Ha a tárcsa és betétcsere elõtt "mûködött" akkor most sem lehet akkora problémája, hogy ezért rögtön alátétezni kelljen.
Érdemes lenne csinálni egy ellenõrzést, hogy a tárcsa illetve az adapter megfelelõen vannak-e felrakva. Továbbá a betéteket kivenni, a munkahengereket alapra visszatolni és betét újra vissza. Ha ez is megvan akkor kereket betenni, meghúzni, féktest fel az adapterre, csavarokat nem teljesen lehúzni. A féktest tudjon oldalirányba mozogni, de ne billegjen! Kicsit középre állítani, fék behúz, csavar óvatosan és érzéssel lehúz, fék kienged, csavar erõvel meghúz és ha nem lett túltöltve olajjal a fékkar akkor ennek elvben jónak kéne lennie....
Üdv!
SOS segítségre lenne szükségem:
Hayes stroke trail fékeim vannak, most cseréltem a tárcsákat+fékbetéteket és nem tudom beállítani a féket, mert beszorítja a tárcsát a fékbetétek közé mikor meghúzom a csavarokat. A gond, hogy nem lehet szögben állítani mint Avid-ot, és meghúzáskor visszaáll a rossz pozícióba (Szervizben volt légtelenítésen onnan is úgy adták vissza hogy ez ilyen lett...)
Szerintetek ha szerzek Avid-hoz való félgömb alátéteket, csavarokat, adaptert akkor jó pozícióban (megfelelõ magasságban) lesz a féktest?
Milyen egyéb megoldás van erre?
THX. A.