Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8061
Posted 2009. August 08. - 00:56

#8062
Posted 2009. August 08. - 00:52


#8063
Posted 2009. August 08. - 00:47

#8064
Posted 2009. August 08. - 00:37

amugy rá van írva a fékkar túlfolyójának a fedelére hogy mit lehet tenni bele
#8065
Posted 2009. August 07. - 23:07

#8066
Posted 2009. August 07. - 22:46

RAUH-Welt
B E G R I F F
#8067
Posted 2009. August 07. - 22:28


Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#8068
Posted 2009. August 07. - 21:40

Ugyan ez a fék + teló kombó van nekem is, 180/160...
1.
Szerintem meg nem a teló rugalmasságával van itt a probléma, hanem vagy a féktest teló kapcsolat valameik csavarja van meglazulva, vagy csak egyszerûen a centerlok/6 csavar lazult fel és az enged neki egy minimális kilengést, esetleg utolsó ként, az is lehet, hogy a rugó nem nyomja eléggé szét a betéteket...
2.
Valúszinûleg levegõs... A Fékkaron meg van állítási lehetõség, méghozzá ha oldarrol nézel a fékkarhoz, akkor meg fogod látni azt a picike imbusz fejet, amin lehet állítani!!! Nagyon kicsi imbusz kell hozzá, én csak bitfej készletbe találtam, és már csak 1 volt, ami annál is kissebb...
Tényleg ott a csavar a fékkartávolsághoz!
Köszi a többi tippet is, holnap végignézem amit írtatok. Plusz légteleíteni is akarok, bringán most fogom elõször csinálni ez alapján. Van valami ami esetleg itt nincs megemlítve, ill megvan de fontos és figyelni kell rá?
Ja és milyen olajat vagyek? M485 a fék, Mineral Oil felirat a fékkaron. Ha jól tudom shimano-nak van ilyenje? vagy tök mind1 mi megy bele csak ásványi legyen?
#8069
Posted 2009. August 07. - 14:09

Nem tudnátok adni egy linket ahol találok leírást mechanikus tárcsafékek szerelésérõl?
Elõre is köszi!
Laczy
#8070
Posted 2009. August 07. - 12:03

#8071
Posted 2009. August 07. - 10:40

az rendben, h nem jár hozzá, de szükségem van adapterre, ha Recon villám van ill. Kona vázam?
persze, ezek a féktestek PM-esek. A recon-nak IS a felfogatása. (Max az idei modellek PMesek, ha megkapták az új lábakat)
Kell elõre és hátra is egy IS-PM adapter a megfelelõ tárcsamérethez.
#8072
Posted 2009. August 07. - 08:53

Szia! Nekem ez van, jó kis fék, három éve használom mindenféle probléma nélkül. Adapter akkor kell ha 180-as tárcsával akarod használni, nekem XTR tárcsa van hozzá, de korrektül mûködött a saját tárcsájával is.az rendben, h nem jár hozzá, de szükségem van adapterre, ha Recon villám van ill. Kona vázam?
#8073
Posted 2009. August 06. - 22:52

#8074
Posted 2009. August 06. - 22:39

#8075
Posted 2009. August 06. - 21:14

errõl a fékrõl szeretnék véleményt... Deore-om volt ebbõl az idõbõl és azt szerettem... Milyen tárcsát ajánlanátok hozzá? szükségem van adapterre?
#8076
Posted 2009. August 04. - 09:11

1.
Szerintem meg nem a teló rugalmasságával van itt a probléma, hanem vagy a féktest teló kapcsolat valameik csavarja van meglazulva, vagy csak egyszerûen a centerlok/6 csavar lazult fel és az enged neki egy minimális kilengést, esetleg utolsó ként, az is lehet, hogy a rugó nem nyomja eléggé szét a betéteket...
2.
Valúszinûleg levegõs... A Fékkaron meg van állítási lehetõség, méghozzá ha oldarrol nézel a fékkarhoz, akkor meg fogod látni azt a picike imbusz fejet, amin lehet állítani!!! Nagyon kicsi imbusz kell hozzá, én csak bitfej készletbe találtam, és már csak 1 volt, ami annál is kissebb...
Aki nem tud elugrani a bringám elöl, az nem érdemli meg az Evoluciót!!! BY NIHILHERO
#8077
Posted 2009. August 04. - 00:41

1. ha akkor is cincog a tárcsa ha egyenesen mész és nem hajtasz, akkor úgy kell beállítani a féket hogy közben rajta ülsz (kérj meg valakit hogy segítsen, vagy növessz sok kart mint a polip). ha csak kanyarban (vagyis fõleg kanyarban és tekerés közben) csinálja akkor egyszerûen rugalmas a villa.
#8078
Posted 2009. August 03. - 23:25

#8079
Posted 2009. August 03. - 23:17

Van egy kb 150km-t futott bringám BR-M485 tárcsakfékkel, BL-M485 fékkarokkal és RS Dart3 telóval. Lenne 2 probléma idevágóan amire szeretnék válasz kapni tõletek, a gugli már nem segít!

1) Ha már 1 kicsit is döntöm a biciklit, cinogó köszörülõ hang jön mindkét tárcsától, de fõleg az elsõtõl. Amit eddig lecsekkoltam: a fék nem levegõs (legalábbis az elsõ, a hátsó lehet, lásd 2-es pont), a fékbetétek _kb_ egyenlõ távolságra (fél mm) vannak a tárcsától (féktest kilazít - fékkar behúz - féktest meghúz procedure megvolt), mindkét munkahenger dolgozik, a tárcsában nincs nyolcas, a kerékgyorszár is be meg van húzva tökig. Továbbá csak akkor cinog ha rajta ülök, "szervíz üzemmódban" nem!
2) A hátsó fékkar szinte markolatig behúzható! Próbáltam volna állítani rajta egy fékkartáv beállító csavarral, de olyanja nincs neki, ahogy ebben a shimano oldalon lévõ tech-doksi is megerösített. Mi okozhatja a "laza" fékkart? levegõs a rendszer? Ill. az ilyen fékkarok esetén mi a módja a fékkartáv beállításásnak?
Köszi!
mayor
#8080
Posted 2009. August 02. - 20:47
