Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
Started by
Endroo
, 2006. January 10. 21:40
#2021
Posted 2007. August 16. - 09:13

Szép, letisztult! CX vázak nagyon bejönnek...
Saját festés, gondolom. Miért nem végtad le róla azt a sok felesleges sallangot (váltókar helye a vázon, bowdenvezetõk)?
Saját festés, gondolom. Miért nem végtad le róla azt a sok felesleges sallangot (váltókar helye a vázon, bowdenvezetõk)?
#2022
Posted 2007. August 16. - 08:49

elkészült az új ss gépem, végleg bekebelezett a dolog
csak címszavakban:
Colnago váz
moser villa
shimano pályagyak nagy peremmel
105-s hajtómû
42-16 áttétel
ritchey logic wcs canti fékek
kiegészítõ fékkar is
és fehééééér
))
képek magukért beszélnek:
http://www.flickr.co...N06/1129776302/
http://www.flickr.co...N06/1129773176/
http://www.flickr.co...N06/1128931087/
remélem elnyeri az igazi ss fanok tetszését is
))
csak címszavakban:
Colnago váz
moser villa
shimano pályagyak nagy peremmel
105-s hajtómû
42-16 áttétel
ritchey logic wcs canti fékek
kiegészítõ fékkar is
és fehééééér

képek magukért beszélnek:
http://www.flickr.co...N06/1129776302/
http://www.flickr.co...N06/1129773176/
http://www.flickr.co...N06/1128931087/
remélem elnyeri az igazi ss fanok tetszését is

#2023
Posted 2007. August 16. - 07:38

OK, most nézem a honlapot, de felmerül a másik probléma: nem kerül konfliktusba a borda és a vékonyka lánckerék? Mert talpas lánckerék és konverter az már más tészta volna...
Én úgy gondolom, felmegy rá a talpas is.
#2024
Posted 2007. August 15. - 22:57

tudom h ez nem ebbe az ss topicba tartozik, de nekem pl bmx agyam van 24-es kerékkel ami szintén szimmetrikus, és jól bírja kékcsíkos áruházas minõségû küllõkkel is. az ss agy lényege kedves kolega, h merevebb lesz a kerék tõle, nem erõsebb. a "soksebességes" agyakkal fûzött kerekek oldalirányban rugalmasabbak. ennyi. na meg ha valaki igazi ss rajongó akkor úgy illik h ss agyat használ nem?
#2025
Posted 2007. August 15. - 19:23

azert jobb az ss agy, mert szimmetrikusan lehet fuzni. nem olyan feloldalasan mint a soksebessegest. ki lehet tolni a hajtasoldali kulloperemet jo ket centivel. igy sokkal erosebb a kerek.
ezert hasznal minden nagy CC XC Maraton DH es egyeb versenyzo szimmetrikus SS agyakkat, mikozben a balekok feloldalas soksebesseges agyai sorra atomjaikra hullanak :-)
bocs, de nem birtam kihagyni
2StUpId2ShIfT
#2026
Posted 2007. August 15. - 19:15

azert jobb az ss agy, mert szimmetrikusan lehet fuzni. nem olyan feloldalasan mint a soksebessegest. ki lehet tolni a hajtasoldali kulloperemet jo ket centivel. igy sokkal erosebb a kerek.
nekem van ilyen on one hatso agyam [ss] hat nemtom... nem vagyok tole elszallva. meg van egy woodman is, kellene bele egy adag csapagy es akkor jo lenne, igy most csak hulladek kategoria.
nekem van ilyen on one hatso agyam [ss] hat nemtom... nem vagyok tole elszallva. meg van egy woodman is, kellene bele egy adag csapagy es akkor jo lenne, igy most csak hulladek kategoria.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2027
Posted 2007. August 15. - 18:01

#2028
Posted 2007. August 15. - 18:00

#2029
Posted 2007. August 15. - 16:59

OK, most nézem a honlapot, de felmerül a másik probléma: nem kerül konfliktusba a borda és a vékonyka lánckerék? Mert talpas lánckerék és konverter az már más tészta volna...
#2030
Posted 2007. August 15. - 16:54

A vallásháborúk mindig is értelmetlenek voltak. 
On-one: a 29-es Inbred pl. "9spd Planet X Dog hubs, running a 18t SS converter kit for easy conversion to gears if you want to".

On-one: a 29-es Inbred pl. "9spd Planet X Dog hubs, running a 18t SS converter kit for easy conversion to gears if you want to".
#2031
Posted 2007. August 15. - 16:49

OK, de tisztázni kell, hogy kazettás ss vagy kihézagolt XTR (ami jó agy, csak nem ss).
Mert ss-fanoknál egy soksebességes agy ss-esítése szokott a casus belli lenni...
On-one melyiket hézagolja?
Mert ss-fanoknál egy soksebességes agy ss-esítése szokott a casus belli lenni...
On-one melyiket hézagolja?
#2032
Posted 2007. August 15. - 16:44

Én nem látom, hol lenne rosszabb a kihézagolt. A kazettás SS agyak (pl. dt swiss, hope, novatech) is ugyanígy mûködnek, csak ott kisebb a kazetta, ergo kevesebb hézagoló kell. Egyszerûbb és olcsóbb az áttétel cseréje is, mint a szabadonfutó esetében. Az pedig, hogy szép, vagy nem szép, elegáns, vagy nem elegáns, kinek-kinek az ízlésére, pénztárcájára van bízva. Ha futná rá, én kazettás ss-t használnék.
#2033
Posted 2007. August 15. - 16:37

Pedig nekik vannak "rendes" ss agyaik, nem?
Vagy annyira nem is rossza a hézagolt agy...
Valaki tud bõvebb infót?
Vagy annyira nem is rossza a hézagolt agy...
Valaki tud bõvebb infót?
#2034
Posted 2007. August 15. - 09:26

#2035
Posted 2007. August 15. - 08:13

Ezt a Giant-ot valaki linkelte korábban, asszem a hátsóagya sem SS, hanem kihézagolt XTR... akinek van kedve megkeresheti...
#2036
Posted 2007. August 14. - 23:08

Annyira egysebességes ez a váz mint az én cruxom!

#2037
Posted 2007. August 14. - 22:36

Giant XTC Composite 1 Carbon Singlespeedki csinal karbonbol egysebesseges montivazat? 100-es telohoz kb.
Igaz csak Fox F80X fork

http://www.cyclingne...id=decker_giant
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#2038
Posted 2007. August 14. - 22:25

ki csinal karbonbol egysebesseges montivazat? 100-es telohoz kb.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2039
Posted 2007. August 14. - 22:12

" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius
#2040
Posted 2007. August 14. - 21:23

Tengely megfúrni,menetett vágni bele,imbusz csavart bele,és garantáltan nem fordul el!
GYORSZÁRTÓL SOKAT NE VÁRJ!
GYORSZÁRTÓL SOKAT NE VÁRJ!