nem is az agy a gond, hanem, hogy notubes licenszes felni (asszem emiatt irjak, hogy aszimetrikus), es a kullok nem ernek ossze a kereszteknel, hanem elallnak kicsit egymastol. ez azt eredmenyezi, hogy minden masodik kullo kijjebb van vmivel. ezek vernek bele a fektestbe. 180as a tarcsa, erdekes lenne, ha pl 160asat akarnek hasznalni, mert az meg alatettel sem mukodne.
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3241
Írta 2011. november 26. - 18:05
nem is az agy a gond, hanem, hogy notubes licenszes felni (asszem emiatt irjak, hogy aszimetrikus), es a kullok nem ernek ossze a kereszteknel, hanem elallnak kicsit egymastol. ez azt eredmenyezi, hogy minden masodik kullo kijjebb van vmivel. ezek vernek bele a fektestbe. 180as a tarcsa, erdekes lenne, ha pl 160asat akarnek hasznalni, mert az meg alatettel sem mukodne.
#3242
Írta 2011. november 26. - 17:58
#3243
Írta 2011. november 26. - 17:51
***
ilyet meg nem lattam. vettem egy gyari kerekszettet, egesz delutan a tubeless reszevel szuttyogtem, gondoltam mindenre, hogy vmi galiba lehet. kesz... utanallitom a feket, erre vmi fura zaj. mondom, mi a sz*r? a tarcsa, vagy mi. erre: a fektest beleer minden masodik kullobe... ha kozepre allitom, akkor eppenhogy, ha kicsit arrebb, akkor hajszal hijjan nem, de mivel mindennek van egy holtjateka, ilyennel inkabb nem szorakoznek. ezek nem vmi szabvany alapjan keszulnek?
egy otletem van, hogy alatetezem az agy es a tarcsa kozott. ez mennyire terheli meg a csavarokat, agyat, tarcsat, hogy nem kozvetlenul az agyra rogzitem? esetleg lehetne nagyobb tarcsaval hasznalni, mert akkor kijjebb kerulne a fektest is, de nincs ra szuksegem.
#3244
Írta 2011. november 26. - 14:25
#3245
Írta 2011. november 26. - 12:11
#3246
Írta 2011. november 26. - 11:10
az alakja szvsz nem nagyon ter el, hanem az anyaga mas. az egyik lemezbol hajtogatott, a masik meg egy dbbol megmunkalt. legalabbis a fotok alapjan.
Szerintem meg, de.
#3247
Írta 2011. november 26. - 07:48
#3248
Írta 2011. november 26. - 00:47
Nem sok. Állítható a nyomáspont (hogy mennyire behúzva a fékkart fog a fék), ennyi. Meg csillogóbb (nem matt alumínium színû) az XT fékkarján a dugattyúház, vagy minek lehet azt nevezni... Kérdés, hogy ez neked ér-e plusz pénzt.
Meg még talán a fékkar formájában...
#3249
Írta 2011. november 25. - 21:04
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3250
Írta 2011. november 25. - 20:53
#3251
Írta 2011. november 25. - 20:43
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3252
Írta 2011. november 25. - 20:39
Az Avid fékkaroknál melyik kis csavarral lehet a fékkar helyzetét állítani??Mármint,hogy kint fogjon,vagy bent.A külsõ kis inbusszal,vagy belsõ,kissebbel?
Illetve a másik mit állít? ( Avid 3.5 )
#3253
Írta 2011. november 25. - 18:19
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3254
Írta 2011. november 25. - 18:07
Azt szeretném kérdezni, hogy az slx m666 os féket hogy célszerû légteleníteni? Azt irja a leírás, hogy az sm-disc kiegészitõt kell használni. Ezt itthon lehet valahol kapni? illetve lehet e valamivel helyettesíteni?
#3255
Írta 2011. november 25. - 15:38
Köszönöm a segítségeteket! Akkor már csak azt kérdezném,hogy mi a különbség az új slx és az új xt között szerkezetileg? Mert árban az slx olcsóbb valamivel,és így akkor felesleges megvenni az xt-t. Gondolom az xt esetleg könnyebb pár grammal,de a súly viszont nem érdekel!
Nem sok. Állítható a nyomáspont (hogy mennyire behúzva a fékkart fog a fék), ennyi. Meg csillogóbb (nem matt alumínium színû) az XT fékkarján a dugattyúház, vagy minek lehet azt nevezni... Kérdés, hogy ez neked ér-e plusz pénzt.
#3256
Írta 2011. november 25. - 15:06
igen jobb nala az uj slx. az uj xt meg szinte ua, mint az slx.
Köszönöm a segítségeteket! Akkor már csak azt kérdezném,hogy mi a különbség az új slx és az új xt között szerkezetileg? Mert árban az slx olcsóbb valamivel,és így akkor felesleges megvenni az xt-t. Gondolom az xt esetleg könnyebb pár grammal,de a súly viszont nem érdekel!
#3257
Írta 2011. november 25. - 11:06
S most mit használsz? Új xt-t vagy új slx-et? Ténylegesen jobb valamelyik akkor a 775-nél?
igen jobb nala az uj slx. az uj xt meg szinte ua, mint az slx.
#3258
Írta 2011. november 25. - 09:22
S most mit használsz? Új xt-t vagy új slx-et? Ténylegesen jobb valamelyik akkor a 775-nél?
A 666-os az új SLX, azt használja jelenleg elég nagy megelégedéssel. Lapozz vissza pár oldalt ezen a topikon belül, elég sokan dicsérik az új SLX-et úgy, hogy nem ez az elsõ Shimano fékük, pl. zeezoltano, Gardner03, arn. Epyc is új SLX-et vett, de neki nem tudom, mi volt elõtte.
#3259
Írta 2011. november 25. - 02:54
en hasznaltam 666ot es 775ot
S most mit használsz? Új xt-t vagy új slx-et? Ténylegesen jobb valamelyik akkor a 775-nél?
#3260
Írta 2011. november 24. - 15:49

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





