hmm ... miert ne ferne ?Nem tudjátok véletlen h egy kona shredbe, hátra befér e egy 180as tárcsa?
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#11461
Írta 2008. május 06. - 21:16

#11462
Írta 2008. május 06. - 20:49

#11463
Írta 2008. május 06. - 19:26

#11464
Írta 2008. május 06. - 19:23

Sziasztok!
Kollégám most vett használtan egy bringát, melyen Magura Luise fékek vannak, évjáratot nem tudom, de régebbi verzió. A féket szervízelni kell, ez egy dolog, de a tárcsái totál kopottak. Nekem van két felesleges Avid Roundagon 185ös tárcsám, adapterrel, melyet odaadnék Neki. Mûködhet az Avid tárcsa és régi Luise fék kombináció?
Köszönöm:
Grande
Az adapterrel lenne a prob.
Meny a Magura oldalra, ott megvan minden infó PDF-ben a fékröl (2000 töl)
Az olajra vigyázzatok majd. Nem sima fékolaj.
#11465
Írta 2008. május 06. - 16:11

Elvileg igen. Gyakorlatilag meg ki kell próbálni.
Köszi VV! Akkor összekombináljuk, hátha mûködik

#11466
Írta 2008. május 06. - 16:01

Elvileg igen. Gyakorlatilag meg ki kell próbálni.Sziasztok!
Kollégám most vett használtan egy bringát, melyen Magura Luise fékek vannak, évjáratot nem tudom, de régebbi verzió. A féket szervízelni kell, ez egy dolog, de a tárcsái totál kopottak. Nekem van két felesleges Avid Roundagon 185ös tárcsám, adapterrel, melyet odaadnék Neki. Mûködhet az Avid tárcsa és régi Luise fék kombináció?
Köszönöm:
Grande

#11467
Írta 2008. május 06. - 15:59

Kollégám most vett használtan egy bringát, melyen Magura Luise fékek vannak, évjáratot nem tudom, de régebbi verzió. A féket szervízelni kell, ez egy dolog, de a tárcsái totál kopottak. Nekem van két felesleges Avid Roundagon 185ös tárcsám, adapterrel, melyet odaadnék Neki. Mûködhet az Avid tárcsa és régi Luise fék kombináció?
Köszönöm:
Grande
#11468
Írta 2008. május 06. - 12:30

Ezen csak az olajszint változtatásával lehet módosítani. A leírtak alapján kissé túl van töltve a rendszered.
Köszönöm szépen a választ!
Remélem sikerül megcsinálni!
#11469
Írta 2008. május 06. - 12:22

Ha 0,5mm-re van akkor pont jó vagy még kicsit távol van.
A sebesség mindent megold.
#11470
Írta 2008. május 06. - 12:07

Ezen csak az olajszint változtatásával lehet módosítani. A leírtak alapján kissé túl van töltve a rendszered.Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy egy hidraulikus tárcsaféknél (Stroker Trail) lehet-e állítani fékpofák távolságát? Ha igen akkor hogyan oldható ez meg?
Probléma az, hogy a tárcsa és a fékpofák között max. 0,5 mm a távolság és minden kis tárcsahajlás vagy kosz nyekergéssel és egyéb hangokkal jár. Ha kicsit nagyobbra lehetne állítani a távolságot akkor talán megszûnne ez a gond.
Elõre is köszönöm a segítséget!
#11471
Írta 2008. május 06. - 12:05

Még 1: Sztetek felesleges merevvázasba hátra 203as tárcsa? Sokat járkálok azért hegyre és ezelõtt egy 4dugattyús régi XT 160as tárcsával kevés volt. Iszonyat felmelegedett már, meg persze 95 kg vagyok. Megvenném a 203ast, csak azért utcán is ökörködök stb... és hátra ekkora már eléggé fogna, nehéz lenne adagolni.
Szóval 180 vs. 203?
azt is nezd meg, hogy egyaltalan befer-e a vazba a 180-as tarcsa. en is ugy jartam, hogy csak a 160-as fert be hatra.
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#11472
Írta 2008. május 06. - 12:01

Azt szeretném kérdezni hogy egy hidraulikus tárcsaféknél (Stroker Trail) lehet-e állítani fékpofák távolságát? Ha igen akkor hogyan oldható ez meg?
Probléma az, hogy a tárcsa és a fékpofák között max. 0,5 mm a távolság és minden kis tárcsahajlás vagy kosz nyekergéssel és egyéb hangokkal jár. Ha kicsit nagyobbra lehetne állítani a távolságot akkor talán megszûnne ez a gond.
Elõre is köszönöm a segítséget!
#11473
Írta 2008. május 06. - 11:20

Még 1: Sztetek felesleges merevvázasba hátra 203as tárcsa? Sokat járkálok azért hegyre és ezelõtt egy 4dugattyús régi XT 160as tárcsával kevés volt. Iszonyat felmelegedett már, meg persze 95 kg vagyok. Megvenném a 203ast, csak azért utcán is ökörködök stb... és hátra ekkora már eléggé fogna, nehéz lenne adagolni.
Szóval 180 vs. 203?
Felesleges, 180 is bõven elég. Én nehezebb vagyok, de a 180-assal is simán satu ha úgy alakul (a külsõ hamarabb megcsúszik).
mod.: ha ez sem elég, akkor már a fék a gyenge és akkor inkább azt cseréld
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#11474
Írta 2008. május 06. - 11:04

Szóval 180 vs. 203?
#11475
Írta 2008. május 06. - 08:40

#11476
Írta 2008. május 06. - 08:25

Az egyik ismerõsömnek van ---> próbáltam, semmi extra.honnan tudod? / tudjátok?
volt már strokered is? tesztelted ezt is azt is sok sok km en át, és változatos körülmények között? :chin:
#11477
Írta 2008. május 06. - 04:46

ezért felesleges olyan sokat költeni...
hmisi: ha tényleg csak ezért kell,akkor csináld úgy, hogy veszel valami ócsó tárcsás agyat, átfüzeted,meg veszel egy csilivili jól kinézõ olcsó tárcsát(fék nélkül), oszt kész...

egyik ismerõsöm is ezt csinálta,csak neki tárcsás agya volt alapból...mer jól néz ki...

#11478
Írta 2008. május 06. - 02:21


#11479
Írta 2008. május 06. - 02:19

Szerintetek, most hogy a Stroker féket lehet kapni már készen tárcsával 20Eért, van jobb hasonló árért? A HFX9-hez képest vajon milyen? Tudtok ebben segíteni? Most akarok féket venni és nem tudom, meg szabad-e venni ezt az új strokert.
A HFX 9 nél mindenféle képpen jobb. Én mentem párszor le itt a hegyekbõl strokerrel egy V10-esen és nem volt vele probléma. Még anno volt HFX 9-em , elég sokszor fellevegõsödött stb.
Ennyiért az Avid-nak nincs jobb, shimano-t meg nem vennék.
#11480
Írta 2008. május 06. - 00:24

azt hittem, valami értelmes ember miatt koptattam az 5 ujjamat...szóval hmisi: kell egy tárcsafékes agy, amit a bringaboltossal belefûzetsz a mostani felnidbe, meg felrakatod vele ezt a féket és kész, mehetsz a fagyizóhoz. kamerát ne feledd.

