Ha jol látom a roundagon és polygone között az a külömbség hogy a polygone-on 3szor annyi a kis luk ugye? Mert nekem az utobbi van (203/185) és még nem sikerült fáklyát csinálni belöle...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#14941
Írta 2007. február 19. - 11:09
Hmmm roundagon-ra az is megoldás lehet hogy veszel ilyen jo kis aligator körfürész tárcsát (kitárgyaltuk jol nem tul rég) na az biztos hogy jol hül 
Ha jol látom a roundagon és polygone között az a külömbség hogy a polygone-on 3szor annyi a kis luk ugye? Mert nekem az utobbi van (203/185) és még nem sikerült fáklyát csinálni belöle...
Ha jol látom a roundagon és polygone között az a külömbség hogy a polygone-on 3szor annyi a kis luk ugye? Mert nekem az utobbi van (203/185) és még nem sikerült fáklyát csinálni belöle...
#14942
Írta 2007. február 19. - 10:51
már 3 hete hogy nem kopik be a fékem, mi lehet a baj? új pofa és tisztított tárcsa van bent. ilyen nyöszörgõ hangokat ad ki ha erõsen ráhúzok
#14943
Írta 2007. február 19. - 10:44
mellõzni kell a folyamatos fékezéseket.(befogott fékkel legurulni a hegyrõl)
adagolni, befog kienged.
mellesleg nem hiszem hogy egy cc bringán nem folyamatos lejtõzés satufékkel esetén csak úgy meg lehetne sütni.
adagolni, befog kienged.
mellesleg nem hiszem hogy egy cc bringán nem folyamatos lejtõzés satufékkel esetén csak úgy meg lehetne sütni.
#14944
Írta 2007. február 19. - 10:19
ahogy érzed Berki. veszel LX et deoret meg baráti áron adod nekem
;)
MC Pite: itt is beszéltünk már rola. több ember pörkölt már meg ilyen avid tárcsát. haverom is...volt egy hosszabb "sztori" anno. keress vissza...
Koca: Ha veszek akkor is csak munkahengert,
Mc Pite: az a tárcsa valóban elég gyér hûtés szempontjából. Még a 203as is, de szerintem lazán lehet használni, max "pihenteted" néha
#14945
Írta 2007. február 19. - 10:10
Próbálok, köszi.
(Felmerült bennem hogy ha tudom hogy hosszabb lejtõ várható, hogy pici kartondarabból kis légterelõt kapna villa felüli oldalról hogy több luft jusson a tárcsára. Vki próbálta már/van értelme ilyennel próbálkozni? Nem arról van szó hogy vegyek nagyobb/jobb hûtésû tárcsát mielött vki ezt mondja; majd fél évet idáig korrekten teljesített; csak ha Dobogókõ/Bükk, etc várható akkor érdemes-e így rákészülnöm, vagy csak pihentesem amennyit lehet...)
(Felmerült bennem hogy ha tudom hogy hosszabb lejtõ várható, hogy pici kartondarabból kis légterelõt kapna villa felüli oldalról hogy több luft jusson a tárcsára. Vki próbálta már/van értelme ilyennel próbálkozni? Nem arról van szó hogy vegyek nagyobb/jobb hûtésû tárcsát mielött vki ezt mondja; majd fél évet idáig korrekten teljesített; csak ha Dobogókõ/Bükk, etc várható akkor érdemes-e így rákészülnöm, vagy csak pihentesem amennyit lehet...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14946
Írta 2007. február 19. - 09:33
ahogy érzed Berki. veszel LX et deoret meg baráti áron adod nekem
;)
MC Pite: itt is beszéltünk már rola. több ember pörkölt már meg ilyen avid tárcsát. haverom is...volt egy hosszabb "sztori" anno. keress vissza...
MC Pite: itt is beszéltünk már rola. több ember pörkölt már meg ilyen avid tárcsát. haverom is...volt egy hosszabb "sztori" anno. keress vissza...
#14947
Írta 2007. február 19. - 09:33
Kérdés: Mennyire kell a gyári 160as Roundagon Avid tárcsára vigyázni melegedés szempontjából? olvasom több embertõl is hogy sikerült megégetnie a tárcsáját; és idáig nagyobb (több km-es majdnem végig fékezõs) lejtõkhöz vagy nem, vagy esõben volt csak szerencsém. Igyexem felváltva/vegyesen használni a hátsó V fékkel; de nem szeretném ha megégetném a tárcsát...
Mittomén ha érzem hogy gyengül a fék akkor inkább kicsit pihentessem/álljak meg, vagy van vmi (egyé
elõjele, vagy a tapasztalatok szerint a Roundagonal ilyen ritkán esik meg?

