
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#18241
Írta 2006. február 13. - 16:57

shimanonál van agy kis csövecske peremmel a végén amit beletolsz a csõbe (ez többször használatos) és van egy gyûrû amit ráhúzol a csõre (ez egyszer használatos). utána ezt így kompletten betolod a karba és meghúzod a csavaros részt (x erõvel mert a roppantógyûrûnek rá kell roppannia
) és utána az egész miskulanciára ráhúzod a porvédõ mûanyagot.

#18242
Írta 2006. február 13. - 16:49

Hello,
Azt szeretném megkérdezni, hogy fékkábel csatlakozásánál lévõ (olive vagy grease-nek, vagy mittudom én minek:) nevezett akármivel) mit kezdjek?
(shimano kábel meg a kar is az)
na szal ezt a prücköt rá kell e szorítani a kábelre a manualban megjelenített helyen, vagy csak rárakom a csõre, a csövet betolom a helyére (mondjuk a karba) és becsavarom a legkülsõ csavarral?
lécci gyorsan válaszoljatok
elõre is köszi
Azt szeretném megkérdezni, hogy fékkábel csatlakozásánál lévõ (olive vagy grease-nek, vagy mittudom én minek:) nevezett akármivel) mit kezdjek?
(shimano kábel meg a kar is az)
na szal ezt a prücköt rá kell e szorítani a kábelre a manualban megjelenített helyen, vagy csak rárakom a csõre, a csövet betolom a helyére (mondjuk a karba) és becsavarom a legkülsõ csavarral?
lécci gyorsan válaszoljatok
elõre is köszi
Csak a hülyék tartanak rendet...
a zsenik átlátják a káoszt
a zsenik átlátják a káoszt
#18243
Írta 2006. február 12. - 23:10

nemtom szeretnék-e
amikor mûködik, nagyon jó fék az XT
amikor nem (mostanában inkább nem) akkor olyan mint a takony
amikor mûködik, nagyon jó fék az XT
amikor nem (mostanában inkább nem) akkor olyan mint a takony

#18244
Írta 2006. február 12. - 22:57

mmmja, de a hayes nem 4 dugattyús mint az xt, azt' ott ki tudja hol kolbászol az olaj.. 
majd salika megcsinájja, hamár verte a mellét hogy õ már tud légteleníteni
(belerakja majd a dotos olajat, én meg sírvafakadok hogy tönkretette:D)

majd salika megcsinájja, hamár verte a mellét hogy õ már tud légteleníteni
(belerakja majd a dotos olajat, én meg sírvafakadok hogy tönkretette:D)
#18245
Írta 2006. február 12. - 22:51

én meg alulról, mert a tiszta olaj kinyomja mind a bubikat, mint a régi koszos löttyöt. bevált, és kb 2 perc az egész
#18246
Írta 2006. február 12. - 21:57

Én is mindig fölülrõl, igaz évente egyszer kell, akkor is csak olajcsere miatt. Hátsó féknél nehezebb, mert a bubik elbújnak a kanyarokban.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#18247
Írta 2006. február 12. - 19:28

akkor lehet hogy nem a módszerrel van a gond hanem a fékkel
az istennek nem sikerül megcsinálnom úgy hogy jó legyen
lehet h beviszem bótba, azt szopjanak vele õk (Sala muhaha)
az istennek nem sikerül megcsinálnom úgy hogy jó legyen

lehet h beviszem bótba, azt szopjanak vele õk (Sala muhaha)
#18248
Írta 2006. február 12. - 19:26

xt-hez marad ez a motoros, felül töltöm, pumpálom, kinyitom alul, bubi kijön, zárom, felül töltöm.... módszer.
nálam mindig bevált.
nálam mindig bevált.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#18249
Írta 2006. február 12. - 19:11

én szintén alulról ajánlom, bár a manual fentrõl mondja,de az napestig eltart mire megvárod hogy a bubi feljöjjön miközben az olaj lefele megy
az XTt viszont nemtom megcsinálni rendesre:(
az XTt viszont nemtom megcsinálni rendesre:(
#18250
Írta 2006. február 12. - 18:06

Nyitott tartájba olaj öntés....légtelenítõ csavar kivesz....pumpál...pumpál....olajpótlás....pumpál....pumpál.....etc, etc.....
)))
Szarul hangzik, tudom:))

