
Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4561
Posted 2011. April 14. - 23:29

#4562
Posted 2011. April 14. - 20:42

Vedd le a féktestet lógasd és finoman kocogtasd így gyorsabban távoznak. vagy ha van olajad akkor nyomd át azaz csinálj olajcserét.
Olajam van csak a légtelenítõ csonkra nem tudok felrakni semmit, mert nincs itthon csövem.
#4563
Posted 2011. April 14. - 20:25

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4564
Posted 2011. April 14. - 20:14

Teljesen azaz nem, de elõfordul (némi használat után valamelyik a fellevegõsödik valamilyen szinten) így légteleníted szétszedés nélkül addig húzogasd amíg jönnek a bubik utána sokkal jobb lesz.
Fél óra pumpálás után még mindig ugyanannyi buborék jön fel, már kész buborék fürdõ van a tartályban, az olaj szint meg csak alíg csökkent.
#4565
Posted 2011. April 14. - 18:14

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4566
Posted 2011. April 14. - 17:46

#4567
Posted 2011. April 13. - 22:19

Õ az egyetemi mtb részleg túravezetõje is így heti 2x nagyobb túrát vezet, mindegy milyen idõ van, télen-nyáron. Pont emiatt két bringája van, hogy ha az egyik kiesik akkor is mehessen
Egyrészt nem semmi és nagyon szerencsés helyzetben vagytok, ha a munka, illetve tanulás mellett a hobbi is ennyire jól megfér és beleszorítható a napi programokba. Másrészt ha a szakma még kapcsolódik is hozzá, hát... Irigykedhetek? :-) Másrészt pedig, a doktoráláshoz egy jó nagy kalappal! ;-)
Canyon-os dolgot azért kérdeztem, mert filózgatok egy kb. 120-at mozgó mindenes gépen most már hónapok óta és kb. hetente mást vennék, de a Canyon mindig bent van a top 3-ban. Viszont nekem (is) nagyon fontos a megbízhatóság. Mivel szerencsére én is megtehetem, hogy heti 2-3x, télen is tudok bicajozni a munka mellett, nagyon kéne egy komoly tartalék a mostani AM bicaj mellé, ami bírja is a strapát. Így lenne mindig tartalék, ha az egyikkel gond van. Viszont pont a hozzászólásod gondolkoztatott el kicsit, hogy bár nem kell nekem nagy rugóút, de némi túlépítettség mégis jó lenne, tehát lehet, hogy ismét a 140-es rugóút felé kell somfordálnom és beáldozni kb. mínusz 1 kilónyi tömeget a megbízhatóság oltárán (azaz ennyivel nehezebb, de megbízhatóbb cucc felé orientálódni, Nerve XC szint felõl AM felé). Ja igen, és repesztettem meg már én is láncvillát, az AM fully-mon... ;-)
No de nagyon elkanyarodtunk a fékek témától! :-)
#4568
Posted 2011. April 13. - 17:19

Ezt még a budai hegyekben is simán hozható tavaly Roninal különösebb cél és irány nélkül tekeregtünk és 19.9km-nél hagytuk el az 1000m szintet valahol Csobánka környékén, természetesen nem azt mondom hogy ez itt általános.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4569
Posted 2011. April 13. - 16:27

Helló! Bocs,de ez az én véleményem,szerintem az M07 az teljesen megegyezik az A01S betéttel. Habár az ebike-on néztem,és ott többféle M07 van,és árban is van köztük különbség. De hogy mi a különbség közöttük,fogalmam sincsen. Van M07S - 3,1e van M07ti - 3,9e és van sima M07 - 5,2e-ért.
(a ti verziós titán tartólapos,és talán a sima 07 könnyebb mint az S verzió?)
Nem tartom valószínûnek, hogy megegyeznek. Ebben a Bikemag cikkben van fotó róluk kis leírással.
Oké,csak itt nincs közte az M07S verzió... amúgy köszi a linket!
#4570
Posted 2011. April 13. - 16:21

#4571
Posted 2011. April 13. - 16:04

mi az a rezbukki? osszel tekerunk fel 2x, de az nem volt ilyen faraszto
A rézbükki az út neve (nekem kell elmagyarázni egy gyõrinek aki majdnem a hegy mellett lakik


