Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8981
Írta 2009. március 20. - 19:20

Miért nem ajánljátok a wd-40et a láncra?
#8982
Írta 2009. március 20. - 09:19

Helo.
Van egy Hayes mechanikus fékem hátul (160mm tárcsa), és az a baj, hogy ha behúzom a fékkart, csak lassan (vagy egyáltalán nem) húzza vissza, és fog a fék olyankor.
Kérdésem, hogy mit lehet érdemes megnézni a féken, ha még nem gondolkodok új fék vételében.
Köszi
Biztosra veszem,hogy a bowdennel,bowdenházzal van gond. Szerintem elég egy új bowdent venned (kb.3-500 Ft)
Én azt szoktam csinálni,hogy az új bowdent be szoktam fújni szilikon sprayvel,a felesleget egy rongyal letörlõm,és utána fûzön be. A zsírral,és olajjal csak annyi a gond,hogy mivel "vastagabb" kenõanyag ez által könnyeben ragad a kosz is rá.
Egyébként annyira nem szoktam szarakodni vele,2 évente kompletten lecserélem a váltóbowdent+bowdenházat kijön kb 5-600 forintból és ennyi...(mivel csak hátsó váltom van értelemszerûen egy garnitúráról beszélek)
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#8983
Írta 2009. március 20. - 01:15

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8984
Írta 2009. március 20. - 00:02

#8985
Írta 2009. március 19. - 23:15

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8986
Írta 2009. március 19. - 22:57


elõtte zsírozd vagy olajozd át
#8987
Írta 2009. március 19. - 22:43

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8988
Írta 2009. március 19. - 22:40

Van egy Hayes mechanikus fékem hátul (160mm tárcsa), és az a baj, hogy ha behúzom a fékkart, csak lassan (vagy egyáltalán nem) húzza vissza, és fog a fék olyankor.
Kérdésem, hogy mit lehet érdemes megnézni a féken, ha még nem gondolkodok új fék vételében.
Köszi
#8989
Írta 2009. március 19. - 22:35

Sosem volt vele gondom, egyik ugrálós haverom használja hátul, eszméletlen jó fék.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8990
Írta 2009. március 19. - 21:28

#8991
Írta 2009. március 19. - 20:18

#8992
Írta 2009. március 19. - 19:52


#8993
Írta 2009. március 19. - 19:04

én max. hátra raknám.
ha elõre kell, inkább gyûjts avid bb7-re, megéri. sokkal jobban fog. vagy min. bb5.
szóval inkább ne tektro legyen:)
Izomtéridõninja-geológus!
#8994
Írta 2009. március 19. - 18:53

Joe:
tehát ha jól értem: Neked konkrét tapsztalatod van a tektroval, mivel az Aquilat már próbáltad, és nem volt rosszabb mint a BBs Avidok??
Ez igencsak jól hangzik. A Ridebike árulja olcsón (-50%)
Palik:
Van konkrét tapasztalatod a tekto valamely mechanikus tárcsafékével, vagy az alacsony árból következtetsz (általánosítasz) a minõségre?
Nekem tektro V-fékem van, nem az a problémám vele, hogy szarul mûködik, hanem, hogy a csapadék (hó és esõ) zabálja. Ez nem tektró, hanem általános V-fék betegség, ezért szeretnék majd õszre beújítani egy mechanikus tárcsaféket. (kizárólag elõre, hátra jó lessz a V fék)
Figyu, ha IO, ne vedd. Ha Aquila, és olcsóbb a BB-s avidoknál, veheted nyugodtan, mert egy szinten van velük. Lerángat a biciklirõl, és használtam, csak nem volt hozzá hátsó párja.
Volt IO-m is, azt jól meg is bántam.
madzagosból csak avid. nekem és még sok embernek bevált. volt nekem is 2-3 ilyen gyengébb minõségû fékem, illetve próbálgattam õket szerelni is, de reménytelenek. volt v fékem is (és van jelenleg is) de egy tektróért nem adnám.
#8995
Írta 2009. március 19. - 16:09

de ebbõl gyanítom új pofa lesz.
#8996
Írta 2009. március 19. - 15:56

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8997
Írta 2009. március 19. - 15:47

#8998
Írta 2009. március 19. - 15:31

Volt IO-m is, azt jól meg is bántam.
Juicy-val még nem jutottunk közös nevezõre... Hajlakkot fújhatok rá? Már teljesen tanácstalan vagyok.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8999
Írta 2009. március 19. - 14:45

#9000
Írta 2009. március 19. - 12:28

egy jo minosegu v-fekrol en sem valtanek tektro tarcsara, nincs akkora kulonbseg hogy megerje. ha mindenaron tarcsafeket akarsz, akkor ne szurj ki magaddal es legalabb egy szett Avid BB7-et vegyel.
lehet ennel olcsobban is, de csak megbanni fogod
RAUH-Welt
B E G R I F F