Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16901
Posted 2006. July 24. - 10:58

#16902
Posted 2006. July 24. - 10:15

azaz tépheted a kart mint az állat:)
#16903
Posted 2006. July 24. - 10:08

#16904
Posted 2006. July 23. - 23:54

#16905
Posted 2006. July 23. - 23:39

Tudja valaki, hogyan kell légteleníteni az Avid juicy ötösöket?A nyergen nem találtam légtelenítõ csavart, viszont a karon van valami torx csavar ami nem forgáspont.talán ott lehet valami.De nem tom.Van valakinek tapasztalata?
#16906
Posted 2006. July 23. - 22:46

hayesbe gyári, kicsit gyengébb de még mindig hibátlan az ebc, és utána még a kool stop, de ez már érezhetõen gyengébb.
legjobb a gyári(meg is van az ára)
#16907
Posted 2006. July 23. - 22:44

nekem bbb van a lujzában, annál szemetebb cucc sztem nincs....szal magurába azt szvsz ne /héjszbe állítólag nagyon jó/sárga ebc a szintees.
magurába acor vagy bbb, azok is mûgyantásak és olcsóak.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#16908
Posted 2006. July 23. - 22:15

magurába acor vagy bbb, azok is mûgyantásak és olcsóak.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16909
Posted 2006. July 23. - 20:59

Zöld EBC gyantás. Jó, de nem szereti a "vizes körülményeket." Szinteres betétet meg csak olyan fékhez lehet használni, melyhez a gyártó is "hozzájárul."akkor ebc lessz szerintem a zöld fajtából. az fém szinteres? és asszem olyan 6 ezer körül van. hátul meg marad a piros kool stop.
ma jöttünk le a kékesrõl a kék kereszten a déli oldalon, majdnem egész végig használtam az elsõ féket, azaz a juliet, és nem sült meg. mondjuk elég meleg volt a féknyereg, és kb 20-25 perc alatt értünk le, igaz néha pihentünk is h hûljön a fék, na meg a terep miatt is kicsit12 kilcsi lefele egyben, azért megdolgoztataja a fékeket
#16910
Posted 2006. July 23. - 20:46

ma jöttünk le a kékesrõl a kék kereszten a déli oldalon, majdnem egész végig használtam az elsõ féket, azaz a juliet, és nem sült meg. mondjuk elég meleg volt a féknyereg, és kb 20-25 perc alatt értünk le, igaz néha pihentünk is h hûljön a fék, na meg a terep miatt is kicsit

#16911
Posted 2006. July 22. - 20:14

off
helyes
csak nem ki lett tiltva?
on
magura julieba milyen tuning pofát ajánlotok? alligator versenykeverék? v esetleg zöld ebc? ha nem lessz pénzem másra akkor jagwire mer asse rossz
Személy szerint vagy Magura gyárija vagy EBC.
#16912
Posted 2006. July 22. - 19:03

na és milyen betétet ajánlotok? mert már kezd jelezni a kopásjelzõ és olyan aranyos daráló, de éneklõ hangja van a kopásjelzõnek a pofán. na meg már a tárcsa küllõin is látszik egy kicsit ahogy hozzáér.
#16913
Posted 2006. July 21. - 23:17

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16914
Posted 2006. July 21. - 21:30

helyes
csak nem ki lett tiltva?
on
magura julieba milyen tuning pofát ajánlotok? alligator versenykeverék? v esetleg zöld ebc? ha nem lessz pénzem másra akkor jagwire mer asse rossz
#16915
Posted 2006. July 21. - 21:05

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16916
Posted 2006. July 21. - 18:51

ez a rihi gyerek minek tágitja itt a tudatunkat (mocskos postgyûjtõ szerintem csak ezért jár ide na de mind 1) ahelyett h bement volna a szabadonfutóba és inditott volna egy topicot h miért nincs neki tárcsája. na de a hülyéket félretéve:
a tárcsa kétségtelenül elõnyös de ezt nem kell magyaráznom, és mi az a baromság h az 1.8-as küllõt tönkreteszi. pff ekkora baromságot (jó biztos nem használ neki de nemhinném h két fékezés és kézben viheti a cumót...)
#16917
Posted 2006. July 21. - 17:33

