off: anélkül, hogy egymás alsó fertályát fényesre nyalnánk, nálam remek emberi kvalitásra vall a hibát beismerni, majd nyilvánosan elnézést kérni, őszintén le a kalappal!
Manapság ez nem divat...
off: anélkül, hogy egymás alsó fertályát fényesre nyalnánk, nálam remek emberi kvalitásra vall a hibát beismerni, majd nyilvánosan elnézést kérni, őszintén le a kalappal!
Manapság ez nem divat...
Én kérek elnézést, robnak van igaza. Mivel napirendre került a nyolcas kihúzása az első tárcsából, és egy év alatt belement egy 10-es, megrendeltem az olajcserét is. Mondta is a szerelő, hogy a hátsó fék olaja fekete volt. Amikor megemlítettem a futott kilométert, nagyot nézett, mondván, hogy már korábban kellett volna lépni ez ügyben. Szóval, ha sokat mész, gyakrabban van rá szükség.
off: anélkül, hogy egymás alsó fertályát fényesre nyalnánk, nálam remek emberi kvalitásra vall a hibát beismerni, majd nyilvánosan elnézést kérni, őszintén le a kalappal!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Köszi, beszéltem már elég Shimano mérnökkel személyesen ahhoz, hogy ne írjak hülyeséget, nem fórumokról szedem össze a tudásom.
Persze nem azt mondtam, hogy kötelezõ, csak azt, hogy én erõsen ajánlom. tényleg nem akkora befektetés, hogy bárkit romokba döntsön.
nézegetheted a színét is, de ha használod rendesen egy év múlva tuti elszínezõdik. még az új kerámia dugattyús fékeknél is.
Én kérek elnézést, robnak van igaza. Mivel napirendre került a nyolcas kihúzása az első tárcsából, és egy év alatt belement egy 10-es, megrendeltem az olajcserét is. Mondta is a szerelő, hogy a hátsó fék olaja fekete volt. Amikor megemlítettem a futott kilométert, nagyot nézett, mondván, hogy már korábban kellett volna lépni ez ügyben. Szóval, ha sokat mész, gyakrabban van rá szükség.
Működésben nem lehet sok. Csak a gyártási technológia más, az XT kétrészes, csavaros, míg az XTR-t egy darabból alakították ki. Még a dugattyú is mindkettőnél kerámia.
Az új 2014-es XTR Race-nél, azaz a 987-esnél van jelentősebb - és csak kialakításbeli - különbség, ott az XT-hez hasonlóan kétrészes, de magnézium-ötvözet a nyereg és valamilyen titán-ötvözet csavarokat adnak hozzá.
és karbon a fékkarja.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Meg tudná mondani valaki hogy a br-m-785 és a br-m985 féknyereg közt milyen működésbeli különbség van?
Működésben nem lehet sok. Csak a gyártási technológia más, az XT kétrészes, csavaros, míg az XTR-t egy darabból alakították ki. Még a dugattyú is mindkettőnél kerámia.
Az új 2014-es XTR Race-nél, azaz a 987-esnél van jelentősebb - és csak kialakításbeli - különbség, ott az XT-hez hasonlóan kétrészes, de magnézium-ötvözet a nyereg és valamilyen titán-ötvözet csavarokat adnak hozzá.
Edited by zscs, 2013. December 15. - 17:56.
Meg tudná mondani valaki hogy a br-m-785 és a br-m985 féknyereg közt milyen működésbeli különbség van?
SLX-től felfelé, tehát SM-RT6x, 7x, 9x mindegyik, így az SM-RT66 szintén. Az SM-RT5x és alatta lévő szériák, illetve néhány olcsóbb OEM verzió a csak gyantás.
Témázgattunk itt pár hete a különböző konzolokról hátsó adapterezés ürügyén. Kezembe akadt tegnap egy 160-as és egy 180-as IS-PM konzol. Összecsavaroztam őket az IS furaton, szépen látszik, mennyit emel (kb. 8-8 milimétert mindkét végén), illetve azt is, hogy ezzel együtt kb. fél centivel előrébb tolja az egész nyerget.
Kicsit alátéteztem az átmenőcsavaros adaptert, most jónak tűnik, de ha legközelebb leszedem, lemérem az mennyit emel. Arra biztosan emlékszem, hogy az asszimetrikus, elöl majd kétszer akkorát emel, mint hátul.
Sziasztok!
Nem vagyok túl jártas a bringás témában, ezért segítséget szeretnék kérni. Van egy Specialized Hardrock Sport típusú bringám (tárcsafék nélküli változat). Tavasszal szeretnék rá venni tárcsafékeket, viszont hátul nincs rögzítő konzol, ellentétben a Disc változattal. Milyen módon tudnék adaptert rögzíteni a hátsó villára?
