Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4541
Posted 2011. April 15. - 17:48
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4542
Posted 2011. April 15. - 16:57
#4543
Posted 2011. April 15. - 16:47
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4544
Posted 2011. April 15. - 16:40
#4545
Posted 2011. April 15. - 11:18
#4546
Posted 2011. April 15. - 01:30
Háttértörténet: Kiköltöztem németországba a Pfalzi erdõbe (európa legnagyobb összefüggõ erdeje). A srác a kollégám. 25km alatt általában összejön 1000m szint. Õ az egyetemi mtb részleg túravezetõje is így heti 2x nagyobb túrát vezet, mindegy milyen idõ van, télen-nyáron. Pont emiatt két bringája van, hogy ha az egyik kiesik akkor is mehessen. Manapság van egy Nerve AM-je és egy Torque-ja. Az utobbi bírja bár ott is megadta már magát a tag tömítése. Doktorálunk és õ pont tömítésekbõl + õ tartja a robotok kinematikája órát, szoval elég bringaközeli témákkal foglalkozik. Végzés elõtt áll és tényleg beadta a Canyonhoz, ahol sajnos 200-ember jelentkezett az elsõ kiirásra a második kiirásban pedig országutis szakembert kerestek. Amugy van a canyonnal egy régebben kivándorolt magyar srác a Simai Tibor mint tesztpilota. Relativ nagy névnek szamít itt... Canyon váz jó, csak néha nem bírja. Nem gond, mert tudnak róla, próbálkoznak javítani de addig is korrektül cserélgetik /a torque ja is igy van, a nerve am helyett kapta némi gyõzködés után/ . 5 év gari van rá... ezt a haver ki is használja ilyen cégnek kellene mindnek lenni és akkor nem gond ha tényleg valami mégis gyártó hibájából tönkremegy.
Off
Hali @radnaib
én is egy környéki gyerek vagyok a fekete erdöböl, Pfalzi erdö is járatos nálam.
Jó volna veletek tekeredni nálatok és örülnék egy kapcsolatfelvételnek (PÜ?).
Természetesen nálunk (FE Erdö) is szivesen mehetünk és szivesen látlak benneteket.
Remélem elleshetek jópár tehikát is töletek és nektek is bejönne a fekete erdei terep.
Mivel Tobor most elbucsuzik a versenyzéstöl és talál egy kis szabadidöt ö is "mesélhet" a tehnikáról valamit.
Amugy uly szakaszok a Bad Wildbadi bikeparkban.
#4547
Posted 2011. April 14. - 23:29
#4548
Posted 2011. April 14. - 20:42
Vedd le a féktestet lógasd és finoman kocogtasd így gyorsabban távoznak. vagy ha van olajad akkor nyomd át azaz csinálj olajcserét.
Olajam van csak a légtelenítõ csonkra nem tudok felrakni semmit, mert nincs itthon csövem.
#4549
Posted 2011. April 14. - 20:25
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4550
Posted 2011. April 14. - 20:14
Teljesen azaz nem, de elõfordul (némi használat után valamelyik a fellevegõsödik valamilyen szinten) így légteleníted szétszedés nélkül addig húzogasd amíg jönnek a bubik utána sokkal jobb lesz.
Fél óra pumpálás után még mindig ugyanannyi buborék jön fel, már kész buborék fürdõ van a tartályban, az olaj szint meg csak alíg csökkent.
