Szerintem a féktestet ne szerelje le. Szedje ki a kereket, meg a betéteket. Sokkal könnyebb a hengereket nyomkodni ha fix a féktest. Kézben tartva egyébként nem is lehet rendesen megcsinálni...
A kenéssel is csínnyán bánnék mert utána nagyon koszolódik épp az érzékeny rész. Lehet, hogy a hengerek néhányszor ki- és visszatologatása megoldja a problémát. Nálam mûködött. Tudom hogy ezzel sokan nem értenek egyet. Természetesen ha szárazon nem megy akkor kenni kell.
Szia!
Természtesen van igazság abban amit írsz, de ha nincs szerelõ állvány otthon (és azért a többségnek szerintem nincs) akkor kerék nélkül, "felbakolva" kicsit macerás a hátó féket szerelgetni.
A koszolódáshoz annyit, hogy nyilván ha kész akkor azért illik letörölgetni/tisztára pucolni a munkahengert. Autókon/motorokon pont azért is van porvédõ gumiharang, hogy ne menjen be kosz a fékhez, de a nem úszónyerges fékeknél szinte mindíg elõjön egy idõ után problémaként, hogy valamelyik oldal megszorul.