a kerék kiszedéséhez használatos villáskulcsot, illetve van e olyan megoldás a csavar helyére, ami lehetõvé teszi, hogy egy batár 15s kulccsal kelljen járkálni - merthát ha defekt van azt is ki kell szedni...
a másik kérdésem meg arra vonatkozik, hogy van é a praxisotokban aluváz (ejtõs) ss-sé alakítására vonatkozó infó, ill tapasztalat (acél azt tudom, hogy van), ill. hol lehet ilyen után érdeklõdni??
köszi:
egy kezdõ de lelkes ss báb (még nem lepke)
#2302
Írta 2006. december 21. - 16:18
#2303
Írta 2006. december 21. - 16:18
az 1 x 9 az nem 1 x 1 igaz?
amit lehet azt a megfelelo helyen mar legyunkszivesek. foleg hogy kerve is lettetek ra. ennyi erovel a lampakrol is meg a bukosisakokrol is beszelgethetnenk itt, de akkor minek van 2100+ kulonbozo topik a forumon?
koszonom
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2304
Írta 2006. december 21. - 15:44
Tudatosan, vagy nem, de a lánc annyit tud mozogni oldalra (a könnyû váltás, meg egyebek miatt), hogy csak átdobóval hajlandó fentmaradni, vagy valami egyéb helybentartó szerkezettel.
De ez nem a váltó topik. A gorombáskodást meghagyom az alapítóknak, de egyet tudok érteni velük.
#2305
Írta 2006. december 21. - 15:31
Szerintem user error van, mert a 46/11 az igen kemény áttétel (vagy 36/11-et akartál írni? Még az is sok...). Ez azt jelenti, hogy az országúton kényelmesnek mondható 80-90rpm-et te kb. 42-48 kmh-s sebességnél éred el.
Nincs error. Igen, ez 40-es átlagnál kényelmes. De sokszor nem szeretk pörgetni, így ha neadjisten 14/46-ra viszaváltok, akkor 32-35 körüli tempó kényelmes. (70 körüli rpm) Síkon értelemszerûen.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2306
Írta 2006. december 21. - 15:04
#2307
Írta 2006. december 21. - 14:39
szerk: Bocs, ha 1"-es 26-os keréken gurulsz, akkor már 40 körül eléred a 80rpm-et. Ez még mindig soknak tûnik.
#2308
Írta 2006. december 21. - 14:32
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2309
Írta 2006. december 21. - 14:09
#2310
Írta 2006. december 21. - 13:59
Hát, csak az a gond, hogy ha tehetném, kiiktatnám a feszítõt. Meg halom, hogy sok teljesen SS gép tulajdonosa is megküzd ezzel, ezért kérdeztem itt.
(has)Pókember;
Nem, a teljesen, egy sima, láncvilláról lefelé figgyedõ láncvezetõ - mert gyengének találtam az egyébként zsír új Deore váltó rugóját. Tahát csak alul fûzöm át rajta a láncot, ráadásul nem a csapágyházon van, hanem a láncvillán. Azért vicces egy országúti gépen.
Igazából az lenne, a cél, hogy legyen egy baromira egyszerû, jól mûködõ - országúti - edzõgépem. A 9-es sort azért tettem fel, mert bár az esetek 90 %-ában 46/11-ben tekerek, azért a 10% körüli mászásokhoz kevés vagyok - ezért nem merem teljesen SS-ben bevállalni. Most azon agyalok,hogy szétfûrészelem / betávtartózom a 9-es sort, hiszen úgyis csak a legkisebb 4 fogaskereket használom - így meg tudok játszani a láncvonallal valamennyire.
Köszönöm azért az eddigi tippeket, nem egyszerû a tuningolás.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2311
Írta 2006. december 21. - 13:50
#2312
vendég_unit_*
Írta 2006. december 21. - 12:56
Kedves SS-függõk, kellene egy kis segítség!
Bicaj leírása röviden. Hátul VAN váltó+9-es fogsor, elõl marhanagy A-fogkategóriás (nem lehet róla elvileg váltani) tányér, s nincs elsõváltó. Kisérteli jelleggel fent van egy láncfeszítõ.
Szóval nem, nem, nem, még a láncfeszítõvel is ledobja néha a bringám a láncot. A ledobást mondjuk 1 alkalom / 100 km arányban teszi, de ezt is ki szeretném zárni. Általában zötyi (sín, lépcõ, padka, kátyú...) után rázom le. Mindig a hajtómûnél dobja le, s a ledobás iránya erõsen változó. (50% kifelé, 50% befelé) A láncot telesen feszesnek érzem, mi lehet a gond?
Bocsánat, ha kötözködésnek tûnik, de ennek milyen mértékben van köze az SS-hez?
Véleményem szerint inkább:
http://forum.bikemag...hread.php?t=174
#2313
Írta 2006. december 21. - 11:57
#2314
Írta 2006. december 21. - 11:44
ez sztem meg fog maradni, mert nem biztos, hogy meg tudod oldani, h mind a 9 sebességben vonalban legyen a lánc az elsõ tányérral...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2315
Írta 2006. december 21. - 11:24
sokmindent nem tudsz tenni...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#2316
Írta 2006. december 21. - 11:18
Bicaj leírása röviden. Hátul VAN váltó+9-es fogsor, elõl marhanagy A-fogkategóriás (nem lehet róla elvileg váltani) tányér, s nincs elsõváltó. Kisérteli jelleggel fent van egy láncfeszítõ.
Szóval nem, nem, nem, még a láncfeszítõvel is ledobja néha a bringám a láncot. A ledobást mondjuk 1 alkalom / 100 km arányban teszi, de ezt is ki szeretném zárni. Általában zötyi (sín, lépcõ, padka, kátyú...) után rázom le. Mindig a hajtómûnél dobja le, s a ledobás iránya erõsen változó. (50% kifelé, 50% befelé) A láncot telesen feszesnek érzem, mi lehet a gond?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#2317
Írta 2006. december 20. - 21:37
ss agy azert van, hogy legyen egyfokozatu agy
vagy tekersz hatrafele
vagy olyan agyat veszel ami kiakad es lehet vele hatrafele gurulni /bmx/
Tehát csak a bmx agyak müxenek úgy. Értem, teljesen abban voltam, hogy egy street-re szánt mtb aggyal is lehet fakiezni, na mind1, kösz.
#2318
Írta 2006. december 20. - 21:25
(Patentszem alatt kettõvel van. Bocs hogy nagyok a képek.)
#2319
Írta 2006. december 20. - 21:16
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#2320
Írta 2006. december 20. - 20:38
vagy tekersz hatrafele
vagy olyan agyat veszel ami kiakad es lehet vele hatrafele gurulni /bmx/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...