Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#7181
Írta 2010. március 26. - 15:33

4 órája szívok Juicy 5 beállításával.. Egyszerûen az elsõ, meg a hátsó is beleér a tárcsába.. Betétet cseréltem, mert le volt kopva, de ha belefeketedem is nem tudom beállítani..
Hozzáteszem, hogy autóféket szétszedek, összerakok, stb.. de ez a bringás dolog nekem új..
Amit csináltam, hogy visszanyomtam a dugattyúkat, betettem az új betéteket, visszatettem a kereket, laza csavaroknál tökig húztam a fékkart, csavarok meghúz, fékkar elenged.. ezután surlódik.. Ok.. próbáltam kézzel beállítani a mozgókúpos alátétekkel, de nem jutok elõrébb.. ahogy meghúzom a fékkart, a dugattyúk ismét visszaállnak az eredeti állapotba, vagyis hogy a betétek közt kevés a hely..
mit cseszek el? nem értem..
biztos lerágott csont, de nekem ez a hidraulikus bringafék nagyon új dolog...
Köszi!
#7182
Írta 2010. március 26. - 13:35

próbáltam, esélytelenSziasztok!
Szeretnék saját tárcsát csináltatni, ill. hozzá megfelelõ anyagot találni. Tudnátok-e segíteni, hogy pontosan milyen összetételû anyagból készülnek a féktárcsák? Esetleg a KO36-os rozsdamentes acél jó-e? Várom a válaszokat, akár e-mail-re is.
Kösz:
Matthew91
síkköszörûs nélkül legalábbis igen. tárcsa meg roszdamentes anyagból kellene legyen, azt meg nem fogja a mágnesasztal...
van még otthon lézeren kivágott tárcsám, és sz*r
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#7183
Írta 2010. március 25. - 17:16

#7184
Írta 2010. március 25. - 15:48

Sziasztok!
Hope M4 tárcsákhoz milyen pofákat használhatok? (gyanta, fémes, kevlár....mindegy...??)
Köszi,
Bulesz
Használtam Hope M4 -et... még a régi polír féktestû kivitelt a hozzá való tárcsával és hagyományos fémes betéttel.
Szóval szerintem fémes!

#7185
Írta 2010. március 24. - 21:28

Hope M4 tárcsákhoz milyen pofákat használhatok? (gyanta, fémes, kevlár....mindegy...??)
Köszi,
Bulesz
#7186
Írta 2010. március 24. - 12:52

Illetve ha valakinek lennének róla lejtõzésre használva hosszabb távú tapasztalatai, az ne fogja vissza magát:D
#7187
Írta 2010. március 24. - 12:05

#7188
Írta 2010. március 24. - 12:03

Nem lett összemixelve a gyantás betéthez tervezett tárcsa fémes betéttel?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#7189
Írta 2010. március 24. - 12:00

Nem tudom eszedbe jutott-e, de megvan húzva rendesen a CL anya?
Sziasztok,
szóval a hátsó fék enyhe meghúzásakor továbbra is égtelen hangot ad és rezonál az egész bicaj. Az elõzõ tanácsnak megfelelõen a CL anya meg lett húzva. Nem az volt a gond. Valakinek ötlete, tanácsa ?
kz
#7190
Írta 2010. március 23. - 21:56

Szeretnék saját tárcsát csináltatni, ill. hozzá megfelelõ anyagot találni. Tudnátok-e segíteni, hogy pontosan milyen összetételû anyagból készülnek a féktárcsák? Esetleg a KO36-os rozsdamentes acél jó-e? Várom a válaszokat, akár e-mail-re is.
Kösz:
Matthew91
#7191
Írta 2010. március 23. - 18:45

MINDEN EGY HELYEN: KER
Õket keresd Hayes ügyben
Köszönöm szépen a segítséget! Mindent megtaláltam amire szükségem volt!

#7193
Írta 2010. március 23. - 07:31

#7194
Írta 2010. március 23. - 07:27

Létezik Hayes Mag hidraulikus fékhez felújító készlet? Szükségem lenne egy pár dugattyúra, a dugattyú és a féktest közötti gumitömítésre, légtelenítõ csavarra, valamint a fékcsõcsatlakozásnál lévõ imbuszfejû csavarra! Létezik, hogy ezeket megkapom szettben?
Az is nagy segítség lenne, hogy esetleg a dugattyú melyik Hayesben lehet még ugyanaz, mint a Mag-ban! Továbbá ha nincs felújítókészlet, és valaki tud segíteni, akkor legyen szives írja le a szimering pontos méretét. Nem szimetrikus a felfekvõfelülete, hanem mint, kb egy forditott "nike" pipa. Alul sokkal kisebb a perem, mint felül.
Ha valakinek tud segíteni kérem, hogy jelezze! Ma megyek különbözõ bringás boltokba Pécsett, hátha ott is tudnak valami okosat mondani.
Sziasztok!
#7195
Írta 2010. március 22. - 13:38

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#7196
Írta 2010. március 22. - 13:37

#7197
Írta 2010. március 22. - 13:26

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#7198
Írta 2010. március 22. - 13:15

bocs, lehet, hogy a kérdésemre van válasz a korábbi hozzászólásokban - de most nincs idõm végigolvasni a topicot -
A problémám, hogy egy centerlock-os tárcsám van ( hátul ) és iszonyatosan rezonál, fékezéskor égtelen hangot ad. Ha kézzel megpendítem a tárcsát akkor is érezhetõ, hogy nem 100%-osan mereven alkot egységet a kerékaggyal. ( az esõvel minden rendben ). Mi lehet a baja ? mi lehet a megoldás ?
bocs az amatõr kérdés miatt....
kz
#7199
Írta 2010. március 22. - 12:24

el foglak keseriteni, perpill nincs, és nem is rendelhetõ (a németeknek sincs)
2-3 hét mulva van komoly beérkezés ismét, addig ha a németeknek lesz, akkor lecsapok pár 10 darabra.
Múlt héten már a boltban volt a tárcsa és péntekre meg is érkezik hozzám. Köszönöm szépen!
"De én most megiszom a sörömet és vidám leszek!!"
/Fabian Cancellara/
#7200
Írta 2010. március 22. - 10:04

2 db 20 ml fecskendõ ( 30 ft)
0,5 ml átlászó gumicsõ (45 ft)
A menetes részre:
2 db szingó szelep ( ez gyárilag 5 ös menetes és lyukas 100 ft/db)
2db szelepsapka
2 db 5x1 gumi tömítõ gyûrû.
4 db mûanyag gyors kötözõ
Manual:
A szelepet a végéhez közel fém fûrésszel levágni, ráhúzni a gumicsõre és lekötözni.
A szelepsapkát kb 3-5 mm-es re levágni ez lesz a szorító "anya"
A tömítést és az "anyát" a menetes részre tenni és kész.
Az olajjal kapcsolatban lenne egy kérdésem. Egy olcsóbb kategóriás DOT - 4 et tettem a rendszerbe. ( 1L = 1200 ft) , miben nyilvánul meg a különbség
egy 4X drágábbhoz képest.
Felhasználási adatok: 90 kg, cc - am,