Ugye ez nem komoly?
De az.
Ugye ez nem komoly?A lényeg vedd ki a kereket és nyomd össze a fékpofákat ezáltal plusz olaj van a rendszerben és amikor leszabtad és összeraktad a csövet nyomd vissza a fékpofákat, ekkor a rendszerben levõ plusz olajat visszatolod a tartályba és ez kiviszi magával az esetleges légbuborékokat.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
nemeteknel mar raktarrol nyomjak par helyrol (bikediscount pl).
egy dolog miatt felnek egy tok uj modelltol, hogy lehetnek olyan gyerekbetegsegei, amit kesobb javitanak: epp most olvasom vhol, hogy olyasmit irnak, hogy vkinek zorognek a felpofak macskakovon (bordak miatt?). ez apro dolog, de felettebb idegesito lenne, ha igy lenne.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
persze, de a kényelem sok mindenkinek fontos
új fék tapasztalat nincs még, a fõnök behúzta az egyetlen minta szettet
persze, de a kényelem sok mindenkinek fontosmarmint szerszam nelkuli? azt sose ertettem, hogy miert jo... ugyis egyszer allitom be kb. azaz 5-10 deka sose sarkallna cserere uj slx/xtvel van mar tapasztalat?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
445-2 (ez az 505-ös karral szerelt változat, a 445-ös karral szerelt változat a 445-1)
nekem is ez van fenn, és tényleg király
viszont nincs benne fékkar állítás, nincs monobody féknyereg, nehéz mint a kavics, stbstb
de ha csak azt nézzük, mennyire jó fék, azért simán 8 pontos 10-bõl
445-2 (ez az 505-ös karral szerelt változat, a 445-ös karral szerelt változat a 445-1)ez a shimano tenyleg nem ertem, hogy mit muvel a fekekkel. az uj bringan elvileg a legalja 2011es 445os fektest van 505os fekkarokkal (ranezesre olyan mint a kiherelt xt), most hogy bekopott, marha jol fog es jol is adagolhato. ilyenkor nem is ertem, hogy minek dragabb fek, ahol nem szamit annyira a suly (bar fogalmam nincs, hogy milyen nehez)... hasznalhatosagra szerintem siman hasonlo szintu, mint a 775os xt, vagy a magura louise, jobban tetszik mint egy elixir, es fenyevekkel jobb a par evvel ezelotti belepo szintu magura julie, juicy, vagy hayes stroker ryde. most mar nem is azert cserelnem le, mert nem jo, hanem, ha ez ilyen, akkor milyen az uj slx/xt?
annyit csinaltam, hogy az xt alubakos tarcsait kapta, de ez nem hiszem, hogy sokat jelent (rt75 volt elotte rajta).
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
mert abból van trail meg xc verzió, mig az slx ugye alapból trail/am felhasznlásra van
amúgy mint viszább, engem is meglepett az 575. azért annyira jó nincs mint a lujza, de simán adom neki a 2. helyet.
Nem fog a dugattyú a házból kicsúszni? Esetleg a fékbetét mivel még új elég vastag ahhoz, hogy ne tudjon a dugattyú kicsúszni?
Köszönöm a segítséget!
talaltam ket erdekes tablazatot az uj shimano fekekrol (nagy sulydifferencia nincs). erdekes, hogy van olyan 785 fek, aminel nem alap a hutobordas fekbetet (ami jo draga amugy...), mig a 666os slxnel igen.
A lényeg vedd ki a kereket és nyomd össze a fékpofákat ezáltal plusz olaj van a rendszerben és amikor leszabtad és összeraktad a csövet nyomd vissza a fékpofákat, ekkor a rendszerben levõ plusz olajat visszatolod a tartályba és ez kiviszi magával az esetleges légbuborékokat.
A lényeg vedd ki a kereket és nyomd össze a fékpofákat ezáltal plusz olaj van a rendszerben és amikor leszabtad és összeraktad a csövet nyomd vissza a fékpofákat, ekkor a rendszerben levõ plusz olajat visszatolod a tartályba és ez kiviszi magával az esetleges légbuborékokat.Szia!
Esetleg tudnál konkrét tanácsot adni, mert vissza olvastam kb. 50 oldalt és nem találtam a megoldást. Használtam a keresõt is de ezek a fórum keresõk nem mûködnek 100%-osan.
Elõre is köszönöm!
Köszönöm!Szerintem is rossz ez a keresõ.
Légtelenítõ készletben nem tudok segíteni, de itt a leírás: http://www.sram.com/...tment_rev_a.pdf
Jó hozzá az autóba való DOT4-es fékfolyadék is.
Szerintem is rossz ez a keresõ.Szia!
Esetleg tudnál konkrét tanácsot adni, mert vissza olvastam kb. 50 oldalt és nem találtam a megoldást. Használtam a keresõt is de ezek a fórum keresõk nem mûködnek 100%-osan.
Elõre is köszönöm!
Légtelenítõ készletben nem tudok segíteni, de itt a leírás: http://www.sram.com/...tment_rev_a.pdfSziasztok!
Most vettem újonnan Avid Juicy 3 hidrós féket. hosszú a fékcsõ ezért szabni kell belõle, így azután pedig légteleníteni. Van valakinek tapasztalata ezen a téren?
Mindenképpen meg kell vennem hozzá a légtelenítõ készletet (2db fecskendõ+egyé vagy van egyszerûbb megoldás is?
DOT4-es fékolaj kell hozzá. Jó az autóba való DOT4-es olaj is?
A válaszokat elõre is köszönöm!
A sebesség mindent megold.
Szia!Olvass vissza, van leírás a folyamatról, ha jól csinálod nincs szükség légtelenítésre.
Olvass vissza, van leírás a folyamatról, ha jól csinálod nincs szükség légtelenítésre.Sziasztok!
Most vettem újonnan Avid Juicy 3 hidrós féket. hosszú a fékcsõ ezért szabni kell belõle, így azután pedig légteleníteni. Van valakinek tapasztalata ezen a téren?
Mindenképpen meg kell vennem hozzá a légtelenítõ készletet (2db fecskendõ+egyé vagy van egyszerûbb megoldás is?
DOT4-es fékolaj kell hozzá. Jó az autóba való DOT4-es olaj is?
A válaszokat elõre is köszönöm!