Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#13461
Posted 2007. July 03. - 11:04
#13462
Posted 2007. July 03. - 08:54
-Magura Louise
- Formula K-24 Oro
-Shimano XTR
-Avid Ultimate
(meg tlán még valami) A lényeg, hogy minden szempont szerint a Formula viszonylag nagyobb különbséggel nyert, õt követte az Ultimate ---egy nagyon picit lemaradva az Ultimatetõl jött az XTR és Louise holtversenyben.
#13463
Posted 2007. July 02. - 23:45
Sala: szerinted melyik a jobb fék? avid bb5 v shimano deore mechanikus
76 kilómmal a bb5 hátra, 160-as tárcsával CC-re bõven-bárhova, mindig a gumi tapadása a szûk keresztmetszet, és jólesõ harapós érzés rángatni a fékkart.
elöl ugyanezt kissé keveselltem, és roundagonnal hamar melegedett.
a bb5 hátra került, elöl bb7+cleansweep megoldotta.
ezzel egy fentebbi kérdére is talán válaszoltam.
editke: vazz, mire megírtam, új oldal nyílt a hsz-okból..
#13464
Posted 2007. July 02. - 23:22
#13465
Posted 2007. July 02. - 22:57
Van hátul egy Hayes Nine Hd fékem, Deneb vázon van és túl hosszu a fékcsõ!
Na és ahogy van a hátsó támvilla ott van megfogatva egyszer a fékcsõ, és délután ugrálgattam és elég szépen bekapta vhogy a gumi a fékcsövet, és kicsit lehuzta a fekete bevonatot! Ugye nem lehet semmi maradandó kár ebbõl? Thx
#13466
Posted 2007. July 02. - 18:58
#13467
Posted 2007. July 02. - 18:54
#13468
Posted 2007. July 02. - 18:51
25-nél több pénzem nem nagyon lesz rá. Szóval a szuperkategória kiesik...
#13469
Posted 2007. July 02. - 18:48
Nem.akkor ha garis vidd vissza - lehet nincs rendesen megmunkálva a dugattyúház, olcsóbb fékeknél elõfordulhat.
nyomáspont nem vándorol?
Amit most a többieknek írtál arról jutott eszembe hogy esetleg csak egy féktestet veszek mondjuk egy XT-t annak még nem olyan húzós az ára. Tudom hogy elvileg a Shimano fékalkatrészek elvileg kompatibilisek. De a gyakorlatban nem okoz valami zûrt ha egy Deore fékkarra rákötök egy XT testet vagy nem csökken a teljesítmény?
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#13470
Posted 2007. July 02. - 18:27
Sosem tört csõ, sosem szakadt, sosem fosta el az olajat.
Ráfoghatom, volt már pár a karmaim között
Bowdenesem is volt.
Csak arra emlékszem, hogy folyton a bowdennel szoptam, állítottam, és nem egyszer megtört a csõ - gyengült fékhatás
Lehet akkor még folyton elszórtam a bringát, vagy csak nem vigyáztam rá(ki van zárva) de manapság ilyet nem tapasztalok.
Ja, és nem koszolódik el a fékcsõ sem
#13471
Posted 2007. July 02. - 18:19
/Egyszer régen megszóltatok, hogy a tárcsafékeknél nincs több hibalehetõség mint a V-nél. Hát ahogy olvasgatok itt, nem változott a véleményem.:)/
azért ne egy deore-ból, vagy egy hfx-9 bõl indulj ki.
keress rá úgy, hogy "XT-", vagy "Saint fékprobléma"....sztem nem nagyon fogsz találni.
de hogy a kérdésedre is...
sztem semmivel nem kevesebb. veszel egy _jó_ hidróst, felteszed, majd 4 év múlva, ha megunod, veszel egy másikat.
drótosnál (bár bb7 nagyon fasza) baszkódni kell a bowdenekkel néha - nekem az már sok.
én feltettem a saintet 2004 elején, most cseréltem olajat a múlt héten (erre azért nem vagyok büszke).
betéteket cserélgettem, meg most a fékkar fedelet kell, mert annyit esett már, hogy elkopott
szóval mostmár bátran a hidróssal, de csakis a jobbikat (mag, saint, XT, XTR...)
#13472
Posted 2007. July 02. - 18:10
Én is tárcsásítanék(nincs v-fék csonk), de még abszolút bizonytalan vagyok. A megbízhatóság sokat számítana.
/Egyszer régen megszóltatok, hogy a tárcsafékeknél nincs több hibalehetõség mint a V-nél. Hát ahogy olvasgatok itt, nem változott a véleményem.:)/
#13473
Posted 2007. July 02. - 18:09
akkor ha garis vidd vissza - lehet nincs rendesen megmunkálva a dugattyúház, olcsóbb fékeknél elõfordulhat.Nincs elkopva nagyon. Ha nincs benne betét és visszanyomom a dugattyúkat és csak úgy simán mozgatom akkor is ezt csinálja. 535-ös Deore egyébként
nyomáspont nem vándorol?
#13474
Posted 2007. July 02. - 18:04
Errõl jut eszembe, meddig érdemes kopni hagyni a betéteket, 0,5mm?
sztem addig, amíg a fémig nem ér, de akkor az elsõ hangra azonnal, nehogy a tárcsát is tönkretedd;
vagy addig, amikor a kar elõször válik bizonytalanná (beeseik a kormányig fékezéskor - mintha nem lenne benne elég olaj)
#13475
Posted 2007. July 02. - 17:59
Nincs elkopva nagyon. Ha nincs benne betét és visszanyomom a dugattyúkat és csak úgy simán mozgatom akkor is ezt csinálja. 535-ös Deore egyébkéntnincs még nagyon elkopva a betét, ami miatt beesik a dugattyú? akkor szokik ilyet csinálni...
de milyen fék?
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#13476
Posted 2007. July 02. - 17:54
A sebesség mindent megold.
#13477
Posted 2007. July 02. - 17:44
de milyen fék?
#13478
Posted 2007. July 02. - 17:38
Suddenly becoming stationery, now thats the killer.
#13479
Posted 2007. July 02. - 17:00
A sebesség mindent megold.
#13480
Posted 2007. July 02. - 16:20

Sign In
Create Account

Back to top






