PM rögzítés esetén, ha a szabványt nézzük, 160 mm-s tárcsaméret felett nem lenne szabad különbségnek lennie az első és hátsó adapter között. Ha a gyakorlatban ez mégse így van, akkor ott a váz gyártója a hunyó. Az előfordulhat még, hogy egy adott fék gyártója játszik a féktest kialakításával, és emiatt csak a saját márkás adapterrel működik hibátlanul, mással viszont nem, és akkor "nesze neked ipari szabvány!"
Igen, én is erre gondoltam, mikor a 160-as tárcsával még rendben működött a direkt PM felfogatásba "bekötve".
Aztán mikor tárcsacsere után aláraktam az adaptert, s nem elsőre jöttem rá, hogy bizony nem azért súrlódik, mert nincs középen, s beleér a betét a tárcsába, hanem mert a féknyerget farigcsálja, na akkor volt nagy b.zmegeléscsodálkozás! 
---
Szerintetek az adapterre festett UP^ feliratot a hátsó keréknél hogyan kell értelmezni? Ha gondolatban az elsővel egyező pozícióba forgatom a felfogatást, akkor a nyíl a valóságban előre, a föld felé mutat. A felfelé az bizony hátra esik. Elnézve a képeken a Shimano feliratot szerintem nagyjából jól áll a hátsó nyereg, csak kicsit kijjebb kell majd raknom. Vélemény?


mgy módosította - 2013. november 05. - 22:45