Viszont valaki mondhatna megoldást a "fasza" állítható tárcsafékszememen hogy a g.-be rögzítsem a féktestet, hogy ne mozduljon el.. Már attól félek, hogy kiszakad a menet az adapterbõl..
Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#8681
Posted 2009. April 28. - 01:49
Viszont valaki mondhatna megoldást a "fasza" állítható tárcsafékszememen hogy a g.-be rögzítsem a féktestet, hogy ne mozduljon el.. Már attól félek, hogy kiszakad a menet az adapterbõl..
Ride everywhere.
.
#8682
Posted 2009. April 27. - 23:26
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8683
Posted 2009. April 27. - 14:39
Nekem viszont nem kéne többet véfék mert a dzsuva nálam nagyon nem ritka körülmény, és nem szeretem köszörülni a felniket ilyenkor...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#8684
Posted 2009. April 27. - 13:41
#8686
Posted 2009. April 27. - 00:25
mert a trialos haverjai azt mondtak hogy tarcsa csak elore kell
hatra meg berak egy vascsovet a kullok koze oszt fog az
#8687
Posted 2009. April 26. - 22:38
nekem goodridge van, de igazabol nem veszem eszre a kulonbseget. azon kivul rohadek dolog felszerelni, es draga. ha fekfejlesztesrol van szo en csak akkor lepnem meg a fekcso cseret, ha a nagyobb tarcsa es a jobb fekpofa mar megvan.
Új gyári mindkettõ. Tehát nem feltétlen jobb.
Ridelife, mennyi egy ilyen ára
Cj-nek a pincében nem kell trácsafékk mer ott nem esikazessõ
Ride everywhere.
.
#8688
Posted 2009. April 26. - 22:23
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8690
Posted 2009. April 26. - 22:03
#8691
Posted 2009. April 26. - 20:59
mivel valoszinuleg csak a kulso reteg serult, tekerj ra egy kis szigetelo szalagot es soakig elmegy meg
én is erre gondoltam
thx
#8692
Posted 2009. April 26. - 09:20
Nekem mindenesetre felnifék fog maradni hátul. Vagy karbontárcsás Hope Try-All...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8693
Posted 2009. April 26. - 01:07
RAUH-Welt
B E G R I F F
#8694
Posted 2009. April 25. - 22:51
V mániám lecsengett, maguramánia szintén, jobban idegesít a felni kopása (pl esõben) pofa állandó tisztítása mint a nyúlós fék egy levegõs tárcsával és ezutáni légtelenítés..
A jó tárcsa meg harap! A mostani is jó, csak maximalista vagyok ha fékrõl van szó
Ride everywhere.
.
#8695
Posted 2009. April 25. - 22:27
v-fék hátra? szerintem a tárcsa harapósabb mint egy v-fék.
#8696
Posted 2009. April 25. - 22:23
Nekem tárcsa hátra soha többet. Elõre annál jobban szimpatizálom. Igaz sérülékenyebb.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#8697
Posted 2009. April 25. - 21:58
A gépem elsõre úgyis mindenkinek szarul néz ki rat style no
És abból meliket? Goodridge pl nyúlósabb? Megéri egyátalán?
Ride everywhere.
.
#8698
Posted 2009. April 25. - 21:52
#8699
Posted 2009. April 25. - 21:51
nem értem miért baj ha kicsit nyúlósabb a hátsó fék mint az elsõ? mivel hátul kisebb fékerõvel tudod blokkolni a kereket, kell neki az a kis plusz adagolhatóság. meg amúgy is csak álló helyzetben érzed a különbséget, menet közben meg kit érdekel. ott a fékerõ a lényeges, ami hátul azért elég korlátozott akárhogy is ragozzuk.
Igen csak állóhelyzetben érezni, meg amikor ilyen triálszerû light street (no ez szép megfogalmazás
Ride everywhere.
.
#8700
Posted 2009. April 25. - 18:24
a tavalyi 24 órás alakalmával megtört az elsõfékvezetékem, az olaj nem folyik, viszont se idõm , se energiám nem volt még cserélni. A bringá napi szinten használom még nem volt gond. MEddig húzhatja így?
mivel valoszinuleg csak a kulso reteg serult, tekerj ra egy kis szigetelo szalagot es soakig elmegy meg

Sign In
Create Account

Back to top






