Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#5621
Írta 2010. december 18. - 02:14
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5622
Írta 2010. december 17. - 23:36
#5623
Írta 2010. december 17. - 22:11
Vmi finomabb polír papírral csiszold fel (pl 600-800), víz alatt szépre. Utána megszárítod, lezsírtalanítod és színtelen lakkal lelakkozod, de figyelj oda nagyon h ne kerüljön lakk a fékfelületre. Szerintem ezzel egy jó darabig nem lesz vele problémád.
Most már az ilyen OBI, Praktiker elég jó flakonos lakkokat lehet venni, csak ha szépen akarod lefújni, melegítsd fel a flakont illetve a benne lévõ cuccot olyan 35 fokra. Ezt úgy tudod elérni h egy edénybe engedsz vizet ami kb ilyen hõmérsékletû és belerakod, de nagyon figyeljél nehogy forró legyen a víz, mert felrobban a flakon. Ha nem érzel magadban erõt szívesen segítek neked benne. Mert én most fehére szeretném lefújni a "küllõket".
#5624
Írta 2010. december 17. - 21:38
#5625
Írta 2010. december 17. - 19:09
RAUH-Welt
B E G R I F F
#5626
Írta 2010. december 17. - 19:00
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5627
Írta 2010. december 17. - 18:33
#5628
Írta 2010. december 17. - 12:53
költségkímélõ megoldásként erre jutottam = deore 595
alább volt 445 tapasztalat, valakinek ezzel esetleg?
FR/ light DH megoldásra tervezem kb. 75kg.
#5629
Írta 2010. december 17. - 11:30
Sole-hoz nem lehet kapni valami olcsóbb fékcsövet? láttam xfactoron hayest de sokallom érte azt a pénzt. ( Szereztem egy elsõ féket de inkább hátsóként használnám, a bowdenes mx-2-t meg elsõként, így nem kellene egy adapter se.)
Azzal az a baj,hogy a Sole elsõ féktest nem okés hátra,mert máshol vannak a "fülei" a rögzítéshez,az elsõ meg a hátsó féktest sajna nem egyforma ezeknél a fékekenél.
Barkácsnak oké lehet,de nem szakszerû semmiképp.Nézd meg,hogy hol fogna a fék a tárcsán ha a féktestet hátra rakod.
Mindenesetre semmiképp sem optimális.
Szvsz hagyd elöl,illetve a sole-ra ha csak nem muszály sok pénzt ne költs,inkább,ha lesz lehetõséged szerezz be a legutóbb említett fékek közül.
Vagy elõre szerezz mx4-et.
#5630
Írta 2010. december 17. - 10:37
ja nem olvastam (érthetõ okokból ) csak az értékeléseket meg a képeket.
de 1ébként elég sok féket végigpróbálva még mindig a régi magura luisa fr tetszett a legjobban.
azért írtam hogy régi
nem rossz az új sem, csak vhogy nem olyan
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5631
Írta 2010. december 16. - 21:44
#5632
Írta 2010. december 16. - 20:27
#5633
Írta 2010. december 16. - 19:30
a bike verzércikkben leszögezik, hogy az új xtr nagyon jó fék, könnyû, erõs, jól adagolható, és a bikerek nagy többségének soha nem lesz vele gondja. de 6 év alatt ugyanúgy tesztelve az xtr tárcsák / betétek mentek tönkre egyedül a tesztpadon. azt mondják, nem lehetnek elég szigorúak a fékekkel. végülis...
amúgy meg, jók ezek az objektív tesztek, ok, a tartósságot nehéz objektíve tesztelni, de a sorrend, mondjuk a fékerõnél is attól fog függeni, hogy milyen fékkar-erõ értéknél olvasod le a fékerõ értéket.
ja nem olvastam (érthetõ okokból ) csak az értékeléseket meg a képeket.
de 1ébként elég sok féket végigpróbálva még mindig a régi magura luisa fr tetszett a legjobban.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5634
Írta 2010. december 16. - 17:12
ja és a mb-ban nagyon jó minõsitést kapott a bike-ban meg okádtak tõle
a bike verzércikkben leszögezik, hogy az új xtr nagyon jó fék, könnyû, erõs, jól adagolható, és a bikerek nagy többségének soha nem lesz vele gondja. de 6 év alatt ugyanúgy tesztelve az xtr tárcsák / betétek mentek tönkre egyedül a tesztpadon. azt mondják, nem lehetnek elég szigorúak a fékekkel. végülis...
amúgy meg, jók ezek az objektív tesztek, ok, a tartósságot nehéz objektíve tesztelni, de a sorrend, mondjuk a fékerõnél is attól fog függeni, hogy milyen fékkar-erõ értéknél olvasod le a fékerõ értéket.
