Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#17861
Írta 2006. április 12. - 21:24
most tettem föl elõre,de még nem tudtam használni mert monszun szerû esõ esik.
de hétvége után megmondom...
elvileg nem,mert nem olyanok a barázdák
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#17862
Írta 2006. április 12. - 17:10
Az a kerdesem, a Hayesnek vannak ezek az uj bemart szelu tarcsai, ezekkel nem ugyanolyan daralos erzes fekezni mint az uj Avid tarcsakkal?
#17863
Írta 2006. április 11. - 19:59
gm bicaján mit nézzek? nine van éppen, jah
biztos elfogyott a cseke pénze
#17864
Írta 2006. április 11. - 19:49
-na jó 200-assal is jó majd kivonom azt a 100 egynéhány grammot-
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#17865
Írta 2006. április 11. - 19:44
és semmit sem jelentettem ki fixen, csak a 40% volt olyan, ami azért az irrealitás talaján áll féllábbal. erõsebb lehet hogy lesz, ki tudja. ehhez számítógépes mérések kellenének. ja és less rá G.M. bringájára;)
de ebbe ne follyunk már bele, ez full technokrata dolog, méghozzá eléggé szubjektív is, így értelme sincs belefutni.
#17866
Írta 2006. április 11. - 19:38
a hátsó féknél nem veszed észre azt a +10%ot, de elõl nagyon is!
de persze már kitapasztaltad azt is, ami nincs
az elsõ magot boltban vettem, csak a hátsó volt olcsón
és nem bántam meg.
de nem akarlak meggyõzni olyan dolgok ellenkezõkérõl, amiket evidenciaként kezelsz, nyílván mindenkinek haza húz a szíve. most is magot vennék, akár bolti áron is... te meg hfx9et, mert szerinted sokkal olcsóbban majdnem ugyan az. csak ez nem biztos, hogy így is van
#17867
Írta 2006. április 11. - 19:27
lehet, de nem fog jobban a gr csöves nine a kisbringán sem, mint a nagyon az alapcsöves. ami szintén iszonyat merev. ha nincs megtörve a gyári csõ, akkor teljesen hibátlan, és felesleges a tuning.
döntse el mindenki magában:)
amiért te vetted a mag-ot annyit megér. többet azért az állítási lehetõségért nem:) hisz csak a fékkar dugattyújában van különbség, minden más azonos a fékekben, és csereszabatos is egyben
#17868
Írta 2006. április 11. - 17:55
magra drágább? hmm, lehet, bár nekem elõre 8e volt fittingekkel, minden bizbasszal együtt.
és ha hiszed ha nem, erõsebb lett tõle. nem 40%al, de ~10% szerintem simán van. a feltételezésed, miszerint nem volt rendes hayes fékem, kissé nevetséges, hiszen elég jól ismerem már a lelki világukat, így mindig a maximumot tudtam kihozni belõlük.
jó fék a mag (talán a legjobb), bár szerintem nem a fékerõ az, ami miatt érdemesebb megvenni a hfx9 helyett. hanem úgy maga az egész. a fékkar, a gyári pofák, a gondosabb összeszerelés, csupa apróság. és ez a sok apróság szerintem megér majd 2* annyi pénzt. de mindenki maga dönti el...
#17869
Írta 2006. április 11. - 16:27
"A patentzár nem 1 erõviselõ szempont" Semetei Rándor
#17870
Írta 2006. április 11. - 16:11
Tudna nekem valaki tanácsot adni ,hogy milyen tárcsát is vegyek?
Jelenleg egy hayes hfx em van és a tárcsa középsõ része rohadtul elkopott sztem a középsõ fékezõmezõ fele lehet a szélének........gondolom ez már cserére éredt.............
Most az avid hullámos tárcsájá töröm a fejem nem tudja valaki ,hogy kompatibilis e a kettõ?
Köszi
Misi
#17871
Írta 2006. április 09. - 21:47
nekem két éve van hfx9 em, 203 tárcsával de csak ha ritka bütykös gumim volt hátúl,egy bizonyos fordulatnál cicegett.Ne keverjük össze a gumi lánc lihegés hangját, a csörgess kattogás, cicegés hangjával.