Köszi a válaszo(ka)t! :prosze:
szerk: Aki ismeri; Visegrád meg Dobogókõ pl (mint közepes lejtõzés) még csont nékül mehet pl hogy figyelni kéne rá? De ha meleg lesz Bükkön a 12Km-es lejtõn gondolom egy kis szünet nem árt neki... Vízmosáson Bükkön nyugodtan át lehet csapatni (3 is van ha jól emléxem) fincsi forró tárcsával, vagy slowmotionba hogy ne legyen vizes a tárcsa lehetõleg?
Mittomén ha érzem hogy gyengül a fék akkor inkább kicsit pihentessem/álljak meg, vagy van vmi (egyé

Köszi a válaszo(ka)t! :prosze:
szerk: Aki ismeri; Visegrád meg Dobogókõ pl (mint közepes lejtõzés) még csont nékül mehet pl hogy figyelni kéne rá? De ha meleg lesz Bükkön a 12Km-es lejtõn gondolom egy kis szünet nem árt neki... Vízmosáson Bükkön nyugodtan át lehet csapatni (3 is van ha jól emléxem) fincsi forró tárcsával, vagy slowmotionba hogy ne legyen vizes a tárcsa lehetõleg?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#14948
Írta 2007. február 19. - 08:30
203assal használom, ugyhogy gond még nemvolt vele, csakhát valami fejlesztésnek a bringán
#14949
Írta 2007. február 19. - 08:25
sztem ha nem volt gond a Deore-val akkor nem kell lx, hátra nem kell annyira nagy fékerõ...
#14950
Írta 2007. február 18. - 22:36
...ha elkopik vagy tönkremegy jo lesz dobócsillagnak is
lool, aaaz biztos.
Szerintetek lecseréljem a hátsó deore 525-ös fékemet lxre ?
#14951
Írta 2007. február 18. - 17:15
sala: német bike szerint avid code 185 mm (635g) sehr gut, 203 mm(666g) super...a 185ös fékerõbõl eggyel kevesebb csillagot kapott, mint a 203as, ez szvsz a kisebb tárcsának köszönhetõ. a maximálisan megszerezhetõ 24 csillagból a 185ös 21-et, a 203-as 22-t szerzett meg....ezt csak úgy,hátha segít..
#14952
Írta 2007. február 18. - 16:01
szûkítettem akört fék ügyileg
hayes mag
shimano saint
avid code
hayes mag
shimano saint
avid code
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#14953
Írta 2007. február 18. - 15:48
A juicy 5-re gondolok a 07-es 27 eFt,a tavalyi pedig valami 28 ezer pár száz az ebikon.
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#14954
Írta 2007. február 18. - 15:33
#14955
Írta 2007. február 18. - 14:47
ahogy én néztem pár idei avid modell változott.:chin: de te konkrétan melyik avidra gondolsz?
ja jo fékezgetést a fürész alligátorosknak. azért csak ovatosan daráljátok. aztán ha elkopik vagy tönkremegy jo lesz dobócsillagnak is
ja jo fékezgetést a fürész alligátorosknak. azért csak ovatosan daráljátok. aztán ha elkopik vagy tönkremegy jo lesz dobócsillagnak is
#14956
Írta 2007. február 18. - 13:48
Sziasztok a 07-es juicy változott vmit a 06-oshoz képest,vagy tök ugyanaz maradt belülrõl?csak azért kérdezem,mert az ebikeon a07-es olcsóbb,mint a tavalyi...
Don't worry about a thing, 'cause every little thing gonna be all right!
#14957
Írta 2007. február 18. - 11:48
megfontolandó akkor az a jó kis tárcsa.
nekem a régi hayes szokott lilulni eléggé, és annak szerintem elég jó hûtése van. hátul meg sram tárcsa van, azzal nincs gond, csak 160-as... ami eddig még nem volt igazán gond, de jobb elõbb bebiztositani mint utóbb.
nekem a régi hayes szokott lilulni eléggé, és annak szerintem elég jó hûtése van. hátul meg sram tárcsa van, azzal nincs gond, csak 160-as... ami eddig még nem volt igazán gond, de jobb elõbb bebiztositani mint utóbb.
#14958
Írta 2007. február 18. - 10:24
akkor a 10 ed... mindegy nekem sikerült..
Én gyanta alapú fékpofival használom..
Én gyanta alapú fékpofival használom..
![]()
#14959
Írta 2007. február 18. - 01:23
Negyed mm az sok, annál már nem lehet beállítani rendesen, kb. a tized mm a határ.
A sebesség mindent megold.
#14960
Írta 2007. február 18. - 00:07
szal azt mondjátok h nem rossz vétel ez az alligator?
hmm. megfontolandó hátra már csak a hûtés miatt is mivel biztos jobban hûl mint egy 160-as. milyen pofával használjátok? gyantás?
hmm. megfontolandó hátra már csak a hûtés miatt is mivel biztos jobban hûl mint egy 160-as. milyen pofával használjátok? gyantás?

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






