Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#11001
Posted 2008. June 26. - 21:31

#11002
Posted 2008. June 26. - 20:52

ahogy kérdeztem.
codehoz elvileg CS tárcsa van, nem hiszem hogy héjsszel vagy xt vel keverve jobb lenne.
hát, juicy fiveot is többen használnak nagyobb megelégedéssel, mint cs tárcsával. ezzel a hayes tárcsával viszont elég szar most. ráz, remeg, hangoskodik. ezeket a panaszokat oldotta meg az xt tárcsa a juicyknál.
ezért xt a cs helyett.
#11003
Posted 2008. June 26. - 20:47

ahogy kérdeztem.ezt most hogy tetszik érteni csókolom???
codehoz elvileg CS tárcsa van, nem hiszem hogy héjsszel vagy xt vel keverve jobb lenne.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11004
Posted 2008. June 26. - 20:45

mért nem jó a CS ?
mod:
megértve.
xt "csöppet" olcsóbb, és azzal eddig nem volt gondom. halk is volt. kipróbálom. ha szar legalább kevesebbet bukok a dolgon. ja és 180 lesz. ma elég csúnyán megsütöttem a tárcsát
#11005
Posted 2008. June 26. - 20:41

mért nem jó a CS ?igen, a shimanok kimaradtak... lehet stroker marad. nekem juicy 5 nem volt egy nirvána, de ebben lehet a tárcsa a ludas, mert az egy alligator volt.
codehoz megéri venni xt tárcsát, vagy jó a hayes?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11006
Posted 2008. June 26. - 18:15



#11007
Posted 2008. June 26. - 18:01

Az XTR-hez gyárt valaki kart?Szinte mindegyik ismert tárcsafékhez lehet venni minõségi, "utángyártott" fékkart. Straitline, Dangerboy, etc...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#11008
Posted 2008. June 26. - 17:32

#11009
Posted 2008. June 26. - 17:28

juci 5 fékkarja nekem is egy ergonómiai zsákutca.....
ezt nem értem.
én is mentem már juicy5 el. az is állítható. sztem nincs vele baj.
neked mi nem tetszett rajta?
mert ha egyszerüen csak ugy tartod h nem szép a kar akkor az más kérdés. azt megértem

#11010
Posted 2008. June 26. - 16:44

codehoz megéri venni xt tárcsát, vagy jó a hayes?
#11011
Posted 2008. June 26. - 13:15


viszont a shimano kar (saint) az etalon kényelmes
#11012
Posted 2008. June 26. - 10:03

#11013
Posted 2008. June 26. - 07:41

fehér stroker trailez is szempont, hogy ne kelljen szórakozni a gyorszárral. mármint, hogy mennyire húzom, stb. mondjuk én szerintem közel sem küldöm anniyra durván, hogy szükségem lenne rá, szóval csak akkor "átütõsítek", ha nem kerül irreálisan sokba.
na de off vége.
a kérdés pedig ez lenne: juicy 5 és 7 között a különbség mindösszesen az a tök felesleges tekerentyû, vagy van más is? súly annyira nem számít, inkább, hogy fogjon. illetve, hogy juicy 5, 7 esetleg carbon, hayes stroker trail vagy hfx-9 közül melyik lenne a legideálisabb egy 50 kilós lányka alá, merevfarúra, és valószínûleg rebára.
esztétikum szempont, mivel nõõõrõl van szó. hfx9-bõl anniversary edition. váz meg idei kona kula lisa, hozzá illõ színû rebával. a féket már nem szeretném fényeztetni:D
egyéb más ötletek is jöhetnek, szívesen várom az egyéb tippeket!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11014
Posted 2008. June 26. - 01:16

Hagyd a francba. Nálam a pike-nál is cicereg. Annyi elõnye viszont van az átütõsnek, hogy mindig ugyanoda kerül vissza a kerék.
ez is szempont, hogy ne kelljen szórakozni a gyorszárral. mármint, hogy mennyire húzom, stb. mondjuk én szerintem közel sem küldöm anniyra durván, hogy szükségem lenne rá, szóval csak akkor "átütõsítek", ha nem kerül irreálisan sokba.
na de off vége.
a kérdés pedig ez lenne: juicy 5 és 7 között a különbség mindösszesen az a tök felesleges tekerentyû, vagy van más is? súly annyira nem számít, inkább, hogy fogjon. illetve, hogy juicy 5, 7 esetleg carbon, hayes stroker trail vagy hfx-9 közül melyik lenne a legideálisabb egy 50 kilós lányka alá, merevfarúra, és valószínûleg rebára.
esztétikum szempont, mivel nõõõrõl van szó. hfx9-bõl anniversary edition. váz meg idei kona kula lisa, hozzá illõ színû rebával. a féket már nem szeretném fényeztetni:D
egyéb más ötletek is jöhetnek, szívesen várom az egyéb tippeket!
#11015
Posted 2008. June 26. - 00:13

A sebesség mindent megold.
#11016
Posted 2008. June 26. - 00:02

ha átütõs villára váltok, akkor meg fog szûnni a fék cicergése, vagy hagyjam a francba?
csak mert nem hinném, hogy akármilyen fék meg tudja csavarni a revet 160as tárcsával. ellenben kanyarban vagy rázós részen folyamatosan cicereg a tárcsa. középen van, 8-as minimális (két szélsõ pontja között max 1mm) az agy egy 2003-as szériájú, de új (két hónapos) xt.
#11017
Posted 2008. June 25. - 23:48

A sebesség mindent megold.
#11018
Posted 2008. June 25. - 23:36

tudod Bálint 90 kiló körül ez már máshogy van.nekem a code volt az elsõ tfékem, ami übereli a deore v-fékem fékerejét. (alap bowdennel, bike+ fékkarral). lx hozta azt a szintet, juicy 5 majdnem, el camino meg szarul volt feltöltve, alig fogott. conorral voltunk túrán, elõbb megállt õ a bb5-tel, mint én az elcaminoval.... szóval egy jó v-fék szárazon lehet, hogy sokkal többet tud egy tárcsánál. de sárban meg ugye fordul a koczka

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11019
Posted 2008. June 25. - 23:33

#11020
Posted 2008. June 25. - 23:11


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960