Találtam egy ilyet:
Ha jól tudom, ezt többek közt a hátsó tengelyre kell felfogatni, viszont a hátsó villán találtam 3 furatot, ami nem tudom mi célt szolgál:
A felső az menetes furat, az alsó kettő nem, viszont ott a túlsó felén szögletes kivágás van, így egy hatlapfejű csavar pont beleilleszkedik és nem forog el.
Kérdésem az lenne, hogy ez a 3 furat használható valami féle (mondjuk a képen látható) adapter rögzítéséhez?
a felső a csomagtartó rögzítésére szolgál, az alsó kettó meg kitámasztóhoz való.
a linkelt adapter nem lesz jó oda, ahova te szeretnéd
és ne kísérletezz ilyenekkel, a nem tárcsafákes vázak pont ott vannak elkönnyítve, ahol a tárcsás változat meg van erősítve, könnyen eltörheted a vázad egy utólagos adapterrel.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Felejsd el ezzel, csak szívni fogsz. Tárcsafékhez tárcsafék konzolos vázz kell.
Sziasztok!
Nem vagyok túl jártas a bringás témában, ezért segítséget szeretnék kérni. Van egy Specialized Hardrock Sport típusú bringám (tárcsafék nélküli változat). Tavasszal szeretnék rá venni tárcsafékeket, viszont hátul nincs rögzítő konzol, ellentétben a Disc változattal. Milyen módon tudnék adaptert rögzíteni a hátsó villára?
Találtam egy ilyet:
Ha jól tudom, ezt többek közt a hátsó tengelyre kell felfogatni, viszont a hátsó villán találtam 3 furatot, ami nem tudom mi célt szolgál:
A felső az menetes furat, az alsó kettő nem, viszont ott a túlsó felén szögletes kivágás van, így egy hatlapfejű csavar pont beleilleszkedik és nem forog el.
Kérdésem az lenne, hogy ez a 3 furat használható valami féle (mondjuk a képen látható) adapter rögzítéséhez?
Ne bolygasd, az egy záródugó, az egy darabból álló féktestnél onnan történt a fék munkahengerek házának megmunkálása.
á, köszönöm, akkor én képzeltem túl sokat az állíthatóságról
üdv
eme féknél BR-M975 a itt középen lévő szép nagy ezüst, mondjuk rá Torx dugó, mire való?
mert robbantott ábrát a testről még nem találtam.
Paraszti ésszel beljebb-kijjebb csavargatva a munkahenger helyzetét zaklatnám?
meséljetek róla, ha tudjátok
Ne bolygasd, az egy záródugó, az egy darabból álló féktestnél onnan történt a fék munkahengerek házának megmunkálása.
üdv
eme féknél BR-M975 a itt középen lévő szép nagy ezüst, mondjuk rá Torx dugó, mire való?
mert robbantott ábrát a testről még nem találtam.
Paraszti ésszel beljebb-kijjebb csavargatva a munkahenger helyzetét zaklatnám?
meséljetek róla, ha tudjátok
Avid BB7 Mountain és Road:
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Mindkettő karja ugyanolyan hosszú, csak a Road verzió esetén "be van húzva" gyárilag. Fékpofák állását nem sikerült rendesen fotózni, de a monti verzió ugyanannál a karállásnál ugyanoda teszi a külső pofát.
Ugye micsoda innováció?
Edited by McGywer, 2013. November 10. - 19:26.
Szerintem, amit itthon kapsz, azokat is távol keleten gyártják, nincs velük semmi baj.
...és ha akkor megrendeled, amikor linkeltem, már lehet, hogy a kezedben is lenne
Igen, csak azokat európában vagy amerikában tervezik. A Shimanohoz ragaszkodtam, de amúgy igen, már itt lenne.
Szerintem, amit itthon kapsz, azokat is távol keleten gyártják, nincs velük semmi baj.
...és ha akkor megrendeled, amikor linkeltem, már lehet, hogy a kezedben is lenne
Edited by imi72, 2013. November 09. - 13:47.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
a Magura-nak van ilyenje. Hogy itthon kapható-e, az jó kérdés. Pont úgy néz ki, mint az ebay-es linken.
Végignéztem két nagy webshop teljes választékát, nemhogy Magura hanem semmilyen sincs. Úgylátszik tényleg marad a használt vagy ezek a távolkeleti csodaadapterek (amitől egy kicsit tartok).