Szerintem egyértelmû lesz a probléma. Túlmelegedés. Én ezt vettem észre a HFX MAG-hez képest. A Hayes sokkal jobban tûri a tartós használatból eredõ melegedést. Most az AVID-nál a tárcsán látom, hogy sokkal jobban el van szinezõdve. Bár ebbe még belejátszhat az is, hogy valószínûleg eltérõ komponensû az AVID szinteres betétje is.Hi..
Bocs-visszatérve az avid problémámra, illetve fékpont változásra, akárhogy gondolkodom rajta nem értem.. de hogy ti is értsétek íme a technikai adatok:
Avid juicy7+ minden gyári- légmentes-gyári fékfolyadék-amely elvileg DOT5.1!gyári betétek, a tárcsánál mind1 volt hogy 160, vagy 203. nem sok különbség..
A fékkel Mo-azon részén ahol én lakok (Kõszegi hegység-re gondolok) nem volt gond, ekkor is észrevehetõ volt a fékpont változás, de nem ennyire drasztikusan, de persze nálunk nincsenek lejtõk(igazi-nagy) mert egy 2,3 perces DH pályán nem húzod sokat a féket, és 2perc alatt fel se melegedne igazán..
A bicajom az avataron található kona stab- a súlya 18,5 kg-az enyém 74kg., az elsõ féket használom 70%ban de ezt pontosan nem tudom.
A féket Pila-ban próbáltam , ill. szerettem volna használni-. apálya itt 20 perc igazán dúrva atomgyor pálya, vagy hosszabb...
Rengeteg fékem volt , de ilyet egyik se produkált...
Érdekes volt megfigyelni azt hogy amikor érezhetõen elfogyott ,, hova húzni már nem lehetett, a fékkar útja , akkor elkezdtem vele játszani, és próbáltam pihentetni a hátsót,, ekkor az volt, hogy kiengedés után visszahúzva egyszer fogott még valamicskét, újra kiengedve, és behúzva már annyit se mint elöbb, és így pumpáltam a maradék lefelén, de igazából már régen fék nélkül maradtam. Aztán miután 20perces felvonózás után felértem ,újra tökéletes, és így tovább.. mivel ilyet saint-nél elképzelni se tudok,ezért szeretnék megválni ettõl, és egy cc-s gondjaira bíznám a számomra semmire se jó fékemet.
Azért még mindig kíváncsi lennék, hogy egy amúgy tökéletes fékbõl hova ,,lesz" az olaj,-el nem tûnt-csak néha úgy tett mintha.. az olaj hõ hatására nem tágul, vagy az olajtól átmelegített munkahenger, és kamrák térfogat növekedése ennek ellenére elnyeli?
#16918
Posted 2006. July 21. - 17:33

cc-maraton-túra felhasználásra elég általában a 160as elõre. ha kicsit durvulósabb, többet mozgó géped van (11-15 centi rugóút körül) akkor érdemes 180asba beruházni, de akár nagyobba is

az adapterek függnek mind a váz/villa és féktõl is. a hayes pm rögzítésû, amit azt jelenti, hogy manitou villákra fel tudod rakni adapter nélkül, de a legtöbb más gyártmányhoz adapter kell. ha nagyobb tárcsát akarsz, akkor másik adapter kell, a boltab biztos segítenek kiválasztani a megfelelõt.
#16919
Posted 2006. July 21. - 17:18

Hogyan müködnek ezek az adapterek amire nagyob tarcsat lehet tenni. Ezek teleszkoptöl fügöek vagy a fektöl? Szoval hogy müködnek. En egy Hayes HFX 9 xc 160 (2006) -ast cserelnek 180 ra vagy talan 203 is ajanlatos?
#16920
Posted 2006. July 21. - 16:22

