Jelentkezz be Regisztrálj

Single Speed
#1981
Posted 2007. December 20. - 10:15

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1982
Posted 2007. December 20. - 09:38


#1983
Posted 2007. December 20. - 09:28

white? szegény Te

(tényleg tud annyival többet, mint amenyyivel többe kerül?)
#1984
Posted 2007. December 19. - 21:01

Szerintem érdemes félévente szétszedni összerakni zsír stb mert egyébkén jó.Mint abszolut felhasznalo es technikailag eleg analafabeta kerdezem a velemenyeteket. Ha a shimano 16os racsni kicsit recseg, kezzel eppen, hogy fordul egy bõ fél fordulatot, illetve ha csak tolom a gépet magam mellett, akkor úgy viselkedik, mint egy pszeudo fixi (forog a hajtomû a lánccal együtt), akkor a racsni kukára futott, vagy más lehet a probléma?
(persze mióta whiteom van,.....


#1985
Posted 2007. November 20. - 20:40

Japán fafaragás függ a szobám falán, Gonosz démont ábrázol, s rajta arany a máz.
Részvéttel bámulom halántékán a dülledõ eret, amely elárulja: mily fárasztó is rossznak lenni.
#1986
Posted 2007. October 31. - 17:38

Race, no Rest!
#1987
Posted 2007. October 31. - 17:36

#1988
Posted 2007. October 29. - 16:56

Városba szerintem az úti a jobb választás, ráadásul kb feleannyi, mint a Lee Cougan. Igaz, az utóbbi is megéri az árát. Csak egy kicsit túl bling. Könnyebben ellopódik

Ja, a méret is kérdéses lehet. Az úti jó nagynak tûnik, 56, vagy 58?
#1989
Posted 2007. October 29. - 10:39

Én (szezonban) gyakran megyek, de gyak. alig lakatolok. Én ezért a Cougant venném, de 39-ért nagyon baráti a második is.
Szerintem mindekettõ alkalmas aszfaltos sportolgatásra is bõven!
És hogy legyen értelme a postnak, DX racsni létetik külön vékony (3/32") és vastag (1/8") lánchoz is?
#1990
Posted 2007. October 29. - 10:31

talán még ezt is érdemes számításba venni?
Nagyon kis pofás városi cirkálónak tûnik, én a kettõ közül ezt választanám városba (kevesebb a szemcsali effektusa és a "lopási koefficienciózisa", hogy egy tanult barátomat idézzem

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1992
Posted 2007. October 28. - 23:36

Erdemes Matuzektol komplett kerekpart venni ?
szerintem semmit.
Race, no Rest!
#1993
Posted 2007. October 28. - 21:53

Bõvebben priviben
#1994
Posted 2007. October 28. - 21:43

Egyszeru kerdes ..... Erdemes Matuzektol komplett kerekpart venni ??????
Egy single speed-et neztem ki.
koszi
Erre elosszor 130km gyaloglas utan ebredtem ra.
#1995
Posted 2007. October 27. - 17:52

Race, no Rest!
#1996
Posted 2007. October 27. - 12:33

kösz a részletes infót, majd ha a Raleigh-em hajtása, váltója megadja magát, akkor én is vmi hasonló átalakítást akarok rajta csinálnia hátsó agy egy 36 lyukú ipari csapágyas 2007es B+ Denver II
hátsó felni: 622X18as duplafalu B+ Action.
racsni: 16 fogas Dicta (eddig semmi baj nem volt vele, de mivel télen is ezzel a géppel fogok közlekedni elképzelhetõ, hogy megadja magát, akkor majd beszerzek egy 16os ACS-t, mert az sokkal tartósabb)
külsõk: Continental Contact (extra defektvédelemmel, de azoknak a bizonyos csillag(talán akác?)-tüskéknek ez sem állt ellen, úgyhogy vettem pehelykönnyû japán Flat Away kevlárszalagot bele)
a láncfeszességállítással nincs probléma, mivel nagyjából vízszintes a papucs. kiszedtem a láncból az eredeti (váltós géphez való) hosszából pár szemet és mivel menetes tengely van hátul összerakáskor egyszerûen a középcsapágynál kézzel megfeszítem a kereket és meghúzom a csavarokat. eddig még nem mászott el
a gépnek semmilyen hangja nincs (csak a racsninak), teljesen némán lehet vele suhanni. az U-lakat kicsit kotyog már a tartójában, de nem vészes.
a 42/16 elég pörgetõs, amolyan térdkímélõs-BP-belvárosi áttétel, de én így szeretem, nem változtatnék rajta.
ehh, kezdtem már örülni, h szuper defektbiztos külsõm van elõl, de akkor a contact se képes csodákra

#1997
Posted 2007. October 14. - 16:08

#1998
Posted 2007. October 14. - 14:48

széép
egysebességesítésrõl tudnál írni pár infót? milyen a hátsó agy? váltó oldali papucsból szabtál ki, hogy tudd állítani az agy helyzetével a láncfeszességet?
a hátsó agy egy 36 lyukú ipari csapágyas 2007es B+ Denver II
hátsó felni: 622X18as duplafalu B+ Action.
racsni: 16 fogas Dicta (eddig semmi baj nem volt vele, de mivel télen is ezzel a géppel fogok közlekedni elképzelhetõ, hogy megadja magát, akkor majd beszerzek egy 16os ACS-t, mert az sokkal tartósabb)
külsõk: Continental Contact (extra defektvédelemmel, de azoknak a bizonyos csillag(talán akác?)-tüskéknek ez sem állt ellen, úgyhogy vettem pehelykönnyû japán Flat Away kevlárszalagot bele)
a láncfeszességállítással nincs probléma, mivel nagyjából vízszintes a papucs. kiszedtem a láncból az eredeti (váltós géphez való) hosszából pár szemet és mivel menetes tengely van hátul összerakáskor egyszerûen a középcsapágynál kézzel megfeszítem a kereket és meghúzom a csavarokat. eddig még nem mászott el

a gépnek semmilyen hangja nincs (csak a racsninak), teljesen némán lehet vele suhanni. az U-lakat kicsit kotyog már a tartójában, de nem vészes.
a 42/16 elég pörgetõs, amolyan térdkímélõs-BP-belvárosi áttétel, de én így szeretem, nem változtatnék rajta.
#1999
Posted 2007. October 10. - 21:15

drágaszágom :love1:
http://forum.bikemag...&postcount=5837
széép

egysebességesítésrõl tudnál írni pár infót? milyen a hátsó agy? váltó oldali papucsból szabtál ki, hogy tudd állítani az agy helyzetével a láncfeszességet?
#2000
Posted 2007. October 08. - 10:06
