probald ki
de tenyleg.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:40
#2261
Írta 2007. január 15. - 17:45

NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2262
Írta 2007. január 15. - 15:37

Segítséget kérek!
Országúti bicajt építek, és áttételproblémába ütköztem
42:16 vagy 46:18?
Papíron nem sok a különbség, de élõben?
Melyiket válasszam?
Országúti bicajt építek, és áttételproblémába ütköztem
42:16 vagy 46:18?
Papíron nem sok a különbség, de élõben?
Melyiket válasszam?
#2263
Írta 2007. január 10. - 22:59

Nekem is kellene egy kis segítség. Azok a láncfeszítõk, amik a hátrafelé nyíló papucsokon szoktak lenni, pl. Surly féle, feltehetõk a hagyományos vízszintes papucsra? Gondolom, aminek 2 csavarja van, az nem annyira, de az a fajta, amin 1 csavar van középen, talán jó lenne. Szóval szerintetek?
Köszi.
Köszi.
#2264
Írta 2007. január 10. - 22:48

#2265
Írta 2007. január 10. - 22:36

Jó estét!
Létezik olyan szaki, aki - ellenszolgáltatás fejében - az odavitt vas vázra korrektül, láncfeszítésre alkalmas papucsot készít? Régi MTB-t szeretnék egyszeregyesíteni. Bp. és környéke elõnyben.
köszi,
kz
Létezik olyan szaki, aki - ellenszolgáltatás fejében - az odavitt vas vázra korrektül, láncfeszítésre alkalmas papucsot készít? Régi MTB-t szeretnék egyszeregyesíteni. Bp. és környéke elõnyben.
köszi,
kz
#2266
Írta 2007. január 10. - 20:57

#2267
Írta 2007. január 10. - 20:54

az elsõ és a hátsõ fogaskerék fogszáma adja a meghajtásod áttételét, ha ezeket cseréled úgy, hogy az arányszámuk kisebb legyen, akkor könnyebb lesz tekerni, de lassabban haladsz (mintha váltottál volna...)
egyébként pedig egy gyári ss gépet átépíteni váltósra szerintem is hülyeség, de te tudod...
egyébként pedig egy gyári ss gépet átépíteni váltósra szerintem is hülyeség, de te tudod...
#2268
Írta 2007. január 10. - 20:51

#2269
Írta 2007. január 10. - 20:46

masik attetel
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2270
Írta 2007. január 10. - 20:35

azert eladni nem fogom, mert imadom a cuccot egyebkent, csak neha majd megdoglom haza, felfele, kosz a tanacsot ezzel el tudok indulni

#2271
Írta 2007. január 10. - 20:32

masik agy, azt atfuzni masik felnibe, fogaskereksor, lánc, valto, valtokar, vegulis csak ennyi kell.
inkabb add el az egesz hobelebancot, vagy csereld el egy valtos gepre
atepiteni marhasag.
inkabb add el az egesz hobelebancot, vagy csereld el egy valtos gepre
atepiteni marhasag.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2272
Írta 2007. január 10. - 20:13

sziasztok, elõre is bocs a béna kérdésért, nemrég vettem meg elsõ singlespeed gépemet (duncon amstaff), de az a helyzet, hogy - szégyen - de nekem hiányzik róla hátulról a váltó.. hátul is tárcsafék van, emiatt nekem nagyon úgy tûnik, hogy ezzel együtt nem megy az átalakítás (még nem vettem fogaskoszorút, de tippem szerint a singlespeed racsni helyére nem férne fel, még a 6-os sem). adjatok valami tanácsot pls, hogy oldjam meg
#2273
Írta 2007. január 05. - 18:55

itt mehet a bizniszelés, az apróban meg majd kitárgyaljuk a technikai kérdéseket... :-/
#2274
Írta 2007. január 05. - 18:42

Csako!
Tud valaki elado, hasznalt ss cangat 100 rugo korul? A lenyek hogy mtb legyen, ugyis atalakitom utana.
Koff
Tud valaki elado, hasznalt ss cangat 100 rugo korul? A lenyek hogy mtb legyen, ugyis atalakitom utana.
Koff
#2275
Írta 2007. január 02. - 21:14

Okés, lánckerék. Nem értek hozzá, inkább vissza visszük, az a biztos, még vadiúj a kerék. Kösz a választ.
#2276
Írta 2007. január 02. - 18:13

nincs fogaskerek lanckerek van igen gaz konusz le csapagy valoszinuleg ki aztan racsni szetbont /kereso fog hasonlo muveletre dobni valaszt/ nemtom, hogyan nez ki az agy de otthon ha ennyire ertesz hozza nem kezdj bele ezert vannak a szervizek
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2277
Írta 2007. január 02. - 18:03

Na új fejlemény:
Az gáz, ha az egész szabadonfutó, ki-be kb 2-3mm-t mozog? Nem a fogaskerék laza, hanem mintha a szabadonfutó lenne kilazulva.
Amúgy ez kicsit off, de hogy lehet szétbontani az agyat?

Látom hogy van két anya a végén, namost ahhoz hogy a szabadonfutót meghúzzam, a csapágyakat is ki kell vajon szedni, vagy azok jönnek majd a tengellyel?
Köszi
Az gáz, ha az egész szabadonfutó, ki-be kb 2-3mm-t mozog? Nem a fogaskerék laza, hanem mintha a szabadonfutó lenne kilazulva.
Amúgy ez kicsit off, de hogy lehet szétbontani az agyat?

Látom hogy van két anya a végén, namost ahhoz hogy a szabadonfutót meghúzzam, a csapágyakat is ki kell vajon szedni, vagy azok jönnek majd a tengellyel?
Köszi
#2278
Írta 2006. december 31. - 18:46

Boldog új évet SSfanok... sörözzetek egy marha jót, aztán jövõre újra maratonozhatunk jókat... Boldog új évet nektek...

#2279
Írta 2006. december 30. - 19:11

Ha akkor recseg mikor a legnagyobb terhelést kapja, akkor gondolom a racsni kilincse szar.
Ha láncfeszítõs akkor ugorhat is a lánc a fogakon.
Ha láncfeszítõs akkor ugorhat is a lánc a fogakon.
#2280
Írta 2006. december 30. - 19:06

Szerintem három dolog lehet: A láncvonal nem frankó, túl feszes a lánc és nem frankó a láncvonal, a racsi excentrikusan forog mert valami ratyi cucc és a hajtómû tengelye is esetleg görbe azért feszül néha a lánc és nem frankó a láncvonal. A váltáskönnyítéses lánc ill. lánckerék is bekavarhat... Leginkább a lánc van kinyúlva és ugrik a racsnin szerintem. Ez már több volt mint három bocs!