Ami miatt én tarcsat cseréltem, az a 180/185-ös méretû tárcsák kilengése volt. A BB7-nél be tudtam úgy állítani, hogy nem ért hozzá a tárcsa a pofákhoz. Egy nem állítható pofatávolságú féknél ez nem ilyen egyszerû. Nekem mindig beleért a nagyobb tárcsa a pofába felfelé tekerésnél, nagyobb sebességnél, és ez zavart. Ennek ellenére lehet visszarakom a nagyobbat….
érdekes...
én 185-ös cleansweep tárcsáról váltottam 6 csavaros 180-as XT-re (XT fékem van, az újabbik) mert az avid tárcsát kb csak simogatta a fék, persze volt
fékerõ meg minden de most hogy felraktam az xt tárcsát azért sokkal jobban harap
Nekem is eléggé kileng a tárcsa, nagy sebességnél kb azt hiszem kilazult a 6 csavar olyan hangja van.
kanyarokban felfelékben ugyanez csak kicsit kevésbé.
Viszont: a fékkar fogáspontja jó 1 cm-el visszaesett..., azóta próbáltam
visszanyomni a pofákat de semmi változás... mi lehet a baj?
zavaró hogy ennyit kell húzni a féket...