költségkímélõ megoldásként erre jutottam = deore 595

alább volt 445 tapasztalat, valakinek ezzel esetleg?
FR/ light DH megoldásra tervezem kb. 75kg.
Sole-hoz nem lehet kapni valami olcsóbb fékcsövet? láttam xfactoron hayest de sokallom érte azt a pénzt. ( Szereztem egy elsõ féket de inkább hátsóként használnám, a bowdenes mx-2-t meg elsõként, így nem kellene egy adapter se.)
ja nem olvastam (érthetõ okokból
) csak az értékeléseket meg a képeket.
de 1ébként elég sok féket végigpróbálva még mindig a régi magura luisa fr tetszett a legjobban.
a bike verzércikkben leszögezik, hogy az új xtr nagyon jó fék, könnyû, erõs, jól adagolható, és a bikerek nagy többségének soha nem lesz vele gondja. de 6 év alatt ugyanúgy tesztelve az xtr tárcsák / betétek mentek tönkre egyedül a tesztpadon. azt mondják, nem lehetnek elég szigorúak a fékekkel. végülis...
amúgy meg, jók ezek az objektív tesztek, ok, a tartósságot nehéz objektíve tesztelni, de a sorrend, mondjuk a fékerõnél is attól fog függeni, hogy milyen fékkar-erõ értéknél olvasod le a fékerõ értéket.
ja és a mb-ban nagyon jó minõsitést kapott a bike-ban meg okádtak tõle
gyakorlatilag egy nem állítható deore kar.
szerintem sokkal jobban néz ki mint az 575, meg olcsóbb is.
plusz ez is már az "U" légtelenitéssel van (az 575-ös is) ami miatt a féknyeregben nehezebben marad bubi.
A srác súlya érdekelt,nem a féké. Az megvan:)Új Cube-ok egy részét a Hayes Strokerek helyett ezzel szerelik.Számomra nagyon meggyõzõnek tûnik,minden tekintetben.
Tényleg erõsen best buy.
gyakorlatilag egy nem állítható deore kar.kösz
ez az 505-ös miben különbözik az 575-tõl ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
mi pénz amúgy ?
lassan (tavasszal kb) le kell cseréném a hfx mag-ot a trekkingen. de nem akarok sokat költeni rá.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
326 gramm a hátsó az 505-ös fékkaral tárcsa nélkül (a fehéret mértem, ha ez számít)
ezt hivjuk AM4452-nek
a 445-ös fékkarral szerelt az AM4451
12500/14500 javasolt kisker e/h tárcsa nélkül az, amelyiken a 445-ös fékkar van. és 17900/19900 tárcsa nélkül az amelyiken a 505-ös fékkar van
szerk:
ez meg az 505-ös karral: (ez is van fehérben)
326 gramm a hátsó az 505-ös fékkaral tárcsa nélkül (a fehéret mértem, ha ez számít)Hát,hogy én se titkoljam,hogy boltom van
,nemrég szereltem fel ilyen fékeket egy srácnak.
A súlyát nem mértem le sajna,de annyit mindenképp elmondhatok róla,hogy néhány erõsebb fékezés után elég meggyõzõ fékerõt produkált.
A kivitelezése shimano,szóval teljesen rendben van.
A féktest és a fékkar is jó konstrukciónak tûnik abszolút.
Az ár-érték arányát tekintve pedig elmondható,hogy best-buy.
12500/14500 javasolt kisker e/h tárcsa nélkül az, amelyiken a 445-ös fékkar van. és 17900/19900 tárcsa nélkül az amelyiken a 505-ös fékkar vanmi pénz amúgy ?
lassan (tavasszal kb) le kell cseréném a hfx mag-ot a trekkingen. de nem akarok sokat költeni rá.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Használ valaki BRM 445-öst?
Jónak látszik.
Ha igen,írjon légyszi súlyt is hozzá.
sziasztok,
most olvastam, hogy XTR alu/acél féktárcsa terheléses teszten elvérzett, tönkre vágta még a betéteket is.
decemberi bike-ban és a MountainBike-ban is tárcsafékteszt.
hátha valakinek hasznos.
üdv, tg
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.