gyakorlatilag egy átfestett lx féknyereg. csak a fékkar új, az viszont szebb.köszke.
a free-stroke nem nagy érvágás, az enyémen alig volt érezhetõ hatása.
jól látom, hogy az slx munkahengere két darabból áll?
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#10401
Írta 2008. szeptember 02. - 22:26

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10402
Írta 2008. szeptember 02. - 22:19


áruljátok már el az miért jó ?
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#10403
Írta 2008. szeptember 02. - 20:29

Amennyiben utána néztél volna, hogy is kellene csinálni, nem merül fel ez a probléma. A megoldás a második ötleted.
Egyébként Goodridge MTB 2007 katalógus 10. oldal.
http://www.goodridge...brklines_uk.pdf
A fenébe, pedig keresgéltem a gyártó oldalán, de ezt nem találtam...tudom, kiszúrta a szemem

Köszönöm és sorry.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#10404
Írta 2008. szeptember 02. - 20:19

#10405
Írta 2008. szeptember 02. - 20:18

áruljátok már el az miért jó ?
Szerintem van akinek zavaro lehet hogy a fék tul "hamar" vagy éppen "késõn" fog.. mármint engem is idegesít ha a fékkart már majdnem a markolatig kel húzni hogy a betétek elérjék a tárcsát..
és erre találták ki hogy te betudd gyorsan és egyszerüen állitani hogy hol blokkoljon..
de lehet hülyeség amit irtam

#10406
Írta 2008. szeptember 02. - 20:18

Amennyiben utána néztél volna, hogy is kellene csinálni, nem merül fel ez a probléma. A megoldás a második ötleted.Srácok! Fémszállal erõsített Goodridge fékcsövet mivel lehet úgy elvágni, hogy a mûanyag külsõ ne gyûrõdjön meg? Képtelenség beleszuszakolni a vágáskor kissé kinyúlt burkolatú csövet a passzentos külsõ fémkupakba.
A bowdenház vágó is szétgyepálta.
Két ötletem van még:
- bekenem olajjal, hogy csússzon
- elõbb egy éles késsel körbevágom a külsõ burkolatot és utána vágom el a csövet

Egyébként Goodridge MTB 2007 katalógus 10. oldal.
http://www.goodridge...brklines_uk.pdf
#10407
Írta 2008. szeptember 02. - 20:14

bivdenháznál müködik.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10408
Írta 2008. szeptember 02. - 20:13

A bowdenház vágó is szétgyepálta.
Két ötletem van még:
- bekenem olajjal, hogy csússzon
- elõbb egy éles késsel körbevágom a külsõ burkolatot és utána vágom el a csövet
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#10409
Írta 2008. szeptember 02. - 19:39

áruljátok már el az miért jó ?
Na erre én is kíváncsi lennék...

Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#10410
Írta 2008. szeptember 02. - 18:55

áruljátok már el az miért jó ?Meg a eselikszen nincs szabad nyomáspont-állítás.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10411
Írta 2008. szeptember 02. - 14:45

az xtrbõl a szervó is "hiányzik"
az a súlyra megy rá, "puritán" high-end
Ja egy éve még megszellõztették, hogy lesz új xtr fékkar szervóval, de úgy tûnik ejtették.
A freestroke nekem is csak csicsának tûnik (tekergethettem, hatása nem sok), de jól néz ki a piros eloxált tárcsa a dc karban. :cool:
#10412
Írta 2008. szeptember 02. - 12:35

az xtrbõl a szervó is "hiányzik"Érdekes, hogy ezt még mindig csak az új xt (és majd az új saint) tudja. Xtr-bõl is "hiányzik".
az a súlyra megy rá, "puritán" high-end

#10413
Írta 2008. szeptember 02. - 12:33

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#10415
Írta 2008. szeptember 02. - 12:21

Meg a eselikszen nincs szabad nyomáspont-állítás.
Érdekes, hogy ezt még mindig csak az új xt (és majd az új saint) tudja. Xtr-bõl is "hiányzik".
#10416
Írta 2008. szeptember 02. - 11:59

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
#10417
Írta 2008. szeptember 02. - 11:49

az '08 xt és az slx fékek között milyen érdemi különbség van?
ár

A sebesség mindent megold.
#10419
Írta 2008. szeptember 01. - 20:48

xt-m volt (brm765) most meg xtr van (brm975)mien shimanyo feked van ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10420
Írta 2008. szeptember 01. - 20:46

Összesen (elõl+hátul) 12g súlynyereség (saját mérés), egy hosszútávú maratonon 2mp-t jelent.
meg ha f1 lenne mennyit szamitana az 2sec
