létezik... írjál fityisznek!Létezik olyan szaki...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Single Speed
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:40
#2261
Posted 2007. January 10. - 22:48
#2262
Posted 2007. January 10. - 22:36
Jó estét!
Létezik olyan szaki, aki - ellenszolgáltatás fejében - az odavitt vas vázra korrektül, láncfeszítésre alkalmas papucsot készít? Régi MTB-t szeretnék egyszeregyesíteni. Bp. és környéke elõnyben.
köszi,
kz
Létezik olyan szaki, aki - ellenszolgáltatás fejében - az odavitt vas vázra korrektül, láncfeszítésre alkalmas papucsot készít? Régi MTB-t szeretnék egyszeregyesíteni. Bp. és környéke elõnyben.
köszi,
kz
#2263
Posted 2007. January 10. - 20:57
#2264
Posted 2007. January 10. - 20:54
az elsõ és a hátsõ fogaskerék fogszáma adja a meghajtásod áttételét, ha ezeket cseréled úgy, hogy az arányszámuk kisebb legyen, akkor könnyebb lesz tekerni, de lassabban haladsz (mintha váltottál volna...)
egyébként pedig egy gyári ss gépet átépíteni váltósra szerintem is hülyeség, de te tudod...
egyébként pedig egy gyári ss gépet átépíteni váltósra szerintem is hülyeség, de te tudod...
#2265
Posted 2007. January 10. - 20:51
#2266
Posted 2007. January 10. - 20:46
masik attetel
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2267
Posted 2007. January 10. - 20:35
azert eladni nem fogom, mert imadom a cuccot egyebkent, csak neha majd megdoglom haza, felfele, kosz a tanacsot ezzel el tudok indulni
#2268
Posted 2007. January 10. - 20:32
masik agy, azt atfuzni masik felnibe, fogaskereksor, lánc, valto, valtokar, vegulis csak ennyi kell.
inkabb add el az egesz hobelebancot, vagy csereld el egy valtos gepre
atepiteni marhasag.
inkabb add el az egesz hobelebancot, vagy csereld el egy valtos gepre
atepiteni marhasag.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2269
Posted 2007. January 10. - 20:13
sziasztok, elõre is bocs a béna kérdésért, nemrég vettem meg elsõ singlespeed gépemet (duncon amstaff), de az a helyzet, hogy - szégyen - de nekem hiányzik róla hátulról a váltó.. hátul is tárcsafék van, emiatt nekem nagyon úgy tûnik, hogy ezzel együtt nem megy az átalakítás (még nem vettem fogaskoszorút, de tippem szerint a singlespeed racsni helyére nem férne fel, még a 6-os sem). adjatok valami tanácsot pls, hogy oldjam meg
#2270
Posted 2007. January 05. - 18:55
itt mehet a bizniszelés, az apróban meg majd kitárgyaljuk a technikai kérdéseket... :-/
#2271
Posted 2007. January 05. - 18:42
Csako!
Tud valaki elado, hasznalt ss cangat 100 rugo korul? A lenyek hogy mtb legyen, ugyis atalakitom utana.
Koff
Tud valaki elado, hasznalt ss cangat 100 rugo korul? A lenyek hogy mtb legyen, ugyis atalakitom utana.
Koff
#2272
Posted 2007. January 02. - 21:14
Okés, lánckerék. Nem értek hozzá, inkább vissza visszük, az a biztos, még vadiúj a kerék. Kösz a választ.
#2273
Posted 2007. January 02. - 18:13
nincs fogaskerek lanckerek van igen gaz konusz le csapagy valoszinuleg ki aztan racsni szetbont /kereso fog hasonlo muveletre dobni valaszt/ nemtom, hogyan nez ki az agy de otthon ha ennyire ertesz hozza nem kezdj bele ezert vannak a szervizek
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2274
Posted 2007. January 02. - 18:03
Na új fejlemény:
Az gáz, ha az egész szabadonfutó, ki-be kb 2-3mm-t mozog? Nem a fogaskerék laza, hanem mintha a szabadonfutó lenne kilazulva.
Amúgy ez kicsit off, de hogy lehet szétbontani az agyat?
Látom hogy van két anya a végén, namost ahhoz hogy a szabadonfutót meghúzzam, a csapágyakat is ki kell vajon szedni, vagy azok jönnek majd a tengellyel?
Köszi
Az gáz, ha az egész szabadonfutó, ki-be kb 2-3mm-t mozog? Nem a fogaskerék laza, hanem mintha a szabadonfutó lenne kilazulva.
Amúgy ez kicsit off, de hogy lehet szétbontani az agyat?
Látom hogy van két anya a végén, namost ahhoz hogy a szabadonfutót meghúzzam, a csapágyakat is ki kell vajon szedni, vagy azok jönnek majd a tengellyel?
Köszi
#2275
Posted 2006. December 31. - 18:46
Boldog új évet SSfanok... sörözzetek egy marha jót, aztán jövõre újra maratonozhatunk jókat... Boldog új évet nektek...
#2276
Posted 2006. December 30. - 19:11
Ha akkor recseg mikor a legnagyobb terhelést kapja, akkor gondolom a racsni kilincse szar.
Ha láncfeszítõs akkor ugorhat is a lánc a fogakon.
Ha láncfeszítõs akkor ugorhat is a lánc a fogakon.
#2277
Posted 2006. December 30. - 19:06
Szerintem három dolog lehet: A láncvonal nem frankó, túl feszes a lánc és nem frankó a láncvonal, a racsi excentrikusan forog mert valami ratyi cucc és a hajtómû tengelye is esetleg görbe azért feszül néha a lánc és nem frankó a láncvonal. A váltáskönnyítéses lánc ill. lánckerék is bekavarhat... Leginkább a lánc van kinyúlva és ugrik a racsnin szerintem. Ez már több volt mint három bocs!
#2278
Posted 2006. December 30. - 16:07
a racsniban van vmi baj
szetszedni szerviz
/ha az amire gondolok/
szetszedni szerviz
/ha az amire gondolok/
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2279
Posted 2006. December 30. - 09:14
Hmm, egy láncvonalat ellenõrzünk majd, de úgy emlékszem azzal nem volt gond. Kipróbáltuk úgyis hogy lazább a lánc, akkor is csinálta:(
lor: és azzal mit lehet csinálni? vagy mi kattoghat azon? :confused: hozzá kell kopnia a lánchoz?
lor: és azzal mit lehet csinálni? vagy mi kattoghat azon? :confused: hozzá kell kopnia a lánchoz?
#2280
Posted 2006. December 30. - 01:46
Nálam is elõfordult már ilyen, és a racsni volt a ludas. Talán kicsit lazítani kell a láncon, nekem az segített.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]