add el mind a 2-t a rákba és vegyél még egy xt-t.
MTBR review-ok (már ha ez ugyanaz a fék) javarésze szerint az Elixir 7 hulladék, tényleg az?
freddyke módosította - 2013. október 25. - 23:13
add el mind a 2-t a rákba és vegyél még egy xt-t.
MTBR review-ok (már ha ez ugyanaz a fék) javarésze szerint az Elixir 7 hulladék, tényleg az?
freddyke módosította - 2013. október 25. - 23:13
Lesz két bringám és három fékszettem: 1. XT full icetech, 2. Avid Elixir 7 + Avid HS1 tárcsák (zsírúj), 3. Hayes Stroker Trail.
Az Avid Elixir 7-et hova sorolnátok a listán? Az XT gondolom nem kérdés, a másik kettőből melyiket tartsam meg inkább az Elixirt vagy a Hayest?
add el mind a 2-t a rákba és vegyél még egy xt-t.
Lesz két bringám és három fékszettem: 1. XT full icetech, 2. Avid Elixir 7 + Avid HS1 tárcsák (zsírúj), 3. Hayes Stroker Trail.
Az Avid Elixir 7-et hova sorolnátok a listán? Az XT gondolom nem kérdés, a másik kettőből melyiket tartsam meg inkább az Elixirt vagy a Hayest?
esetleg gyújthatnál világosságot...
az XT és az SLX belseje is más. Az a csavar ott nyom valamit (a dugattyút) ami eltér a két fékkarban. Pont azért, mert az SLX-nek nincs szüksége rá, gyárthatnak olcsóbbat belőle.
Ráadásul ha jól tudom az SLX fékkarban ott a dugó alatt menet sincs.
Az, hogy ennyire haonlítanak, az csak azt jelenti, hogy a Shimano spórol pár dollárcentet a mold kialakításánál - nem kell két különböző külső mold a fékkarokhoz. De nem azt jelenti, hogy meg lehetne 'okosba' tuningolni. (lehetni persze mindent lehet, csak felmerül a megéri-e kérdés. Tekintve, hogy a fékkar dugattyúja külön nem beszerezhető, azaz kell egy törött XT kar, abból belseje ki, SLX kart szétszed, menetet vág, törött XT beletesz, stbstb és még ekkor sem biztos hogy jó lesz... egyszerűbb venni egy XT kart.)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Egyetlen kölönbség a nyomáspont állitás, de ha kitekered a dugót és betekersz egy csavart akkor máris annyit tud mint az XT csak nem olyan fényes
, de öszintén ki a pöcsöm állitgatja a nyomáspontot.
biztos?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
A testbike -on olvastam a Formula Oro K18 tárcsafék vélemények között egy ilyet:
"A fékkar gyárilag tele van nyomva valamilyen szilikonzsír szerű cuccal.Évenkénti légtelenítés,olajcsere mindenképpen javasolt,mert ha elmulasztod,nem akar átmenni rajta egyszerűen az olaj,mert eldugítja ez a cucc.Csak a többszöri olajjal átmosás segít rajta."
Ilyet még nem hallottam. Lehet valami hasonló problémám lehet nekem is?
Én is így szeretném.
Ami nekem nem működik az a lépés amikor az alsó fecskendőből áttolja az olajat a felsőbe. Nyomhatnám míg szét nem durran a fecskendő. Úgy is próbáltam, hogy miközben az alsót nyomtam a felsőt meghúztam vele együtt szívóra, de semmi csak vákum... Olyan mint ha a kar zárná az utat. A fék pedig tökéletesen működik!
Sziasztok!
Adott egy elixir 3 és az a nagy problémám vele, hogy nem tudok olajat cserélni benne. A felszerelés adott, illetve az elméleti rész is rendben, viszont nem megy fel az olaj a kiegyenlítőbe akármennyire is nyomom a fecskendőt. A fék működik, nem levegős. A fékteset és a fékkar felöl is bubimentesítem, működik minden oké, de mégsem megy át az olaj. Tudna valaki tanácsot adni? Van egy speckó fékkarállás vagy valami (behúzva és kiengedve is próbáltam)?
Így szoktam, nem volt gondom: http://www.pinkbike....rakes-2010.html
Sziasztok!
