
ugyanannyiba kerülnek, ugyanannyit tudnak.
bmw vs. mercedes
apple vs. blackberry
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Üdv.
Most kezdtem hozzá a komolyabb bicózáshoz, vettem egy 2006-os RS Revelationt.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olcsó, de jó féket ajánlotok rá, 185ös tárcsához?
Különösebben nem extrémkedem, de azért jó lenne, ha megfogna bármilyen meredek leejtõn, ha netán minden kötél szakad.
Eddíg erre gondoltam:
Shimano Deore 2010
Avid Juicy 3
Erre egyszerû a megoldás.
A vékony kötegelõ a neve,húzol rá egy vékony fajta kötegelõt és kész,már bele is tudod pattintani passzentosan.A szigetelõ szalagból sok kell meg elöregedik,de az is jó.
Nem veszem magamra, igazad van.Mivel nekem csak egy pár van, ebbõl nem sok mindenre lehet következtetni, de egy biztos.
Kérlek ne vedd magadra, csak az itteni tapasztalataimat írom. Egy kivételével, az összes szervizben, ahol járt csiszoló fékkel adták vissza egy éppen aktuális kifogással (nem lehet jobban beállítani, ez ilyen, stb.) vagy "majd bekopik". Ebbõl elegem lett, amíg nem tudtam egyedül szerelni és vinnem kellett, nyomatékosan kértem, hogy a féket hagyják békén. Amióta én állítom mindig jó. Aláírom, hogy idegek kellenek hozzá.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
Azért nehogy azt higgyük már, hogy egy élversenyzõ azzal a fékkel megy, amit te is megvehetsz a boltban...Illetve ha nézed fr vagy dh videókat, sokan nyomják Formulával.hogy mi a legjobb fék? anekdota: régen versenybringáztam versenyszerûen. akkoriban volt egy biopace nevezetû shimano hajtókar fejlesztés. tudományosan így meg úgy de teljesen logikusan magyarázva. kérdezem a csapattársaim mi a véleményük róla. Abrók Norbi: "nézd meg a tour-t ha ott olyannal mennek akkor tuti jo, ha nem akkor nem". Nem mentek azzal. Kivétel mindig van, tudom...
Szóval hogy mi a legjobb fék? Nézz meg egy DH-versenyt és dönts. Igen tudom szponzoráció meg ilyenek de ha fos lenne akkor semmikép nem mennének azzal mert akkor a szponzornak is fontos eredmények maradnának el. Én ott nem láttam a The One-t. Sain-tot meg annál inkább...
Hogy mennyivel másabb a másik fékkarral: ugye van ez a Servo mittudoménmi. Ugye ezzel a kulisszás mehanizmussal be tudod állítani a fékkar karakterisztikáját ergo hol keményedjen fel. Ennek ellenére sem digitális mint a régi SLX-em. De mondom kinek mi jon be.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
Csínján bánnék az ilyen kijelentésekkel. A nagy csapatok mind szponzoráltak, és itt a Formula, aki hozzájuk képest igen csak kicsi cég, nem igazán tud labdába rúgni. Ennek ellenére a Mondraker és a CRC/Nukeproof is Formula fékekkel megy, illetve a hölgyek között a Team GR (Emmeline Ragot és Fionn Griffiths).Szóval hogy mi a legjobb fék? Nézz meg egy DH-versenyt és dönts. Igen tudom szponzoráció meg ilyenek de ha fos lenne akkor semmikép nem mennének azzal mert akkor a szponzornak is fontos eredmények maradnának el. Én ott nem láttam a The One-t. Sain-tot meg annál inkább...
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
A "tömítést" karmantyúnak hívják, ha arra gondoltál és ez is a fékhenger része. A fékhenger elállítódás szerintem nem jellemzõ a fékre, nálam egyéni oka van.
A második hátsó kerekemnél máshova esik a tárcsa és kiderült, hogy az egyik fékhenger kijjebb van, a féknyereg szélsõ helyzetében is a tárcsába ér. Alátétezni nem akartam. Átpozicionáltam a fékhengereket szimmetrikusan. Az erõteljes fékezéstõl sajnos visszaállt az eredeti pozíciójába, úgy gondolom ez nem a hayes hibája, bármelyikkel így lenne.