Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#17662
Írta 2006. május 10. - 20:02

Hol? :chin:[/quote]
Ebikeon deore 25, juicy5 28, hf9 20 tarcsa nelkul. 5e az avid tarcsa, akkor az is 25 ugy. 26..
#17664
Írta 2006. május 10. - 19:47

#17665
Írta 2006. május 10. - 19:42

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17666
Írta 2006. május 10. - 19:40

[highlight] The bike way of life [/highlight]
#17667
Írta 2006. május 10. - 17:37

Ettol a rezgestol en is nagyon kivagyok, (bar nekem nem atutos a gepem) ez valami szornyu.
En nem ertem hogy lehet valamit ilyen igenytelenul megcsinalni, lehetne pl abba a nyomorult tarcsaba valami bordazatot kesziteni. Ezek a fejlesztok nem probaljak ki amit csinalnak? Vagy csak mi keverjuk rosszul az alkatreszeket?

gondoltam arra is hogyha mar gyarilag ilyen igenytelenek, kimerevitem valami hajlitott 1 es lemezzel a csavaroktol kifele. Lehet kenyes vagyok de 1 ora cicerges mar irto idegesito tud lenni...
Nekem egyebkent 18-25Km/h kozott csinalja a 203 Hayesem az ujabb "kiharapott" tarcsas. A regebbiek nem tudom mennyire labilisak oldaliranyban. Sajna pont idealis gurulos zona. A fek, kerek stb. jol van osszerakva/beallitva, viszont valszeg van a tarcsakban kis 8-as, de ezellen nehez tenni, max mindig hajlitgatni kene. Ezert mondom igenytelen megoldassal keszulnek. Nem baj majd 10 ev mulva ezt is kikuszobolik hacsak nem magnesfek vagy valami hasonlo lesz addigra

Mindenesetre az is biztos hogy a durva rucskos gumik is rontanak a dolgon, dehat kerem ez mtb vagy miaszosz
#17668
Írta 2006. május 10. - 16:26

#17669
Írta 2006. május 10. - 16:06

#17670
Írta 2006. május 10. - 15:20

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#17671
Írta 2006. május 10. - 14:21

Ja és az egész slick guminál vagy terepen nem fordul elõ.
A sebesség mindent megold.
#17672
Írta 2006. május 09. - 23:51


más ötletem nem nagyon van.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17673
Írta 2006. május 09. - 23:46


#17674
Írta 2006. május 09. - 23:39

ez esetben nincs egyenesen benne a kerék.
szóval egyik állásban beállitod, hogy ne üssön, de az átellen oldalon pont ütni fog.
amugy a tárcsa meghuzása: lelazitod az összes csavart, majd meghuzol egyet, de nem teljesen. aztán az azzal átellen csavart huzod meg, és igy tovább, mindig a szembelevõt.
és folyamatosan. igy nem huzod el egyik oldalra se a tárcsát.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17675
Írta 2006. május 09. - 23:31

#17676
Írta 2006. május 09. - 22:23

talán próbáld meg egyenesre beállitani a féknyerget az adapteren: lazitsd ki az adapterten a csavart, ami a féket fogja (nem azt, ami a villához csatlakozik!) és igy kilazitva huzd be a féket. aztán óvatosan kezd el megszoritani a csavarokat, szépen egyszerre, ne ugy, hogy egyik tökig meghuz, aztán másik, hanem egyik is kicsit, másik is kicsit.A következõ a broblémám: nem rég raktam fel elõre egy 203as Avid BB7es féket és menet közben rezonál szerencsétlen és beleér így a fékpofákba. Egy hatküllõs hullámos tárcsa van rajta. Ha közelebb állítom, hogy picit beleérjen, akkor sem az igazi és fékez is picit ugyebár, ha meg távol, akkor meg nagyon sok, a fékkart teljesen be kell húzni. Eléggé piszkálja már a csõröm, hoyg zörög a fékem, mert ez hangosabb annál, mint ha csak simán csiszolódna rajta a fékpofa.. Légyszi aki tud segítsen, adjon valami jó tanácsot!
igy jónak kell lennie.
persze a nagy tárcsa egy villánál mindig bele fog érni kanyarban, ha hajlik, fõleg ha nme 20mm -eres az agy, hanem 10-es gyorszár.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17677
Írta 2006. május 09. - 21:35

A fék baja az volt, a maratonon a fék nagyon túltömõdött és olyan volt mintha folyamatosan fogott volna ezáltal túlmelegedettt az olaj + eltömõdött 1-2 alkatrész:(
De most már mükszik:)
#17678
Írta 2006. május 09. - 20:50

#17679
Írta 2006. május 09. - 18:34


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#17680
Írta 2006. május 09. - 14:17

Rohanj be a boltba, hogy jöttél a bicóért!