#4551
Posted 2011. April 14. - 18:14
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4552
Posted 2011. April 14. - 17:46
#4553
Posted 2011. April 13. - 22:19
Õ az egyetemi mtb részleg túravezetõje is így heti 2x nagyobb túrát vezet, mindegy milyen idõ van, télen-nyáron. Pont emiatt két bringája van, hogy ha az egyik kiesik akkor is mehessen
Egyrészt nem semmi és nagyon szerencsés helyzetben vagytok, ha a munka, illetve tanulás mellett a hobbi is ennyire jól megfér és beleszorítható a napi programokba. Másrészt ha a szakma még kapcsolódik is hozzá, hát... Irigykedhetek? :-) Másrészt pedig, a doktoráláshoz egy jó nagy kalappal! ;-)
Canyon-os dolgot azért kérdeztem, mert filózgatok egy kb. 120-at mozgó mindenes gépen most már hónapok óta és kb. hetente mást vennék, de a Canyon mindig bent van a top 3-ban. Viszont nekem (is) nagyon fontos a megbízhatóság. Mivel szerencsére én is megtehetem, hogy heti 2-3x, télen is tudok bicajozni a munka mellett, nagyon kéne egy komoly tartalék a mostani AM bicaj mellé, ami bírja is a strapát. Így lenne mindig tartalék, ha az egyikkel gond van. Viszont pont a hozzászólásod gondolkoztatott el kicsit, hogy bár nem kell nekem nagy rugóút, de némi túlépítettség mégis jó lenne, tehát lehet, hogy ismét a 140-es rugóút felé kell somfordálnom és beáldozni kb. mínusz 1 kilónyi tömeget a megbízhatóság oltárán (azaz ennyivel nehezebb, de megbízhatóbb cucc felé orientálódni, Nerve XC szint felõl AM felé). Ja igen, és repesztettem meg már én is láncvillát, az AM fully-mon... ;-)
No de nagyon elkanyarodtunk a fékek témától! :-)
#4554
Posted 2011. April 13. - 17:19
Ezt még a budai hegyekben is simán hozható tavaly Roninal különösebb cél és irány nélkül tekeregtünk és 19.9km-nél hagytuk el az 1000m szintet valahol Csobánka környékén, természetesen nem azt mondom hogy ez itt általános.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#4555
Posted 2011. April 13. - 16:27
Helló! Bocs,de ez az én véleményem,szerintem az M07 az teljesen megegyezik az A01S betéttel. Habár az ebike-on néztem,és ott többféle M07 van,és árban is van köztük különbség. De hogy mi a különbség közöttük,fogalmam sincsen. Van M07S - 3,1e van M07ti - 3,9e és van sima M07 - 5,2e-ért.
(a ti verziós titán tartólapos,és talán a sima 07 könnyebb mint az S verzió?)
Nem tartom valószínûnek, hogy megegyeznek. Ebben a Bikemag cikkben van fotó róluk kis leírással.
Oké,csak itt nincs közte az M07S verzió... amúgy köszi a linket!
#4556
Posted 2011. April 13. - 16:21
#4557
Posted 2011. April 13. - 16:04
mi az a rezbukki? osszel tekerunk fel 2x, de az nem volt ilyen faraszto
A rézbükki az út neve (nekem kell elmagyarázni egy gyõrinek aki majdnem a hegy mellett lakik ), legkönnyebb terepút ami a Kõrisre visz fel, a Gázló is ezen megy fel. Ha még így sincs meg akkor nézd meg egy térképen.
A sebesség mindent megold.
#4558
Posted 2011. April 13. - 15:55
évjárat az 2012 lesz, megjelenés kb ahgy az újdonságok szoktak: július/augusztuslehet már tudni mikor jön ki az új SLX fék? és kb mennyi lesz az ára a régi SLX-hez képest?
(nem arról beszélek, hogy az oem elõbb megkapja, és a piacra szórja õket)
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#4559
Posted 2011. April 13. - 15:54
Két Kõris egymásra téve a rézbükkin ennél 1,5szer durvább.
mi az a rezbukki? osszel tekerunk fel 2x, de az nem volt ilyen faraszto
#4560
Posted 2011. April 13. - 15:42
Nem tartom valószínûnek, hogy megegyeznek. Ebben a Bikemag cikkben van fotó róluk kis leírással.Helló! Bocs,de ez az én véleményem,szerintem az M07 az teljesen megegyezik az A01S betéttel.
Hm, rézbüki fincsi Föleg két Hajaggal Veszprémbõl.