#5635
Írta 2010. december 16. - 16:21
gyakorlatilag egy nem állítható deore kar.
szerintem sokkal jobban néz ki mint az 575, meg olcsóbb is.
plusz ez is már az "U" légtelenitéssel van (az 575-ös is) ami miatt a féknyeregben nehezebben marad bubi.
ja kösz
jó lesz az 505
ha az 575 tavaszig is hozza ez a formát (addigra lesz benne kb 2000 km) akkor az lesz (vagy veszek a dawg-re egy saint-et, az 575 meg ugrik át a trekkinre)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5636
Írta 2010. december 16. - 16:02
A srác súlya érdekelt,nem a féké. Az megvan:)Új Cube-ok egy részét a Hayes Strokerek helyett ezzel szerelik.Számomra nagyon meggyõzõnek tûnik,minden tekintetben.
Tényleg erõsen best buy.
A srác kb 90kg és itt felénk használja javarészt,síkon.
Eddig elégedett nagyon,sikerült is vele már pofáraesnie,de nem bánja.
Én is hasonló súlyban vagyok és friss korában is remeknek tûnt,fõleg a stroker trail-em után amit hál istennek eladtam azóta.
Talán ez a fék gyõzött meg végleg az igazságról....vettem egy XT-t (hamár shimano,legyen kövér).
#5637
Írta 2010. december 16. - 15:23
gyakorlatilag egy nem állítható deore kar.kösz
ez az 505-ös miben különbözik az 575-tõl ?
szerintem sokkal jobban néz ki mint az 575, meg olcsóbb is.
plusz ez is már az "U" légtelenitéssel van (az 575-ös is) ami miatt a féknyeregben nehezebben marad bubi.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5638
Írta 2010. december 16. - 15:22
mi pénz amúgy ?
lassan (tavasszal kb) le kell cseréném a hfx mag-ot a trekkingen. de nem akarok sokat költeni rá.
vegyél quad féket!
szép, okos, olcsó
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#5639
Írta 2010. december 16. - 15:21
326 gramm a hátsó az 505-ös fékkaral tárcsa nélkül (a fehéret mértem, ha ez számít)
ezt hivjuk AM4452-nek
a 445-ös fékkarral szerelt az AM4451
12500/14500 javasolt kisker e/h tárcsa nélkül az, amelyiken a 445-ös fékkar van. és 17900/19900 tárcsa nélkül az amelyiken a 505-ös fékkar van
szerk:
ez meg az 505-ös karral: (ez is van fehérben)
kösz
ez az 505-ös miben különbözik az 575-tõl ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#5640
Írta 2010. december 16. - 15:13
326 gramm a hátsó az 505-ös fékkaral tárcsa nélkül (a fehéret mértem, ha ez számít)Hát,hogy én se titkoljam,hogy boltom van ,nemrég szereltem fel ilyen fékeket egy srácnak.
A súlyát nem mértem le sajna,de annyit mindenképp elmondhatok róla,hogy néhány erõsebb fékezés után elég meggyõzõ fékerõt produkált.
A kivitelezése shimano,szóval teljesen rendben van.
A féktest és a fékkar is jó konstrukciónak tûnik abszolút.
Az ár-érték arányát tekintve pedig elmondható,hogy best-buy.
ezt hivjuk AM4452-nek
a 445-ös fékkarral szerelt az AM4451
12500/14500 javasolt kisker e/h tárcsa nélkül az, amelyiken a 445-ös fékkar van. és 17900/19900 tárcsa nélkül az amelyiken a 505-ös fékkar vanmi pénz amúgy ?
lassan (tavasszal kb) le kell cseréném a hfx mag-ot a trekkingen. de nem akarok sokat költeni rá.
szerk:
ez meg az 505-ös karral: (ez is van fehérben)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.