Most még éppen jó a hossza és már a bringán van. Keményen fog és az olajat sem nyomja ki. Lent írom részletesen..
Shimano leírás alapján csináltam a rövidítést. (Ez alapján érthetõ miért piszkáltam a dugattyúkat.) Annyira nem lehet expert, külföldi fórumok tele vannak vele, még egy hozzá nem értõ is meg tudja csinálni.
A második után rájöttem mit rontottam el, túlbonyolizáltam. Egyszerûen be kell tolni a csövet, ráhúzni a csavart és amikor az ellenállás megnõ, még egy negyed fordulatot húzni rajta. Ehelyett nem volt teljesen betolva a fékcsõ és úgy kezdtem el ráhúzni a csavart. Majd miután rájöttem, kitekertem a csavart, a roppantógyûrû még éppen csak elkezdett összenyomódni, még nehezen lehetett mozgatni a csövön. Ekkor ezt túlságosan hátrahúztam (sokkal hátrább, mint ahogy az eredeti fékcsövön volt) és úgy szorítottam rá. Így ez lehet, hogy a csavar már nem tudta annyira elõretolni a roppantógyûrût, amennyire kellett volna és nem ült tökéletesen a helyére, de ezt már csak szétszedéssel lehetne megnézni, akkor viszont új gyûrû/tüske kell és fékcsövet is cserélhetek. Vágás már nem fér bele, ígyis határeset a hossza (sajnos elmértem). Viszont nem ereszti az olajat és nagyon keményen is fog.
A fékkarnál meg fene sem tudta hogy spriccelni fog az olaj ha kitekerem a csavart, különben körbefogtam volna ronggyal a csavart. Csak pár csepprõl van szó, de pont a fékkar forgócsapja is kapott, remélem nem árt neki.
Rob, használsz légtelenítõ szettet, ha igen milyet? Kinek milyen tapasztalata van légtelenítéssel, mit érdemes beszerezni hozzá?