Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3801
Posted 2011. August 05. - 11:46
#3802
Posted 2011. August 05. - 07:16
Nem tudjátok lehet már kapni az új hûtõbordás shimano betéteket? Vajon a 2009-es xt fékjeimmel kompatibilisek lesznek? Jó lenne ilyennel tuningolni fékcsere nélkül.
igen, es nem
#3803
Posted 2011. August 05. - 00:21
#3804
Posted 2011. August 04. - 21:19
#3805
Posted 2011. August 04. - 19:54
Helló!
Korábban már voltam itt kérdezõsködni, többek között a tárcsa méretérõl is begyûjtöttem tanácsokat, 180/160-at javasoltatok, de végül 160/160 lett belõle, mert ez volt a bringán. Gondolkodom a cserén 180-ra. Ma voltam kint az Erzsébet hegyi kilátóban, Normafán és lefelé kicsit jobban nyúztam a fékeket, hogy vajon mennyi az az annyi, ami kell, hogy túlmelegedjen, ne fogjon. Hanyagoltam a szakaszos fékezést, hosszan fékeztem, meg ilyesmi. Ez eredmény a következõ, kicsit fekete lett a tárcsa. Fékteljesítmény csökkenést nem vettem észre. Ez a színezõdés jelentheti azt, hogy ma közel voltam a fékeim határaihoz?
elsõ: http://people.inf.el...re/dscf2675.jpg
hátsó: http://people.inf.el...re/dscf2678.jpg
Egyébként 68 kiló vagyok, bringa 12, merevváz. Nem akarok DHzni, marad a Jánoshegy, Mátra, maraton. Szóval, ha nem lenne muszáj, fékteljesítmény miatt nem kellene nagyobb tárcsa, de azért szeretném biztonságban érezni magam. Kis hazánkban egyáltalán lehetséges-e, hogy cserbenhagyjon a 160? Ha valakinek van mondanivalója, kérem ne tartsa magában
Alpesi versenyeken volt olyan, hogy szénfekete és szanaszét görbült volt a tárcsa (180-as) a lejtõ aljában, a szakasz végén lemostuk, kiegyengettük, ennyi. Nem csak az enyém (aki sokat fékez), hanem mindenkié. A lejtõkön intenzív égett szag terjengett. Amit te mutogatsz és amin parázol még csak meg sincs pirulva. :-)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#3806
Posted 2011. August 04. - 19:46
#3807
Posted 2011. August 04. - 00:45
A nellában meg elsõre leszavazták, hogy nem kell az
miért nem csodálkozom
neked 5 perc, cserébe egyenletesebben tudsz fékezni és a betét szélét sem csámcsogja szét a küllõ mikor belever. (durvának nem durva, de nem egy nagy dolog még jobbra belõni)
#3808
Posted 2011. August 03. - 22:25
#3809
Posted 2011. August 03. - 22:25
Rosszul vagyok az alátétezéstõl. Avib BB5-nél láttam, hogy gyárilag ilyen, minden oldalon alátét, szörnyû.
#3810
Posted 2011. August 03. - 22:15
#3811
Posted 2011. August 03. - 21:52
Pardon +1 alátét!
Mindjárt más Amúgy hayes hfx9. Szóval, lehet kapni kifejezetten ide szánt alátéteken valahol Bp-n? Vagy egy boltot tudnátok javasolni, ahová érdemes menni?
#3812
Posted 2011. August 03. - 21:28
#3813
Posted 2011. August 03. - 20:00
Nem kell ezt annyira túlbonyolítani. Nem kell speciális cucc, jó az amit csavarboltban adnak. Egy ilyet kell berakni a féktest és az adapter közé, nagyjából annyit emel rajta amennyit kell.
Kánya: Kivenni biztosan nem kell, mert akkor még beljebb fogna.
#3814
Posted 2011. August 03. - 19:20
#3815
Posted 2011. August 03. - 19:18
1 alátétet tuti ki kell venni! Nekem is 160-as volt E-H és sûrûn elmelegedet és megégett! Jelenleg 180-180 G3 tárcsa van, és azóta nincs ilyen gond! Persze ez embere válogatja ki mennyit megy lefelé!
Nincs egy alátét sem alatta. Vannak kifejezetten ehhez szánt alátétek, vagy vegyek egyet csavarboltban?
#3816
Posted 2011. August 03. - 19:09
#3817
Posted 2011. August 03. - 18:56
#3818
Posted 2011. August 03. - 09:15
#3819
Posted 2011. August 03. - 03:23
#3820
Posted 2011. August 03. - 01:09
szerintem janoshegyrol betonon gurulva 150 kiloval 140mm tarcsaval siman meg lehet sutni egy feket.
nem a lejto szamit hanem a stilus ahogy mesz es fekezel.