Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#1881
Posted 2013. July 09. - 11:31
A bringámon gyárilag xtr fékek és xtr 160-as tárcsák vannak.
Szeretnék 180-as xt tárcsákra váltani. Ezek felszereléséhez adaptereket is be kell szereznem?
Sehol nem találok ilyen információkat, az apróban is csak Avid fékekhez való adaptereket találtam.
Elõre is köszönöm!
Üdv!
#1882
Posted 2013. July 09. - 11:29
#1883
Posted 2013. July 05. - 10:02
#1884
Posted 2013. July 04. - 21:57
tudom, ismerem az árbéli elõnyét, nekem is a piros van hátul. Ha fogynak majd kicsit a betéteim, rendelek tõlük szinterest is (csak az ára miatt). De nem vagyok meggyõzõdve, hogy jobb a shimanónál. Pont felébe kerül, ez tény, de ha a superstarsnál webshop árat nézünk, akkor azt szerencsésebb lenne kinti webshopos árhoz hasonlítani (kb. 30eur két párért), nem a magyar horrorhoz.
#1885
Posted 2013. July 04. - 21:45
18-ezret sokallottam a két fékre valóért, így vettem 9-ért 4 pár Superstar szinteres-t. Jelentem, a gyári hûtõs elbújhat a....
Ha kicsit rosszabb volna akkor is meg érné, de nem rosszabb. Én hátul kevlárost használok az is brutál.Miben találod jobbnak a superstart a gyárinál? Hogyan hasonlítottad õket?
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1886
Posted 2013. July 04. - 21:37
Miben találod jobbnak a superstart a gyárinál? Hogyan hasonlítottad õket?... így vettem 9-ért 4 pár Superstar szinteres-t. Jelentem, a gyári hûtõs elbújhat a....
#1887
Posted 2013. July 04. - 21:33
#1888
Posted 2013. July 04. - 21:15
#1889
Posted 2013. July 04. - 13:00
Nyerõ csapaton ne változtass, tartja a mondás, így az utódja XT 785-ös lett, jó döntés volt, nagyon finom fék, jól adagolható nagyon jó fékerõvel, fülig érõ vigyorgás minden fékezésnél, két apró kritikai észrevételem van csak, a fékkar felületkezelése túl selymes lett ami szerencsére kezd elmúlni és a bilincs csavarja nálam pont a váltókarok vonalába esik, kicsit zavaró, jobb lett volna ha alulra-elõre kerültek volna.
A hûtött fékbetétek jól muzsikálnak, észrevehetõen kevésbé melegszik a fék intenzív fékezés után.
#1890
Posted 2013. June 27. - 17:50
#1891
Posted 2013. June 27. - 16:28
#1892
Posted 2013. June 27. - 14:56
#1893
Posted 2013. June 25. - 23:21
Nekem a méret jó volt, nem volt hangos se gyantás, se fémes betéttel, 775-ös, 785-ös XT-vel.
Ha meg tudom venni az alubakos szendvicstárcsát, meg a betétet, játszok majd kicsit ezzel (is). De ha belegondolok, mekkora a felülete a tárcsának, illetve a hûtõbordáknak, nem merném határozottan kijelenteni, hogy a betét hûtése a lényeg...
Ok, igazad van, meg sem néztem hogy néz ki egy ilyen tárcsa, biztos komoly fejlesztés áll mögötte. Köszi a válaszokat, akkor az SLX-el is el kell menjen a tárcsa.
#1894
Posted 2013. June 25. - 23:06
Ha meg tudom venni az alubakos szendvicstárcsát, meg a betétet, játszok majd kicsit ezzel (is). De ha belegondolok, mekkora a felülete a tárcsának, illetve a hûtõbordáknak, nem merném határozottan kijelenteni, hogy a betét hûtése a lényeg...
#1895
Posted 2013. June 25. - 23:00
Nekem Hayes V7 volt eddig elöl. Sajnos félõs vagyok, sokat fékezek, (könnyen) el tudom melegíteni. Új XT fék van fenn, hûtõborda nélküli fémes betéttel. Épp Ice-teches tárcsa vásárlásán agyalok.
Szóval szerintem a sima lemez tárcsák nagy gyepához nem elegek. Az már más kérdés, ha csak tárcsát vagy betétet (bordás, vagy anélküli) akarsz cserélni, akkor melyik hozz többet. Szerintem a tárcsa.
180-as tárcsát nekem még nem sikerült megégetni. Nem gondolom, hogy a tárcsacsere a hûtésen sokat változtat. Inkább a pofák hûtésére fektetném a hangsúlyt. Viszont azt nem tudom, hogy mennyire fogja szeretni a Shimano a Hayes trácsát, romlik-e a fékerõ, hangos lesz-e, a méret ugyanaz-e (vastagság, átmérõ), jó helyen fog-e rá.
#1896
Posted 2013. June 25. - 19:37
Nekem Hayes V7 volt eddig elöl. Sajnos félõs vagyok, sokat fékezek, (könnyen) el tudom melegíteni. Új XT fék van fenn, hûtõborda nélküli fémes betéttel. Épp Ice-teches tárcsa vásárlásán agyalok.A Hayes V7 tárcsa jó lesz hozzá?
Szóval szerintem a sima lemez tárcsák nagy gyepához nem elegek. Az már más kérdés, ha csak tárcsát vagy betétet (bordás, vagy anélküli) akarsz cserélni, akkor melyik hozz többet. Szerintem a tárcsa.
#1897
Posted 2013. June 25. - 19:15
jó kérdés. az enyém hûtõbordás betétekkel jött és avid g3 tárcsákkal használom, amivel remekül együttmûködnek. azt hozzá kell tennem, ezek a tárcsák minden eddig próbált fékkel (avid elixir, 775 xt, 666 slx) nagyon jól megvannak.
Kíváncsi leszek ez mivel fog jönni, a kép alapján nem hûtõbordás. Nem is volt nekik külön fémes, bordás. Nem tudom mennyire szabvány a tárcsa vastagság, ha igen, akkor elvileg jónak kell lennie a Hayesnek is. Remélem a Hayes adapter is jó lesz, ha nem akkor azt majd veszek itthon.
#1898
Posted 2013. June 25. - 18:40
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1899
Posted 2013. June 25. - 17:59
azt látom, hogy csak az ice-tec-hez van bordás pofa. mindegyik i-spec, abból van b type is, ami a váltókar rögzítése miatt lehet érdekes, de gondolom nem akarod a váltókarokat közös bilincsre a fékkarral. én venném a hûtõbordás pofák nélküli 60 eurós ajánlatot, az elsõt.
Mivel markolatváltó van, semmi esetre sem. Viszont a bordás pofa nem hülyeség. De egyébként is fémes pofa kellene, gondolom ez nem az.
A Hayes V7 tárcsa jó lesz hozzá?
#1900
Posted 2013. June 25. - 16:21
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"