széép
egysebességesítésrõl tudnál írni pár infót? milyen a hátsó agy? váltó oldali papucsból szabtál ki, hogy tudd állítani az agy helyzetével a láncfeszességet?
a hátsó agy egy 36 lyukú ipari csapágyas 2007es B+ Denver II
hátsó felni: 622X18as duplafalu B+ Action.
racsni: 16 fogas Dicta (eddig semmi baj nem volt vele, de mivel télen is ezzel a géppel fogok közlekedni elképzelhetõ, hogy megadja magát, akkor majd beszerzek egy 16os ACS-t, mert az sokkal tartósabb)
külsõk: Continental Contact (extra defektvédelemmel, de azoknak a bizonyos csillag(talán akác?)-tüskéknek ez sem állt ellen, úgyhogy vettem pehelykönnyû japán Flat Away kevlárszalagot bele)
a láncfeszességállítással nincs probléma, mivel nagyjából vízszintes a papucs. kiszedtem a láncból az eredeti (váltós géphez való) hosszából pár szemet és mivel menetes tengely van hátul összerakáskor egyszerûen a középcsapágynál kézzel megfeszítem a kereket és meghúzom a csavarokat. eddig még nem mászott el
a gépnek semmilyen hangja nincs (csak a racsninak), teljesen némán lehet vele suhanni. az U-lakat kicsit kotyog már a tartójában, de nem vészes.
a 42/16 elég pörgetõs, amolyan térdkímélõs-BP-belvárosi áttétel, de én így szeretem, nem változtatnék rajta.