Meg a eselikszen nincs szabad nyomáspont-állítás.
Érdekes, hogy ezt még mindig csak az új xt (és majd az új saint) tudja. Xtr-bõl is "hiányzik".
Meg a eselikszen nincs szabad nyomáspont-állítás.
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
az '08 xt és az slx fékek között milyen érdemi különbség van?
A sebesség mindent megold.
xt-m volt (brm765) most meg xtr van (brm975)mien shimanyo feked van ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Összesen (elõl+hátul) 12g súlynyereség (saját mérés), egy hosszútávú maratonon 2mp-t jelent.
azt még nem volt alkalmam próbálni, de elhiszem.
azt még nem volt alkalmam próbálni, de elhiszem.nekem xtr fekem van xtr alukozepes tarcsakkal es kivaloan fognak
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
a shimano fékek jobban fognak a hope aluminium közepû tárcsákon, én ezt tapasztalom.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Fõleg arra kell figyelni, hogy ne keletkezzen perem a betéten, mert az késõbb gondokat tud okozni. Ugyanis a két perem fog egymásnak feszülni ahelyett, hogy a tárcsát nyomnák.A lényeg, hogy a fékfelület akkora legyen, mint amekkora a betétednek kell!
Ezen csak akkor érdemes gondolkozni, ha van fölös pénzed, vagy sok ismerõs kölcsönad különbözõ tárcsákat. Nekem a Hope Mono Mini jobban fogott Avid tárcsával, mint a sajátjával. Most a Shimano fék jól fog az Avid tárcsákkal, de a sajátjával is. A fékbetéttel több plusz fékerõhöz jutsz. Pl EBC piros. De az sem olcsó. A lényeg, hogy a fékfelület akkora legyen, mint amekkora a betétednek kell!Azért lenne még kérdésem:
A féktárcsák többnyire egyféle anyagból készülnek, tehát X márka fékbetéte kombinálható Y márka tárcsájával(az én esetemben Tektro betét meg pl. Avid tárcsa).Vagy csak az egymáshoz tervezett dolgokat érdemes összerakni?
Nah jah, és még így is 3 fokkal értelmesebb mint kb. 3 gramm súlynyereségért félig felfogatni egy féktárcsát.
A sebesség mindent megold.
Ezt jól megkaptam, de igazatok van, tényleg nagy ügyet csináltam a semmibõl.Utólag is elnézést kérek.Felejthetõ a dolog?Nem akartam felhúzni senkit.
Azért lenne még kérdésem:
A féktárcsák többnyire egyféle anyagból készülnek, tehát X márka fékbetéte kombinálható Y márka tárcsájával(az én esetemben Tektro betét meg pl. Avid tárcsa).Vagy csak az egymáshoz tervezett dolgokat érdemes összerakni?
Egy féktárcsának milyen vékonyra keljen kopnia, hogy cserélni kelljen?
Most már igazán be lehetne fejezni a sz******t. Hihetetlen, mit összevirnyákolsz 6 vagy 12 db féktárcsa csavar miatt.:mad:
Izomtéridõninja-geológus!