Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#12361
Írta 2008. január 24. - 21:54

xt '08 és juicy7es közül tuti h az avidot venném! juicy 7 könnyebb is ha jól sejtem. habár féknél én sose nézem a grammokat. ott inkább a megbízhatóság és erösség a lényeg.
#12362
Írta 2008. január 24. - 21:50

A gondolatmeneted ott hibádzik, hogy bizony sok gyári DH gépen használnak Juicy Carbon-t, akár 203-s tárcsával is.Látod ezt sem értettem, de elfelejtettem hozzáírni (azt még tegnap méztem hogy mi a ráknak)
A 08ason szépen faragtak a súlyon, de ahova elég a 160as tárcsa oda nem rakunk code-ot. Elhiszem tigris hogy szeretd a brutál féket; üdv a klubban (tudom hogy ott több az össztömeg), de a 160as tárcsát pikk-pakk felizzít egy code betét; értelme nulla kb. Ahogy a grammániás carbonra sem 203as tárcsát fognak rakni, mert ahova olyan elsõ tárcsa kell az már nem a grammániás kategória; leszámítva pár a nagyobb biztos jobb cc-st, akik 28-30 as becsúszós telókat is gyilkolnak 203as tfékkel.
Mellesleg nézd csak meg az ajánlott felhasználási területét! És igen, a DH-ban is megy az ésszerû grammozás.
#12363
Írta 2008. január 24. - 21:44

Ahogy a grammániás carbonra sem 203as tárcsát fognak rakni, mert ahova olyan elsõ tárcsa kell az már nem a grammániás kategória;.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#12364
Írta 2008. január 24. - 21:35

Rugalmasság. Minden "komolyabb" fékhez van teljes paletta.
De a gondolatmeneted alapján akkor minek 203-s egy Juicy Carbonhoz?
Látod ezt sem értettem, de elfelejtettem hozzáírni (azt még tegnap méztem hogy mi a ráknak)

A 08ason szépen faragtak a súlyon, de ahova elég a 160as tárcsa oda nem rakunk code-ot. Elhiszem tigris hogy szeretd a brutál féket; üdv a klubban (tudom hogy ott több az össztömeg), de a 160as tárcsát pikk-pakk felizzít egy code betét; értelme nulla kb. Ahogy a grammániás carbonra sem 203as tárcsát fognak rakni, mert ahova olyan elsõ tárcsa kell az már nem a grammániás kategória; leszámítva pár a nagyobb biztos jobb cc-st, akik 28-30 as becsúszós telókat is gyilkolnak 203as tfékkel.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12365
Írta 2008. január 24. - 21:00

Mint új tárcsaféktulaj és ehhez nem igazán értõ -még- kérdezem:
Sarazás után rá kell lesni a fékekre? Takarítani, mosni kell-e, hogyan, mivel, mikor?Szomjazok a tapasztalatokra
én nem szoktam.. eddig nem panaszkodtak..
#12366
Írta 2008. január 24. - 20:37

160-assal bõven 500 g alatt van, most volt teszt a fritz újságban pontos súlyadattal, csak elhánytam valahova (azújságot) és lusta vagyok megkersniA code baromi nehéz egy fék...nem látom helyét egy cc-bringán, iagz a 2008as bol lefaragtak pár grammot, de a 2007 horror sulyban volt, nem tudom mennyit tudtak hozni 2008ason..
Edit:
Vicces srácok vannak a Sram-nál...hmm -60g az azért nem rossz..
Amugy meg szvsz azért van belöle 160as mert lehet hogy páran 203/160 setupal használják..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12367
Írta 2008. január 24. - 20:37

#12368
Írta 2008. január 24. - 20:23

kurva jól....most is 180/160-as magura lujza fr van a cc-nek nevezhtõ gépemen
(igaz az könnyebb mint sok cc-s fék 160/160-al)
juicy 7 és code közt ~ 50gramm difi van, nem sok
most komolyan gondolkodóba estem
szerk: volt aproban egy szett, tárcsa nélkül, hibátlan állapot mindezt 50ért, ma adta el a srác a hátsót, grrr...
#12369
Írta 2008. január 24. - 20:23

Edit:
we locked the product designers in a room with some pizza....they figured out how to shave 60 grams
Vicces srácok vannak a Sram-nál...hmm -60g az azért nem rossz..
Amugy meg szvsz azért van belöle 160as mert lehet hogy páran 203/160 setupal használják..
#12370
Írta 2008. január 24. - 20:16

kurva jól....most is 180/160-as magura lujza fr van a cc-nek nevezhtõ gépemenHogy nézne ki egy cc gépen egy Code szett180/160 al?
de komolyan!
(igaz az könnyebb mint sok cc-s fék 160/160-al)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12371
Írta 2008. január 24. - 20:12

#12372
Írta 2008. január 24. - 20:10

Sarazás után rá kell lesni a fékekre? Takarítani, mosni kell-e, hogyan, mivel, mikor?


Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12373
Írta 2008. január 24. - 20:08

pl nekem, aki akar egy bivaly állat féket max 180/160 setuppal...Valószínû hülye vagyok; de minek Codeból 160as? :chin:
koca: Nem is akkora hülyeség...
Vagy külön topic neki :ubytek:
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12374
Írta 2008. január 24. - 19:32

#12375
Írta 2008. január 24. - 19:29

Rugalmasság. Minden "komolyabb" fékhez van teljes paletta.Valószínû hülye vagyok; de minek Codeból 160as? :chin:
koca: Nem is akkora hülyeség...
Vagy külön topic neki :ubytek:
De a gondolatmeneted alapján akkor minek 203-s egy Juicy Carbonhoz?
#12376
Írta 2008. január 24. - 19:29

'08 XT
'08 Juicy 7
ha bevesszük a jelöltek közé az uj xtr-t, akkor az lenne a tuti befutó a 3 közül?
Szerintetek melyik a jobb, megbízhatóbb, erõsebb?
Gondolom nincs még túl sok tapasztalat a fékekkel, de hátha valaki tud mondani véleményt errõl is, arról is!

XC, 60kg
#12377
Írta 2008. január 24. - 19:07

koca: Nem is akkora hülyeség...
Vagy külön topic neki :ubytek:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12378
Írta 2008. január 24. - 19:06

#12379
Írta 2008. január 24. - 18:59

http://www.chainreac...spx?BrandID=114lenne egy kérdésem van egy bb5-ös 160 as tárcsafékem és a féknyereghez lehet 203as tárcsát rakni? kell venni vmi adaptert is? köszi
- Brake Disc Adaptors -
#12380
Írta 2008. január 24. - 18:53
