Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#17661
Írta 2006. május 09. - 23:46
#17662
Írta 2006. május 09. - 23:39
ez esetben nincs egyenesen benne a kerék.
szóval egyik állásban beállitod, hogy ne üssön, de az átellen oldalon pont ütni fog.
amugy a tárcsa meghuzása: lelazitod az összes csavart, majd meghuzol egyet, de nem teljesen. aztán az azzal átellen csavart huzod meg, és igy tovább, mindig a szembelevõt.
és folyamatosan. igy nem huzod el egyik oldalra se a tárcsát.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17663
Írta 2006. május 09. - 23:31
#17664
Írta 2006. május 09. - 22:23
talán próbáld meg egyenesre beállitani a féknyerget az adapteren: lazitsd ki az adapterten a csavart, ami a féket fogja (nem azt, ami a villához csatlakozik!) és igy kilazitva huzd be a féket. aztán óvatosan kezd el megszoritani a csavarokat, szépen egyszerre, ne ugy, hogy egyik tökig meghuz, aztán másik, hanem egyik is kicsit, másik is kicsit.A következõ a broblémám: nem rég raktam fel elõre egy 203as Avid BB7es féket és menet közben rezonál szerencsétlen és beleér így a fékpofákba. Egy hatküllõs hullámos tárcsa van rajta. Ha közelebb állítom, hogy picit beleérjen, akkor sem az igazi és fékez is picit ugyebár, ha meg távol, akkor meg nagyon sok, a fékkart teljesen be kell húzni. Eléggé piszkálja már a csõröm, hoyg zörög a fékem, mert ez hangosabb annál, mint ha csak simán csiszolódna rajta a fékpofa.. Légyszi aki tud segítsen, adjon valami jó tanácsot!
igy jónak kell lennie.
persze a nagy tárcsa egy villánál mindig bele fog érni kanyarban, ha hajlik, fõleg ha nme 20mm -eres az agy, hanem 10-es gyorszár.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17665
Írta 2006. május 09. - 21:35
A fék baja az volt, a maratonon a fék nagyon túltömõdött és olyan volt mintha folyamatosan fogott volna ezáltal túlmelegedettt az olaj + eltömõdött 1-2 alkatrész:(
De most már mükszik:)
#17666
Írta 2006. május 09. - 20:50
#17667
Írta 2006. május 09. - 18:34
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17668
Írta 2006. május 09. - 14:17
Rohanj be a boltba, hogy jöttél a bicóért!
#17669
Írta 2006. május 09. - 14:14
És mi a hibája a féknek? (Ami a fordított berakott keréktõl van - bazzeg ) Beviszed, hogy hé, nem az igazi a fék. Oké, hagyd itt, bevizsgáljuk. 2 nappal késõbb megvan a diagnózis: a tárcsa a másik oldalon van, ez okozza a fékerõhiányt. Vagy ezt így hogy?
Nem...
Akkor elmesélem:
BM után elsõ fék darál, majd semmit sem fog...
Szombaton bevisz---hétfõn telefon----
Én: mikorra lesz kész a canga???
Szervizes: Háát az eljével vagyunk készen lehet hogy nem lesz garis és.....
---innetõl elvesztettem a fonalat mer valahogy nem stimmelt az egész az én cangámra----utána köszönöm --viszhall---
Ja ugye ez van akkor ha az ember nem azzal beszél akinél hagyta a cangát:)
#17670
Írta 2006. május 09. - 14:08
#17671
Írta 2006. május 09. - 14:06
megvan a diagnózis: a tárcsa a másik oldalon van, ez okozza a fékerõhiányt.
:D
#17672
Írta 2006. május 09. - 14:06
Mer addig én is eljutottam, hogy lehetetlen...
#17673
Írta 2006. május 09. - 14:03
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17674
Írta 2006. május 09. - 13:57
#17675
Írta 2006. május 09. - 13:54
Miért érdekes, hogy be lehet-e tenni fordítva?
Csak azért mert a a cangám a szervizbe van és beszéltem az egyik szervizes sráccal telefonon, aki azt mondta, hogy a fék hibája a fordítva visszarakott kerék miatt van...
Na lestem nagyokat csak ezért kérdeztem...
Amúgy szerintem is lehetetlen:):)
Szerintam összekeverte a cangámat egy másikkkal------V-fékessel talán
#17676
Írta 2006. május 09. - 12:17
kössz az infókat
#17677
Írta 2006. május 09. - 11:21
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17678
Írta 2006. május 09. - 09:30
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#17679
Írta 2006. május 09. - 08:53
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17680
Írta 2006. május 09. - 00:23
Elvileg én is így tudom/gondolom...mellesleg XTR fékkar nincs...majd max lekaparom a Deore feliratot.:wtf:sztem a fékkarok a festésen kívül semmiben nem különböznek, legalábbis ránézésre, és ezt igazolni látszik az áruk is, mert pl egy saint féktest kétszer annyi, mint egy deore, míg egy deore fékkarnál kb 2400 ft-tal drágább egy saint ( lásd ebike ). szal a kinézeten kívül sztem nem sok különbség van. de ha igen, akkor majd az okosok megmondják
szal ha nem akar kidobni plusz 15-17e-t fékkarokért csak amiatt, hogy rá legyen írva, hogy xtr vagy bármi más, akkor nagyon jó az a deore
Igazából a fékcsõ lett volna a fõ kérdés, mert a többiben szinte biztos voltam...