rengeteg féket szereltem már, fékbõl, hajtómûbõl csakis shimano
majd csinálok képet a tükörpolir shimano dugattyúról illetve a matt, elnagyolt avidról...
Hope-okkal mi a gond?
rengeteg féket szereltem már, fékbõl, hajtómûbõl csakis shimano
majd csinálok képet a tükörpolir shimano dugattyúról illetve a matt, elnagyolt avidról...
Nekem a PM állandóan elmászott a fékezésektõl. Ha meg túltépem, a villában lévõ menetet kockáztatom. Én most elõl PM, hátul IS rendszerrel megyek, s a hátsó IS-el soha nincs ilyen jellegû problémám. Beállítani EGYSZER macerás volt - ja és meg kell tanulni a kereket ugyanoda visszarakni. Számomra szürreális, hogy a PM féket használók többsége erre képtelen, s mindig inkább a féknyerget állítja a ferdén berakott kerék után. Mostanában menetrögzítõvel teszem fel a PM rendszert is, s emiatt a lehetõ legminimálisabbra csökkentem a kicsavarás-beállítások számát.
Nekem a PM állandóan elmászott a fékezésektõl. Ha meg túltépem, a villában lévõ menetet kockáztatom. Én most elõl PM, hátul IS rendszerrel megyek, s a hátsó IS-el soha nincs ilyen jellegû problémám. Beállítani EGYSZER macerás volt - ja és meg kell tanulni a kereket ugyanoda visszarakni. Számomra szürreális, hogy a PM féket használók többsége erre képtelen, s mindig inkább a féknyerget állítja a ferdén berakott kerék után. Mostanában menetrögzítõvel teszem fel a PM rendszert is, s emiatt a lehetõ legminimálisabbra csökkentem a kicsavarás-beállítások számát.
Hát azt megnézném. Nekem ez még sohasem jött össze, mindig szemre és sokadik próbálkozás után lett csak jó. Ez csak elméletben mûködik, no meg a youtube videókon.
Az én formulám nem cicereg. De dolgoztam is vele rendesen, hogy ilyen legyen.
Ehez képest az XT-n a két csavart meglazít, kerék megpörget, ráfékez, behúzva tart, csavart meghúz! Oszt jónapot...
Ehez képest az XT-n a két csavart meglazít, kerék megpörget, ráfékez, behúzva tart, csavart meghúz! Oszt jónapot...
A zsír újat haver bringáján nekem is (csiszatolós fékekkel adták neki át). Az elsõvel viszont nem akarom írni mennyit szívtam, már ki akartam hajítani. Bármilyen finoman tekertem, hiába tartottam ellen, elmászott a féknyereg a csavarok alól. Próbálkoztam többszöri teljes zsírtalanítással (csavar, féknyereg érintkezõ felülete), nem segített. A csavarok úgy néznek ki, hogy van rajtuk egy alátét, aminek a féknyereggel illeszkedõ része direkt sorjás (hogy ne másszon el alóla a féknyereg), a feje felé nézõ része sima, csúszós. A féknyereg az alátét alatt levõ részen nem egyenletesen fényesedett ki (ferde a villámban a PM menet?) és az alátét peremének a nyoma egy félkörívben enyhén bemaródott), ezt nagyon finoman megcsiszoltam 150-es papírral. Egy csepp olajat tettem a csavar fejére belülrõl, hogy az csússzon az alátéten. Így is mászott, de meg tudtam szorítani ellentartással, hogy úgymaradt. Elõtte soha nem volt ilyen gondom, nem tudom mi lesz ha legközelebb állítani kell.
stroker trailt 5mp beállítani.
A sebesség mindent megold.
Hajtómûbõl a csak Shimano-val egyetértek. Fék szinten elégedett vagyok a Hope-pal 5 évig volt Deore hidraulikus fékem, meg voltam vele elégedve, fél évig Stroker Trail, azzal sem volt gondom. Eddig a 3 közül fékerõben a Hope a legjobb, pedig ez a legkönnyebb a 3 közül.
formulara lennek meg kivancsi az adagolhatosaga miatt, de ott allitolag kiemelten problemas a cicergo tarcsa.
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
Ez így van, valószínûleg nem számottevõen gyorsabb. Az sokkal többet jelent, hogy a fékkaron tartom a kezem + fékkészültségben annyira behúzom a kart, hogy éppen ne érjék el a fékpofák a tárcsát (ez esetben a fékpofa távolság is mindegy). Semmilyen, soha nem tetszett, és bár jóra értékelik, ez sem gyõz meg. Olyan felhasználónak, aki nem szeret sok idõt tölteni a beállítással, kimondottan elõnyös is lehet. Nekem nem tetszik, ennyi.