Adott egy elixir 3 és az a nagy problémám vele, hogy nem tudok olajat cserélni benne. A felszerelés adott, illetve az elméleti rész is rendben, viszont nem megy fel az olaj a kiegyenlítőbe akármennyire is nyomom a fecskendőt. A fék működik, nem levegős. A fékteset és a fékkar felöl is bubimentesítem, működik minden oké, de mégsem megy át az olaj. Tudna valaki tanácsot adni? Van egy speckó fékkarállás vagy valami (behúzva és kiengedve is próbáltam)?
Egyetlen kölönbség a nyomáspont állitás, de ha kitekered a dugót és betekersz egy csavart akkor máris annyit tud mint az XT csak nem olyan fényes
, de öszintén ki a pöcsöm állitgatja a nyomáspontot.
Nem kell álítgatni, de be lehet állítani, egyén függő ki milyen koppanós, rövid úton fogó féket kedvel, az autómon sem állítgatom a kormányt, de jó mert magamhoz állíthatom. Azért ha megnézed más a fékkar is teljesen, az adagolhatósága az XT nek szintén jobb, de hát ha téged csak a csillogás fog meg...
Egyetlen kölönbség a nyomáspont állitás, de ha kitekered a dugót és betekersz egy csavart akkor máris annyit tud mint az XT csak nem olyan fényes , de öszintén ki a pöcsöm állitgatja a nyomáspontot.
az erdekes, mert meg a shimano szerint is egyforma pedig nekik nem lenne erdekukben ezt mondani.
pl dupla olyan fékerő, megbízhatóság és otthon egyszerűen szervizelhető illetve légteleníthető minden spec szerszám nélkül. Nekem is 775 xt van amit nagyon szeretek de az slx 675 sokkal erősebb
Én most raktam fel a 675 SLX után a 785 XT-t és az XT-t erősebbnek érzem. Minden ugyanaz, pofák ugyanolyanok.
de az mt2vel legalább van izgalom az életben (mintha már írtam volna itt ilyet)
Tehát xar... akkor nem veszek. Baromira elegem van az alkatrészek miatti izgalmakból....
de az mt2vel legalább van izgalom az életben (mintha már írtam volna itt ilyet)
40ért nem lenne probléma a választással, az említett XT nagyon bejött. De az MT2 pont a felébe kerül, azért is érdekelne, hogy mit tud.
pl dupla olyan fékerő, megbízhatóság és otthon egyszerűen szervizelhető illetve légteleníthető minden spec szerszám nélkül. Nekem is 775 xt van amit nagyon szeretek de az slx 675 sokkal erősebb
Ajánlom figyelmedbe az SLX fékeket. Aprón 40ért már lehet kapni újakat. Bitang erős és megbízható.
40ért nem lenne probléma a választással, az említett XT nagyon bejött. De az MT2 pont a felébe kerül, azért is érdekelne, hogy mit tud.
Sziasztok!
Hidraulikus tárcsafék vásárlásán gondolkozom, de elég bizonytalan vagyok. Viszonylag jó áron vannak Magura MT2 -es fékszettek. De gőzöm nincs ezek mit tudnak. Eddig Shimano XT -t (talán M775) és Shimano M445 -öt próbáltam 160 -as tárcsával, haveroknál és főleg az XT tetszett nagyon. (bár túl nagy különbség nem volt)
Ezekhez képest hogy teljesít a Magura MT2? (fékhatás, megbízhatóság, stb) Érdemes megvenni?
Köszönöm
Ajánlom figyelmedbe az SLX fékeket. Aprón 40ért már lehet kapni újakat. Bitang erős és megbízható.
Sziasztok!
Hidraulikus tárcsafék vásárlásán gondolkozom, de elég bizonytalan vagyok. Viszonylag jó áron vannak Magura MT2 -es fékszettek. De gőzöm nincs ezek mit tudnak. Eddig Shimano XT -t (talán M775) és Shimano M445 -öt próbáltam 160 -as tárcsával, haveroknál és főleg az XT tetszett nagyon. (bár túl nagy különbség nem volt)
Ezekhez képest hogy teljesít a Magura MT2? (fékhatás, megbízhatóság, stb) Érdemes megvenni?
Köszönöm