Szarul hangzik, tudom:))
#18251
Írta 2006. február 12. - 18:06

a túlfolyó?
maradhat elvileg minden, bár a pofát én kivenném, biztos ami biztos. alulról a legjob saintet is, hayest is, pedig a manual fordtíva írja. én még annyit szoktam csinálni hogy visszaszívok olajat a fecskendõbe, annyit, hogy felül ne fogyjon el és függõlegesen tartva a kis bubik felmásznak a fecskendõ boldogabbik végébe. utána mehet vissza a bubimentes olaj.
maradhat elvileg minden, bár a pofát én kivenném, biztos ami biztos. alulról a legjob saintet is, hayest is, pedig a manual fordtíva írja. én még annyit szoktam csinálni hogy visszaszívok olajat a fecskendõbe, annyit, hogy felül ne fogyjon el és függõlegesen tartva a kis bubik felmásznak a fecskendõ boldogabbik végébe. utána mehet vissza a bubimentes olaj.
#18252
Írta 2006. február 12. - 18:03

#18253
Írta 2006. február 12. - 18:02

Emberek:)
Érzem, hogy enyhén stupiddá válok most de ezt is megkérdezem:- Maradhat minden a bicajon és csdak hadd szóljon vagy vannak egyéb praktikák?
Ja, természetesen alulról nyomtam ahogy a NET-en láttam a .pdf-ét ennek a dögnek:))
Mások szerint a motoros-tárcsás-tartályból utántöltve-átpumpálós módszer a legjobb.....
Érzem, hogy enyhén stupiddá válok most de ezt is megkérdezem:- Maradhat minden a bicajon és csdak hadd szóljon vagy vannak egyéb praktikák?
Ja, természetesen alulról nyomtam ahogy a NET-en láttam a .pdf-ét ennek a dögnek:))
Mások szerint a motoros-tárcsás-tartályból utántöltve-átpumpálós módszer a legjobb.....
#18254
Írta 2006. február 12. - 17:59

majd felül elzárni, és alulról ha szükség van egy kicsit rátölteni. így be lehet lõni akár kopottabb fékpofához is a féket.
#18255
Írta 2006. február 12. - 17:58

vagy alulról csinálod, mint ahogy nem szabad, elvileg
vagy felülrõl mint a könyvecskéjében vázolva van, és elkúrsz rá 1 órát
célszerü alulról átnyomni a rendszeren egy fecskendõnyi olajat, a csövet egyenesen tartani hogy a bubik tuti kijöjjenek
vagy felülrõl mint a könyvecskéjében vázolva van, és elkúrsz rá 1 órát

célszerü alulról átnyomni a rendszeren egy fecskendõnyi olajat, a csövet egyenesen tartani hogy a bubik tuti kijöjjenek
#18256
Írta 2006. február 12. - 17:56

Sziasztok!
Technikai jellegû kérdés:-Ma légtelenítettem a Magurámat mert felkerült egy másik fékkar és hiába nyomtam át rajta 1 deci olajat (szerintem leírás szerint) mégis olyan mintha cart markolnék......nyúlós, nyilván levegõs maradt ezért adhatnátok pár gyakorlati tanácsot:))
Elõre is köszönöm:)
Technikai jellegû kérdés:-Ma légtelenítettem a Magurámat mert felkerült egy másik fékkar és hiába nyomtam át rajta 1 deci olajat (szerintem leírás szerint) mégis olyan mintha cart markolnék......nyúlós, nyilván levegõs maradt ezért adhatnátok pár gyakorlati tanácsot:))
Elõre is köszönöm:)
#18257
Írta 2006. február 12. - 17:24

#18258
Írta 2006. február 12. - 10:27

#18259
Írta 2006. február 12. - 10:10

Valakinek van képe hogy Postmoun-os Manitou telón hogy fest a 180 -as tárcsa ?
milyen adapter kell hozzá ?
Várom a válaszokat !
milyen adapter kell hozzá ?
Várom a válaszokat !
:cheers:
#18260
Írta 2006. február 10. - 23:07

Légtelenítettük a magot és hááát, valami iszonyat hogy fog, nem kell avid
Az mitõl lehet, hogy a fékpofáknak a középsõ része nem kopik be rendesen?
Hát most nem mondok semmit, csak azt hogy én megmondtam:D
Ha levegõs a fék akkor szar a fék, ennyi.
Mindig legyen buborékmentes és akkor nem kell az avid, ami kb úgy fog mint a mag szóval ezért felesleges.
husevo: direkt van nagy N-el;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.