
Idõnként meg szokták fordítani a tárcsát, ha nagyon rezonál fékezés közben...
Kék.
Jobban jártál volna egy v-fékkel, az még fékerõben is verné ezt.
100%, hogy jól áll, és minden tárcsa így áll helyesen. Ha értesz vmit a dolgokhoz, rajzold fel a fékezéskor fellép erõket, és azt, hogy hogy kéne jól állni a tárcsának ahhoz, hogy ne szakadjon le a küllõkrõl.Nem fordítva van fent a tárcsa?Legalábbis más tárcsáknál a küllõk fordítva állnak.
Kék.Na figyeljetek!
Itt a http://prohardver.hu..._fek_promax.jpg Az alsó pirossal jelölt csavarral ellentétes oldalon lévõ féktest-rész ér bele a tárcsa fékfelületébe. Tehát nem az adapter, a villa meg messze van.
Lehet, hogy a reszelõs megoldás lesz, de most melyik csavart is kell lazítani? "kék" vagy "piros"??
A sebesség mindent megold.
Sziasztok! Mit lehet tenni akkor, ha a tárcsafék-test hozzáér a féktárcsához? A probléma elõl van, a telonál.
Mielõtt kérdeznéd, hogy ér hozzá, nem tudom, nem estem el, nem csináltam semmit, csak azt vettem észre, hogy amikor balra kanyarodok, hozzáér a tárcsa vmihez, mivel hangja volt. Otthon fejrefordítottam a bringát, és amikor megforgattam a kereket látszott, hogy nem a pofába ér bele, hanem a testbe.
Egyébként már igazán tele van a t.köm az egész tárcsafékesdivel, vettem volna inkább V-fékes bringát, most semmi bajom nem lenne... Erõsen gondolkodom azon, hogy kicserélem a felnit fékfelületesre és teszek fel egy V-féket, oszt jónapot.
Segítségeteket elõre is köszönöm.
A sebesség mindent megold.
Az Avid "7-s adapter 185mm-s tárcsamérethez van kialakítva, míg a Hayes és a Shimano 180mm-s méretben gondolkodik. "8-s és "6-s tárcsáknál nincs ilyen eltérés.
Ez az olcsó. 7500huf-25% (25-én).Csak ilyen drága konzol van? vagy van valami occsó?
A sebesség mindent megold.