Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
#2221
Írta 2007. január 24. - 23:37
#2222
Írta 2007. január 24. - 22:54
#2223
Írta 2007. január 24. - 20:13
Az égvilágon semmi. Összecsuklik mint a svájcibicska. Nem is értem, minek csinálnak belõle MTB-t. Oútinak állítólag elég jó a koncepció, bár az oldalmerevséggel kapcsolatban kételyeim vannak.ezt madzagos cangát nemértem. Valaki magyarázza már el nekem, hogy ha kap egy kisebb-nagyobb ütést elõrõl, mondjuk egy szikla elé kerül, akkor mi akadályozza meg, hogy összecsoffadjon az egész váz?
Ggx leírta, mi a koncepció; látszik is hogy a kábel valamennyire rugalmasan van rögzítve és a felsõcsõ csatlakozásánál van egy hajlékony közdarab mint a softaileknél.
#2224
Írta 2007. január 24. - 19:59
ezt madzagos cangát nemértem. Valaki magyarázza már el nekem, hogy ha kap egy kisebb-nagyobb ütést elõrõl, mondjuk egy szikla elé kerül, akkor mi akadályozza meg, hogy összecsoffadjon az egész váz?
szerintem a koncepció abból a felismerésbõl ered, hogy az alsócsõre leginkább csak széthúzó irányú erõk hatnak, összenyomó nem igazán... aztán a felsõ csõ ilyen softail jelleggel hajlong valamennyit, ha pl nekimész egy sziklának, amit említettél... van még sok ilyen brinyóról képem, ha érdekel linkelek még
#2225
Írta 2007. január 24. - 19:48
Van egy régebbi outi mali vázas gépem. Gondoltam feldobom kicsit! Szerintetek érdemes agyváltózni, vagy maradjak a jó öreg ss-nél? Nekem mindkettõ tetszik.
Szvsz SS. Nem azért, mert errõl szól a topic, hanem tapasztalatom szerint a pár sebességes agyváltókon mindig egy "köztes" áttétel kéne, ami éppen nincsen. SS-en legalább nem gondolkodsz, hogy hova válts, csak taposod/pörgeted keményen, ahogy éppen kell.
Hosszú távon még akár gyorsabb is lehetsz, mert az agyváltó mechanikai veszteségei helyett választhatsz egy kicsit keményebb áttételt, mint amit az agyváltóson leggyakrabban használnál. (Bár "közepes" fokozaton az is olyan, mint egy racsnis agy, csak nehezebb...) Az áttétel kiválasztásához mindenképp konzultálj a fixmeup programmal, mert az a ferde papucs korántsem tud bármilyen lánchossz-anomáliát kompenzálni.
Egyszerûbb lesz, strapabíróbb, és persze olcsóbb is, de nem ez a legfõbb szempont. Ha tisztességesen csinálod, nem lesz az az átalakítás olyan hõõ, de olcsó.
#2226
Írta 2007. január 24. - 19:30
#2227
Írta 2007. január 24. - 16:13
#2228
Írta 2007. január 24. - 16:09
#2229
Írta 2007. január 24. - 13:36
#2230
vendég_unit_*
Írta 2007. január 24. - 13:19
ilyen hosszú a nyeregvázcsõ, vagy festett a nyeregcsõ? vagy mi? :chin:
Hosszú a nyeregvázcsõ és erre kívülrõl "húzta" rá az egyedi "nyeregcsövet".
(Szép galériája van a honlapon.)
#2231
Írta 2007. január 23. - 23:46
Attól függ, mennyit akarsz rákölteni és mire akarod használni
Városba, "olcsó" bicajnak szerintem elõrébb vagy egy ss-el... további elõnyök: egyszerûbb, letisztultabb, forma stb. Lényeg, hogy el kell találni a jó áttételt.
Bár nekem sincs nagy gyakorlati tapasztalatom, de érzem, hogy szeretni fogom
#2232
Írta 2007. január 23. - 23:09
#2233
Írta 2007. január 23. - 23:06
Integrált?
nemigazán, mert felül van egy kis polír rész, ami maga a nyeregcsõ szvsz..
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2234
Írta 2007. január 23. - 22:34
ilyen hosszú a nyeregvázcsõ, vagy festett a nyeregcsõ? vagy mi? :chin:
Integrált?
#2235
Írta 2007. január 23. - 22:30
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#2236
Írta 2007. január 23. - 22:03
#2237
Írta 2007. január 22. - 23:48
#2238
Írta 2007. január 22. - 23:32
#2239
Írta 2007. január 21. - 22:54
Mi bajod a klipsszel?
Nagyon helyre kis váz, kár volt elrontani a racsnival meg a bumszli egyenes kormánnyal... :-P
Ej, de kötekedõs kedvünkben vagyunk
No, akkor menjünk sorba:
1. a pedál mégiscsak jobb, mint a klipsz (használom, használtam) Ráadásul ez a Blaze pedál isszonyat csúszós vizesen
2. a váz nekem is naon tetszik :clap:
3. fixiként kellett volna újjászületnie? Majd 1× talán. Megvan mindkettõnek az elõnye (biztos) kacérkodtam én is a fixivel, de végül ez lett
4. a bumszli egyenes kormány két irányba fejlõdhet: rövidre vágom+szarv (valszeg ekkor kapsz infarktust:D) vagy kap országúti kormányt (röviden: a mostani felállás adott volt, nem került semmibe, míg a másik opció további zseton)
#2240
Írta 2007. január 21. - 19:27
Nagyon helyre kis váz, kár volt elrontani a racsnival meg a bumszli egyenes kormánnyal... :-P