Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#4001
Írta 2011. július 12. - 11:58

Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4002
Írta 2011. július 12. - 11:37

És milyen féket vegyek?
Ezen a kettõn gondolkozom, ha csere lesz a vége: Hayes Stroker Ryde 180 vagy Avid Juicy 3 160mm.
Vagy nem tudom, mi jöhet még szóba.
stroker ryde-ot gyorsan felejsd el, ritka hulladék
juyci 3 asszem kevésbé problémás, de esetleg néyd meg a deore 575 vagy 595-öt. kb olcsóbb és messze sokkal jobb.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4003
Írta 2011. július 12. - 11:08

Ezen a kettõn gondolkozom, ha csere lesz a vége: Hayes Stroker Ryde 180 vagy Avid Juicy 3 160mm.
Vagy nem tudom, mi jöhet még szóba.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4004
Írta 2011. július 12. - 11:02


#4005
Írta 2011. július 12. - 10:53

Elvittem egy újabb szervizbe, ahol megállapítottuk, hogy elég jól ereszti az olajat. Szerintük csak tömítést nem lehet cserélni, hanem a dugattyúkat. Ezeknek az ára + az új betétek (a régiek nagyon olajosak, nem hiszen, hogy használhatóak még) ára + a szerelés (7-8 ezer Ft) ára miatt valszeg érdemesebb új féket venni.
Mit szóltok ehhez? Ez valóban így van?
u.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#4006
Írta 2011. július 11. - 16:38

Hi.
Szintén találkoztam a problémával.
Forgalmazó szerint nincs ilyen hibajelenség...
Mi sem jöttünk rá az okra csak találgatás volt...
Illetve én fekete festésû fékeknél tapasztaltam.
Egyes szaki kollégák szerint nem nyerõ, ha különbözõ számozású DOT olajakat keverünk.
Anyagösszetételben különböznek.
Csatlakoznék a "szakik"-hoz, én is tapasztaltam hasonlót. Van ugye X fékfolyadék-amivel kijön a gyárból, van Y kinek-kinek a személyes kedvenc, meg van S,Z,V szervizenként favorizált típus. Néha elõfordult már érdekes jelenség. Azóta inkább viszem a sajátot, csinálják azzal, ha én már feladom odahaza, vagy épp nincs idõ, sosincs sértõdés, mondjuk ki szoktam fizetni szó nélkül.
#4007
Írta 2011. július 11. - 14:28

#4008
Írta 2011. július 11. - 14:05

#4009
Írta 2011. július 11. - 12:10

Szintén találkoztam a problémával.
Forgalmazó szerint nincs ilyen hibajelenség...

Mi sem jöttünk rá az okra csak találgatás volt...
Illetve én fekete festésû fékeknél tapasztaltam.
Egyes szaki kollégák szerint nem nyerõ, ha különbözõ számozású DOT olajakat keverünk.
Anyagösszetételben különböznek.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4010
Írta 2011. július 11. - 12:02

RAUH-Welt
B E G R I F F
#4011
Írta 2011. július 11. - 11:45

Az lenne a kérdésem hogy másnál is jelentkezett-e a következõ probléma:
Adott egy Formula ORO K18 fék aminek a rendszerében megjelent valami fehér színû trutymó ami eltömítette a rendszerbõl visszaáramló olaj útját a kiegyenlítõtartályba (tehát a fék fogott csak felkeményedett,mert az olaj csak a rendszerbe tudott áramolni onnan ki viszont nem)
Mi arra gondoltunk hogy ez az anyag a kiegyenlítõ tartályban lévõ festék lehet (tehát mintha oldaná az olaj) más tipp nem volt,de ha valakinek van annak nagyon örülnék.
Ezt a problémát ugyan megoldottuk ugyan de ha valóban a kiegyenlítõ tartály faláról jön az anyag akkor erre kéne találni valami hosszan tartó megoldást.
Köszönöm
#4012
Írta 2011. július 11. - 10:23

A megfogalmazáson akadtam fenn. Jó a leírás.

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4013
Írta 2011. július 11. - 10:17

"ezáltal plusz olaj van a rendszerben"
és ez , hogy kerül egy zárt rendszerbe?
Rendszer alatt érts a fékcsövet és a féknyerget...
#4014
Írta 2011. július 11. - 10:12

és ez , hogy kerül egy zárt rendszerbe?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4015
Írta 2011. július 11. - 10:09

#4016
Írta 2011. július 11. - 09:57

Ugye ez nem komoly?A lényeg vedd ki a kereket és nyomd össze a fékpofákat ezáltal plusz olaj van a rendszerben és amikor leszabtad és összeraktad a csövet nyomd vissza a fékpofákat, ekkor a rendszerben levõ plusz olajat visszatolod a tartályba és ez kiviszi magával az esetleges légbuborékokat.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#4017
Írta 2011. július 11. - 09:26

nemeteknel mar raktarrol nyomjak par helyrol (bikediscount pl).
egy dolog miatt felnek egy tok uj modelltol, hogy lehetnek olyan gyerekbetegsegei, amit kesobb javitanak: epp most olvasom vhol, hogy olyasmit irnak, hogy vkinek zorognek a felpofak macskakovon (bordak miatt?). ez apro dolog, de felettebb idegesito lenne, ha igy lenne.
olyan nincs, hogy egy shimano féknek gyerekbetegsége legyen! hová gondolsz?!


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4018
Írta 2011. július 11. - 07:22

persze, de a kényelem sok mindenkinek fontos
új fék tapasztalat nincs még, a fõnök behúzta az egyetlen minta szettet
nemeteknel mar raktarrol nyomjak par helyrol (bikediscount pl).
egy dolog miatt felnek egy tok uj modelltol, hogy lehetnek olyan gyerekbetegsegei, amit kesobb javitanak: epp most olvasom vhol, hogy olyasmit irnak, hogy vkinek zorognek a felpofak macskakovon (bordak miatt?). ez apro dolog, de felettebb idegesito lenne, ha igy lenne.
#4019
Írta 2011. július 11. - 06:27

#4020
Írta 2011. július 11. - 00:15

Egy kérdésem lenne. Valószínûleg sikerült megsütnöm a fékemet. (BB7) Duna maratonon az elsõ pár lejtõn feltartottak és éreztem is hogy melegedik a fék, csökken a fékhatás, majd ezután már nem is tért vissza a szokásos a fékerõ, akárhogy is téptem a fékkart. Itthon néztem, hogy a fékpofáknak - elöl-hátul - megváltozott az anyaga, meg mintha a tárcsák is kicsit sötétebb lennének. A kérdésem pedig az lenne, hogy elég-e fékpofát cserélni vagy vehetek új tárcsákat is?
Köszi,
Bence