egik az alattam levõt teljesen osztom, akkor inkább már mtbr.com pl vagy nsmb.com
másik, ha ahsználsz egy villád de renesen amirevaló is kerülhec olan helyzetbe h tépnmi kell a féket pl aszfalton le a hegyrõl és elédvágnak - 60ról tépnifogod mint az állat
nekem is kinyírt egy dropoffot az M4, ha csak keveset is használnád is mûködik a sok kicsi sokra megy, azoknak az alkatrészeknek elég alacsony az a határa ahonnan gond nélkül vissza alakul (nem kezdem magyarázni az anyagtudományi hátterét )
hidd el a "nagyöregeknek" amit mondanak
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
Indította
zOrg
, 2006. január 10. 04:41
#6541
Írta 2010. július 23. - 10:55
#6542
Írta 2010. július 23. - 10:23
Márton a testbikét felejtsd már el! Alapvetõen akkor olvasd ha röhögni akarsz.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#6543
Írta 2010. július 23. - 10:02
Eltörni nem fogja a villát,csak tönkreteszi.De sokat számít ,hogy hol és hogyan használod.Kb 50 e az a lélektani határ,ahonnan olyan villát vehetsz újjonan,ami bírja a tárcsaféket hosszútávon.Ez alatt nagy elvárásaid ne legyenek.
#6544
Írta 2010. július 23. - 09:31
Ja én 65 kiló vagyok de remélem lesz még több rajtam, persze izomból. Egyébként szerintem annak nincs sok valóságalapja hogy elcsavarja esetleg eltöri a villát a tárcsafék... ahhoz olyat kéne fékezni hogy aztaleborultszivarvégit és elõbb tudod meg hogy van-e élet a kormányon túl. Kérlek titeket javítsatok ki ha nem így van. Ja és ha még nem köszöntem meg akkor most hogy ilyen gyorsan és kedvesen segítettetek. ( Lehet hogy itt aktív fórumtag leszek.)
#6545
Írta 2010. július 22. - 23:01
Szerintem arra volt kíváncsi, hogy te hány kg vagy.
De egy 160-as tárcsától szerintem sem kell félni.
De egy 160-as tárcsától szerintem sem kell félni.
Izomtéridõninja-geológus!
#6546
Írta 2010. július 22. - 22:13
Nem valószínû Az menõ kis fék nekem is olyan van és megfog, nem kicsit
egyébként hány kiló vagy és hol használnád a "gépet" ?
Hát igazából úgy szoktam hogy be az erdõbe és aztán ami jön.
Itt kb leírtam a GÉPrõl mindent amit kell TestBike - bejelentkez arról hogy hány kiló fogalmam sincs de nem lehet túl nehéz a KTM aluváz gondolom.
#6547
Írta 2010. július 22. - 21:35
oh semmiség jo tudni h megint van jagvire betét, mi anno rendeltük és egyszerûen nem volt a dobozba a szett betét, b*z* a biker
#6548
Írta 2010. július 22. - 17:46
#6549
Írta 2010. július 22. - 15:28
nekem az M4-be jagwire volt anno és sokkl jó volt, igazából túl nagy difi nincs köztük sztem, kisebb a rezonancia esélye a jagwire-el (bbb-vel néha búg a fék)
#6550
Írta 2010. július 22. - 13:03
segítséget szeretnék kérni, hogy vajon a kék bbb fékbetétek a jobbak vagy a jagwire downhill felhasználásra, BBB-t használtam már meg voltam vele elégedve, de szívesen kipróbálnám a jagwire-t de arrol nem hallottam még véleményeket.pl fõként a fékerõ érdekelne
elõre is köszi
üdv: Dani
elõre is köszi
üdv: Dani
#6551
Írta 2010. július 22. - 12:05
Nem valószínû Az menõ kis fék nekem is olyan van és megfog, nem kicsit
egyébként hány kiló vagy és hol használnád a "gépet" ?
egyébként hány kiló vagy és hol használnád a "gépet" ?
Sírva születtél, körülötted mindenki nevetett, igyekezz úgy élni, hogy nevetve távozz, és körülötted mindenki sírjon.
#6552
Írta 2010. július 22. - 11:31
Köszönöm szépen a segítséget ahogy olvastam mindenhol az avid bb7-est ajánják úgyhogy az lesz szerintem. Úgyhogy akkor egy 160-as tárcsával nem lesz gond?
#6553
Írta 2010. július 22. - 11:14
Ha drótos féket veszel akkor max 180,hidrásat én nem raknák,sztem 32-es becsúszó alatt nem igazán egészséges a tárcsafék a telóknak,bármilyen márkáról is beszélünk igen hamar kinyírja.
#6554
Írta 2010. július 22. - 10:42
A gyártó ajánlása max 185mm, szóval ennél nagyobbat nem illik bele tenni. Ha nagyobbat teszel bele, nem azzal lesz gond, hogy nem fér el, hanem azzal, hogy a villa csavarodni fog.
#6555
Írta 2010. július 22. - 10:06
Sziasztok!
Egy ilyen elsõ villára Suntour XCR els szeretnék tárcsaféket venni. ha jól néztem akkor IS2000 szabvány befogadása van.
A kérdésem az lenne hogy mekkora tárcsával tudom hasznnálni? Nehogy az legyen hogy teszemazt megveszem a nagyobb tárcsát és nem fér bele vagy valami gond lesz.
Egy ilyen elsõ villára Suntour XCR els szeretnék tárcsaféket venni. ha jól néztem akkor IS2000 szabvány befogadása van.
A kérdésem az lenne hogy mekkora tárcsával tudom hasznnálni? Nehogy az legyen hogy teszemazt megveszem a nagyobb tárcsát és nem fér bele vagy valami gond lesz.
#6556
Írta 2010. július 20. - 17:04
ilyen van nekem is
Szép darabok,az biztos.Nekem személy szerint bejön a shimano design!
#6557
Írta 2010. július 20. - 14:26
#6558
Írta 2010. július 20. - 12:46
aszzimetrikus dugattyúmozgás:
sajnos a féknyergek kialakítása miatt az olaj az egyik dugattyúhoz elõbb/könnyebben/ ér oda, mint a másikhoz, ebbõl adódik, hogy az egyik oldal mindig jobban kint lesz.
sajnos a féknyergek kialakítása miatt az olaj az egyik dugattyúhoz elõbb/könnyebben/ ér oda, mint a másikhoz, ebbõl adódik, hogy az egyik oldal mindig jobban kint lesz.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#6559
Írta 2010. július 20. - 11:25
egy olajcsere megoldotta a problemat, lehet eredetileg is levegos volt kicsit. az egyik dugattyu ugyanugy kiall (az elso fektestnel is), de most erdekes modon nem er hozza.
ezek ien rejtély dolgok, talán a gyártó tudja mért van de mi sose fogjuk