Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#16501
Posted 2006. August 17. - 10:37

#16502
Posted 2006. August 17. - 10:05

#16503
Posted 2006. August 16. - 23:13

Az lenne a kérdésem, hogy mennyire jók az aligátor tárcsák, akinek van tapsztalat, vagy véleménye az irjon plz.( 203 as tárcsa 525 ös fékhez kellene hátra)
Elõre is köszi.
#16504
Posted 2006. August 16. - 22:45


kifejezetten kívánja a hayes tárcsát az a fék.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16505
Posted 2006. August 16. - 22:31

ez esetben is megy!

#16506
Posted 2006. August 16. - 22:30

egy olyan kérdésem lenne. hogy X gyártó fékét tudom-e használni Y gyártó féktárcsájával?
konkrétan: egy deore fék(Br-m535+203-as adapter)
+hayes (V8) tárcsa tud-e együttmûködni?
elvileg kellene neki, de nem vagyok biztos benne.
#16507
Posted 2006. August 15. - 20:11

egy fék is nagyon faszán megfog ha jó. nem kell a parasztvakitás. aki meg igazán tud, az kevesebbet, de nagyobbat fékez, szal van idõ visszahûlni a tárcsának. szerintem
#16508
Posted 2006. August 15. - 17:54

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#16509
Posted 2006. August 15. - 17:41

igazi versenymocik rájderrel együtt 160-190kilósak. karbon pówer.
Inkább 190 meg egy kicsi, viszont a ducatinál azt írják a teljesítményre 250 +
#16510
Posted 2006. August 15. - 16:24

#16511
Posted 2006. August 15. - 16:23


tehát a pontos adatok:
YamahaYZF-R1: 1000 ccm, 183 LE, elöl dupla, úszóágyazású tárcsák Ø 320mm, hátul szimpla tárcsa Ø 220 mm, 173 kg
#16512
Posted 2006. August 15. - 16:14

#16513
Posted 2006. August 15. - 15:01

Még a jobb V-fék is blokkol...jé. Nem az számít, mennyire tudod leblokkolni.2. nem egy olyan fék van már, ami egy ujjal is blokkolható bármekkora sebességnél. ha ez nem elég akkor két tárcsa helyett inkább használj két ujjat:)
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#16514
Posted 2006. August 15. - 14:59

és rocsi jól mondja, a jobbfajta tárcsafékekkel egy ujjal is fejre tudsz állni szinte bármekkora sebességrõl, sõt, a legtöbb ilyen fékkaron kettõ, esetleg három (kézméretõl függ) kesztyûs ujjon kívül nem is fér el több. (a DH-sok általában viselnek kesztyût, ha jól tudom...).
#16515
Posted 2006. August 15. - 14:56

2. nem egy olyan fék van már, ami egy ujjal is blokkolható bármekkora sebességnél. ha ez nem elég akkor két tárcsa helyett inkább használj két ujjat:)
#16516
Posted 2006. August 15. - 14:19

És mi van a dupla tárcsával? (persze csak elöl) nem lenne jobb elõre 2 tárcsa pl.: 2 db 160-as vagy 185-ös? Azzé az lassítana rendesen......és mivel a teló mindkét lábán van tárcsa ezzért "kiegyenlítõdne" a csavaró erõ (vagy egy része) (persze tudom hogy nem oly egyszerû ez, mert biztos rendesen igénybe venné a villát) A súly meghát......nem cc-re gondoltam....még dh-ra se nagyon hisz ott is számít a súly.....de pl.: freeride-ra megasüti lenne nem?!
Az ilyen motoros,autós,repülõs,hajós hasonlítgatás meg sztem hülyeség hisz egy bringás kb a fele egy motor önsúlyának(tisztelet a kivételnek:) )
off: Motoron láttam már elõl dupla 340 mm-es tárcsát tárcsánként 8 dugatyúval.....(csak újságban) de a dupla 320-as tárcsa igen gyakori....
on: az meg hogy IS/PM tengely elõtt/mögött van e a fék ez ilyen parasztvakítás sztem....meg kell jól csinálni a villát és kész..

És ha adapterezni kell akkor peddig legyen már minden féle adapter elérhetõ
Sok olyan van hogy törik/reped mert pl 50gr-mal könyebb mint kénne...
Persze ez mind csak sztem.... lehet ellenérveket felhozni
#16517
Posted 2006. August 15. - 13:58

#16518
Posted 2006. August 15. - 13:44

valaki esetleg?
Nekem volt ilyen kombóm, iszonyatosan szarul fogott, állandóan beégett, majd csere egy hayes tárcsára, és a probléma megszûnt, én nagyon nem ajánlom.
#16519
Posted 2006. August 15. - 13:41

#16520
Posted 2006. August 15. - 11:49

rocsi: a juicy az melyik tárcsa? a régi avid minden gond nélkül, az új meg szvsz semmilyen fékhez nem jó, de mûködni fog vele...
itt már volt egy valaki;)