A sebesség mindent megold.
#4572
Posted 2011. April 13. - 15:55

évjárat az 2012 lesz, megjelenés kb ahgy az újdonságok szoktak: július/augusztuslehet már tudni mikor jön ki az új SLX fék? és kb mennyi lesz az ára a régi SLX-hez képest?
(nem arról beszélek, hogy az oem elõbb megkapja, és a piacra szórja õket)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4573
Posted 2011. April 13. - 15:54

Két Kõris egymásra téve a rézbükkin ennél 1,5szer durvább.
mi az a rezbukki? osszel tekerunk fel 2x, de az nem volt ilyen faraszto

#4574
Posted 2011. April 13. - 15:42

Nem tartom valószínûnek, hogy megegyeznek. Ebben a Bikemag cikkben van fotó róluk kis leírással.Helló! Bocs,de ez az én véleményem,szerintem az M07 az teljesen megegyezik az A01S betéttel.
Hm, rézbüki fincsi

#4575
Posted 2011. April 13. - 15:42

Két Kõris egymásra téve a rézbükkin ennél 1,5szer durvább.25km alatt 1000m? be is f*snek a kisalfoldi tekeresi tapasztalatommal
a multkor mentunk kb 500at nemileg kevesebb tavon, igaz olyan terepen, ahol tobbet vittuk a cangat, mint tekerunk, de nagyon kivoltam a vegere.

A sebesség mindent megold.
#4576
Posted 2011. April 13. - 15:32

Mostmár csak azt kellene eldöntenem,hogy M06 vagy M07-et vagy mást próbáljak ki az alap A01S helyett...
Helló! Bocs,de ez az én véleményem,szerintem az M07 az teljesen megegyezik az A01S betéttel. Habár az ebike-on néztem,és ott többféle M07 van,és árban is van köztük különbség. De hogy mi a különbség közöttük,fogalmam sincsen. Van M07S - 3,1e van M07ti - 3,9e és van sima M07 - 5,2e-ért.
(a ti verziós titán tartólapos,és talán a sima 07 könnyebb mint az S verzió?)
#4577
Posted 2011. April 13. - 15:14


#4578
Posted 2011. April 13. - 13:47

Az komoly! Elég sokat használhatja a bicajait és jóféle terepen az ismerõsöd, ha ezeket a vázakat rendeltetésszerû használat mellett meg bírja repeszteni. Csodálom, hogy a Canyon még nem igazolta le tesztelõnek, pláne a triálos múlttal! :-)
Háttértörténet: Kiköltöztem németországba a Pfalzi erdõbe (európa legnagyobb összefüggõ erdeje). A srác a kollégám. 25km alatt általában összejön 1000m szint. Õ az egyetemi mtb részleg túravezetõje is így heti 2x nagyobb túrát vezet, mindegy milyen idõ van, télen-nyáron. Pont emiatt két bringája van, hogy ha az egyik kiesik akkor is mehessen. Manapság van egy Nerve AM-je és egy Torque-ja. Az utobbi bírja bár ott is megadta már magát a tag tömítése. Doktorálunk és õ pont tömítésekbõl + õ tartja a robotok kinematikája órát, szoval elég bringaközeli témákkal foglalkozik. Végzés elõtt áll és tényleg beadta a Canyonhoz, ahol sajnos 200-ember jelentkezett az elsõ kiirásra a második kiirásban pedig országutis szakembert kerestek. Amugy van a canyonnal egy régebben kivándorolt magyar srác a Simai Tibor mint tesztpilota. Relativ nagy névnek szamít itt... Canyon váz jó, csak néha nem bírja. Nem gond, mert tudnak róla, próbálkoznak javítani de addig is korrektül cserélgetik /a torque ja is igy van, a nerve am helyett kapta némi gyõzködés után/ . 5 év gari van rá... ezt a haver ki is használja

#4579
Posted 2011. April 13. - 13:47

szal nem feltétlen a váz konstrukciós vagy gyártási hibája

de on
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4580
Posted 2011. April 13. - 13:19

