Sajnos nem a gumi mozog. Kézzel megtudom mozdítani a kereket, miközben a fék stabilan fog.
Akkor is, ha már be van húzva a fék?? A behúzott féknek azért meg kellene tartania, nem? Egyébként meg nem az agy kotyog?
Sajnos nem a gumi mozog. Kézzel megtudom mozdítani a kereket, miközben a fék stabilan fog.
Akkor is, ha már be van húzva a fék?? A behúzott féknek azért meg kellene tartania, nem? Egyébként meg nem az agy kotyog?
Sajnos nem a gumi mozog. Kézzel megtudom mozdítani a kereket, miközben a fék stabilan fog.
Teljesen más, szerintem a retek anyagmegmunkálás/szegecselés nem egyforma az XT/IceTech tárcsáimon (egy rendelésből jött) és emiatt nem tudok úgy kereket cserélni, hogy teljesen egyforma Hope Pro 2 agyakkal (szintén egy rendelésből) a tárcsa ugyanoda essen.
Edited by freddyke, 2014. April 22. - 16:42.
Mondok jobbat, nekem nem csak a felfogatás lógott, de a tárcsa szegecselése is.
Ha befogod a féket, van valamennyi lötyögés ugye a fékbetét miatt, de mikor látod hogy ficeg a tárcsa....
Egyik barátomnak a CL-es Avid tárcsa is lóg a Shimano agyon.
Nem.
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Nem-e lehet-e, hogy ez csak simán a kerék rugalmassága? Nekem is stabilan rögzül a tárcsa, de kis mértékben tudom előre-hátra hintáztatni a gépet. Azt még mondjuk nem figyeltem meg, hogy mennyit mozog a kerék
XT agy és XT tárcsa. Ráadásul első-hátsó csinálja. Igazán mázlista vagyok tényleg!
Nekem is ez volt a gondom a CL-al. XT agy, SLX tárcsa, lógott mint a....
Én is hamar túladtam rajta.
Gabi láttam már ezt XT-n, DT-n, és noname agyon is. Egyszerűen arról van szó hogy a gyártási tűrés két végének maximumán lévő agyról és tárcsáról van szó, vagy simán az egyik selejtes.
Akkor én és baráti köröm kivételesen mázlisták vagyunk! Gyártási pontatlanságot aláírom, a Crosstrail kerékre rá kell tolni és feszesen lehet lehúzni, az SLR-re rá esik és simán le emelem róla, de hibátlan mind a kettő. Most a Lefty miatt kénytelen voltam benyelni a hatcsavaros rendszert, méla undorral raktam össze, mintha a F1-es csapatokat arra köteleznék mostantól a csavaros megoldást kell használniuk kerékcserénél.
Gabi láttam már ezt XT-n, DT-n, és noname agyon is. Egyszerűen arról van szó hogy a gyártási tűrés két végének maximumán lévő agyról és tárcsáról van szó, vagy simán az egyik selejtes.
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Áruld már el, milyen agy ami ezt a jelenséget produkálja?
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Ez abszolult nem normális ellenben nem is kirívóan szokatlan jelenség, vagyunk egypáran akik ezért nem vennénk CL rendszert.
Eddig 3 új bringán és két használtan láttam ezt a jelenséget.
Centerlockos agyaknál mennyire normális, hogy a féket teljesen behúzva a tárcsa masszívan egy helyben van, viszont a kereket előre-hátra tudom mozgatni kb 1cm tartományban a kerék kerületén. Csak meg kellene húzni a centerlockos rögzítőt vagy ilyen minden centerlock?
Nekem nagyon bejön. Kellően erős, jól adagolható és megbízhatóan működik.
Ami viszont egy vicc, hogy 0 kilóméteresen teljesen szét kellett bontanom az első fék karját. Az egész "bele" mozgott 1-1,5mm-t előre-hátra, így folyamatosan változott a nyomáspont. Ki kellett hézagolni a seegergyűrű és a dugattyú között. Szégyen egy ilyen szintű féknél, de valamiért mégsem húztam fel magam. Ennek már lassan 3 éve és azóta tökéletesen működik. Nem rég a másik bringámra is ilyet vettem (használtan) és az is rendben teszi a dolgát.
Sziasztok,érdekelne mások tapasztalata is,hogy hogy vannak megelégedve a SRAM XO-ás hidraulikus tárcsafékkel?
Válaszokat előre is köszönöm.
Nagy János
Köszi, fokozatkijelzőm amúgy sincs hozzá, úgyhogy ez nem lenne probléma, de annyit nem ér meg a dolog hogy eladjam és vegyek egy másikat .
Ha már nagyon fog zavarni a dolog, majd alaposabban utána nézek.
Kösz!
Balias,
csak xthez és xtrhez találtam gyárit, sm-sl78, 98 néven. 30 euró, egyszerűbb, ha eladod a váltókart, s veszel egy másikat. A fokozatkijelzőtől viszont búcsúzni kell!
Ha rákeresel a guglin i-spec adapterre, találni azért házibarkács megoldásokat is.
https://www.boc24.de...xt-sm-sl78-paar
Igen, ahogy nézem régi, úgyhogy szerintem marad külön, így is működik.
Arra azért kíváncsi lennék még, hogy ezt az alkatrészt hogy hívják, illetve hol lehet megtalálni....köszönöm előre is az infot.
Milyen SLX váltókarod van? Ha kormánybilincses akkor (értelmes áron) nincs miről beszélni. Ha fékkarbilincses (vagyis i-spec), akkor meg az eddigi csavarjaid valszeg jók lesznek hozzá. Ha nem, akkor megint az értelmes ráköltésnél tartunk, mikor elpakoltam a sajátjaim, 10 ájró+postáért találtam legolcsóbban. Igaz, a magyar ár se volt tavaly év végén sokkal magasabb.
De a kérdésedből úgy érzem, hogy sima kormánybilincses a váltókarod, így meg felejtős az egész. Pedig nagy királyság az i-spec!
Hali!
Nem rég vettem Slx 675 fékeket, meg van slx váltókarom.Meg szeretném ejteni rajtuk az I-spec cuccot.Hozzávaló csavarok/izék ügyében tudtok segíteni, hol találok ilyeneket? (a fékhez nem adták)
Hali!
Nem rég vettem Slx 675 fékeket, meg van slx váltókarom.Meg szeretném ejteni rajtuk az I-spec cuccot.Hozzávaló csavarok/izék ügyében tudtok segíteni, hol találok ilyeneket? (a fékhez nem adták)