mért nem jó a CS ?
mod:
megértve.
xt "csöppet" olcsóbb, és azzal eddig nem volt gondom. halk is volt. kipróbálom. ha szar legalább kevesebbet bukok a dolgon. ja és 180 lesz. ma elég csúnyán megsütöttem a tárcsát
mért nem jó a CS ?
mért nem jó a CS ?igen, a shimanok kimaradtak... lehet stroker marad. nekem juicy 5 nem volt egy nirvána, de ebben lehet a tárcsa a ludas, mert az egy alligator volt.
codehoz megéri venni xt tárcsát, vagy jó a hayes?
Az XTR-hez gyárt valaki kart?Szinte mindegyik ismert tárcsafékhez lehet venni minõségi, "utángyártott" fékkart. Straitline, Dangerboy, etc...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
juci 5 fékkarja nekem is egy ergonómiai zsákutca.....
fehér stroker trailez is szempont, hogy ne kelljen szórakozni a gyorszárral. mármint, hogy mennyire húzom, stb. mondjuk én szerintem közel sem küldöm anniyra durván, hogy szükségem lenne rá, szóval csak akkor "átütõsítek", ha nem kerül irreálisan sokba.
na de off vége.
a kérdés pedig ez lenne: juicy 5 és 7 között a különbség mindösszesen az a tök felesleges tekerentyû, vagy van más is? súly annyira nem számít, inkább, hogy fogjon. illetve, hogy juicy 5, 7 esetleg carbon, hayes stroker trail vagy hfx-9 közül melyik lenne a legideálisabb egy 50 kilós lányka alá, merevfarúra, és valószínûleg rebára.
esztétikum szempont, mivel nõõõrõl van szó. hfx9-bõl anniversary edition. váz meg idei kona kula lisa, hozzá illõ színû rebával. a féket már nem szeretném fényeztetni:D
egyéb más ötletek is jöhetnek, szívesen várom az egyéb tippeket!
Hagyd a francba. Nálam a pike-nál is cicereg. Annyi elõnye viszont van az átütõsnek, hogy mindig ugyanoda kerül vissza a kerék.
A sebesség mindent megold.
A sebesség mindent megold.
tudod Bálint 90 kiló körül ez már máshogy van.nekem a code volt az elsõ tfékem, ami übereli a deore v-fékem fékerejét. (alap bowdennel, bike+ fékkarral). lx hozta azt a szintet, juicy 5 majdnem, el camino meg szarul volt feltöltve, alig fogott. conorral voltunk túrán, elõbb megállt õ a bb5-tel, mint én az elcaminoval.... szóval egy jó v-fék szárazon lehet, hogy sokkal többet tud egy tárcsánál. de sárban meg ugye fordul a koczka
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960Öhm, 63 kilót mi az, ami nem fogja meg?