Havernak van két Hayes mx 203 tárcsával az mindig szólt hol így hol úgy.
A szerelõk az mondták majd bekopik. Még mindig ciceg .
Kellemetlen még mellette is meni az erdõbe mikor túrázgatok ez meg mellettem nyikorog.
gumicsere után megszünt,persze az is sokat számít,hogy átüttös vagy gyorszáras,gyorszárnál ha kanyarodsz vagy egy ugrás után ugy érkezel,akkkor bíz cicegni fog.
Neked túl sokba kerül;
nekem meg épp van."
#17872
Írta 2006. április 09. - 20:33
#17873
Írta 2006. április 09. - 19:06
a Kool Stop, az EBC és a BBB is gyárt sztem hozzá betétet....és ki kelll próbálni ( hisz a puding próbája az evés) vagy érdeklõdni a tapasztaltaknál, amúgy elvileg minden féknél csökken a fékerõ, ha nagyon felhevül....
én azt tudom, hogy csökken a fékerõ, csak hogy van-e olyan betét , amelyiknél kevésbé ... mûgyanta vagy fémes betét a jobb ? akinek ilyen féke van : meylik van benne gyárilag ?
xt tárcsával használom
#17874
Írta 2006. április 09. - 18:32
#17875
Írta 2006. április 09. - 12:26
#17876
Írta 2006. április 08. - 20:23
#17877
Írta 2006. április 08. - 20:02
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Nem feltétlenül jobb a hidrós, egy jobbik mech. Avid jó fékkarral és gondos-jó bovdenezéssel fog úgy mint egy jópár hidrós.....és olcsóbb a bovdent cserélni mint a hidrócsövet.....de ez csak az én álláspontom..és nekem nem is cicceg pedig cuki csorba van a tárcsán....
#17878
Írta 2006. április 08. - 17:15
beszereztem egy xt tárcsaféket.elõre-hátra.a hátsóval semmi gond,viszont az elsõnél/nem dualcontrol/ a fékkaron lévõ pici jukból/ami a kiegyenlítõtyrtályon van elöl/ nagyonnagyon finoman jön az oil.kb. annyira,hogy nap végére éphogy annyi összegyûlik amennyi meglátszik az ujjamon ha letörlöm.egyszer már visszavittem ezzel a problémával.csak akkor rendesen folyt a nafta.azóta megcsinálták,de még mindig nem pöpec.szerintetek érdemes a fékkart kicseréltetni vagy ez a rossz összeszerelés miatt van?
ha az összeszerelés rossz akkor tudtok olyan szervízt aki ért is az olajos t.fékekhez?
elõreisköszi:D
#17879
Írta 2006. április 08. - 17:02
Akkor átfogalmazom.
Egy Deore BR-M555 160-as tárcsával. Csendben marad-e, ha csak megyek, és nem fékezek.
elvileg csendben . nekem is csendben volt az lx féknél az xt tárcsa . aztán új agy-> cicceg. beállítom -> nem cicceg -> soproni túrán fékezek egy bika nagyot -> cicceg . most fogom beállítani újból. de ha megpörgetem a kereket, látom hogy van egy minimális nyolcas a tárcsában , és ez megvolt az elõzõ agynál is, sõt megvolt a tárcsa 0 km-es korában is . az érdekesség az, hogy miután az elõzõ agyról áttettem az új agyra a tárcsát , nagyobb lett a nyolcas ... szóval nem könnyû megmondani , hogy azon az agyon , azzal a tárcsával, azzal a fékkel ciccegni fog-e . bár nálam ciccegés annyit jelent, hogyha megpörgetem a kereket , és fülelek a féknél , akkor hallok egy minimális súrlódást ...... de menetközben semmit , mivel a gumi zaja , meg a menetszól kb 20-szor hangosabb annál ...
#17880
Írta 2006. április 08. - 14:50
Egy Deore BR-M555 160-as tárcsával. Csendben marad-e, ha csak megyek, és nem fékezek.