Jelentkezz be Regisztrálj

Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3661
Posted 2011. August 26. - 11:18

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3662
Posted 2011. August 26. - 11:16

Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3663
Posted 2011. August 26. - 11:13

#3664
Posted 2011. August 26. - 11:11


ugyanannyiba kerülnek, ugyanannyit tudnak.
bmw vs. mercedes
apple vs. blackberry
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3665
Posted 2011. August 26. - 09:22

Ha mégis, akkor olajcsere évente legalább 4-szer. Tele lesz az olaj alu reszelékkel - fékkarházban rugó ledörzsöli a belsõ falat -, illetve az olaj besûrûsödik benne, nem lehet légteleníteni - olajban túros trutymák uszkál - , mindkettõ karmantyú cseréhez vezet. Az sok mani.
...csak mert megint így jártam eggyel...
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3666
Posted 2011. August 25. - 21:55

Üdv.
Most kezdtem hozzá a komolyabb bicózáshoz, vettem egy 2006-os RS Revelationt.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olcsó, de jó féket ajánlotok rá, 185ös tárcsához?
Különösebben nem extrémkedem, de azért jó lenne, ha megfogna bármilyen meredek leejtõn, ha netán minden kötél szakad.
Eddíg erre gondoltam:
Shimano Deore 2010
Avid Juicy 3
deore
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3667
Posted 2011. August 25. - 21:14

Erre egyszerû a megoldás.
A vékony kötegelõ a neve,húzol rá egy vékony fajta kötegelõt és kész,már bele is tudod pattintani passzentosan.A szigetelõ szalagból sok kell meg elöregedik,de az is jó.
így nagyon menõ lett, kösz.
3-3-at húztam egymás mellé szemenként.
#3668
Posted 2011. August 25. - 20:08

Most kezdtem hozzá a komolyabb bicózáshoz, vettem egy 2006-os RS Revelationt.
Azt szeretném kérdezni, hogy milyen olcsó, de jó féket ajánlotok rá, 185ös tárcsához?
Különösebben nem extrémkedem, de azért jó lenne, ha megfogna bármilyen meredek leejtõn, ha netán minden kötél szakad.
Eddíg erre gondoltam:
Shimano Deore 2010
Avid Juicy 3
#3669
Posted 2011. August 22. - 16:08

#3670
Posted 2011. August 22. - 15:59

Nem veszem magamra, igazad van.Mivel nekem csak egy pár van, ebbõl nem sok mindenre lehet következtetni, de egy biztos.
Kérlek ne vedd magadra, csak az itteni tapasztalataimat írom. Egy kivételével, az összes szervizben, ahol járt csiszoló fékkel adták vissza egy éppen aktuális kifogással (nem lehet jobban beállítani, ez ilyen, stb.) vagy "majd bekopik". Ebbõl elegem lett, amíg nem tudtam egyedül szerelni és vinnem kellett, nyomatékosan kértem, hogy a féket hagyják békén. Amióta én állítom mindig jó. Aláírom, hogy idegek kellenek hozzá.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3671
Posted 2011. August 22. - 15:57

Azért nehogy azt higgyük már, hogy egy élversenyzõ azzal a fékkel megy, amit te is megvehetsz a boltban...Illetve ha nézed fr vagy dh videókat, sokan nyomják Formulával.hogy mi a legjobb fék? anekdota: régen versenybringáztam versenyszerûen. akkoriban volt egy biopace nevezetû shimano hajtókar fejlesztés. tudományosan így meg úgy de teljesen logikusan magyarázva. kérdezem a csapattársaim mi a véleményük róla. Abrók Norbi: "nézd meg a tour-t ha ott olyannal mennek akkor tuti jo, ha nem akkor nem". Nem mentek azzal. Kivétel mindig van, tudom...
Szóval hogy mi a legjobb fék? Nézz meg egy DH-versenyt és dönts. Igen tudom szponzoráció meg ilyenek de ha fos lenne akkor semmikép nem mennének azzal mert akkor a szponzornak is fontos eredmények maradnának el. Én ott nem láttam a The One-t. Sain-tot meg annál inkább...
Hogy mennyivel másabb a másik fékkarral: ugye van ez a Servo mittudoménmi. Ugye ezzel a kulisszás mehanizmussal be tudod állítani a fékkar karakterisztikáját ergo hol keményedjen fel. Ennek ellenére sem digitális mint a régi SLX-em. De mondom kinek mi jon be.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3672
Posted 2011. August 22. - 15:02


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3673
Posted 2011. August 22. - 14:39

Csínján bánnék az ilyen kijelentésekkel. A nagy csapatok mind szponzoráltak, és itt a Formula, aki hozzájuk képest igen csak kicsi cég, nem igazán tud labdába rúgni. Ennek ellenére a Mondraker és a CRC/Nukeproof is Formula fékekkel megy, illetve a hölgyek között a Team GR (Emmeline Ragot és Fionn Griffiths).Szóval hogy mi a legjobb fék? Nézz meg egy DH-versenyt és dönts. Igen tudom szponzoráció meg ilyenek de ha fos lenne akkor semmikép nem mennének azzal mert akkor a szponzornak is fontos eredmények maradnának el. Én ott nem láttam a The One-t. Sain-tot meg annál inkább...
#3674
Posted 2011. August 22. - 14:17


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3675
Posted 2011. August 22. - 13:34

Ennek ellenére azért van The One is: http://lp1.pinkbike....p5pb7019039.jpg , a Lapierrenél, érdekességképp, egy "kissebb", egyedibb gyártónál azért megtalálható.
Ettõl függetlenül, ha lenne annyim és-vagy ilyen árfekvésben lenne, mint ez a kettõ, lehetséges, hogy a Saintet venném, mert vele viszont nekem volt némi tapasztalatom és a KTM Aphex bringát ülve!! próbálgatás közben is eléggé lazán rakta 1 ujjal 1 kerékre.. Nade most a leírtakra van lehetõség, így ezekbõl kéne döntést hoznom

#3676
Posted 2011. August 22. - 13:24

Szóval hogy mi a legjobb fék? Nézz meg egy DH-versenyt és dönts. Igen tudom szponzoráció meg ilyenek de ha fos lenne akkor semmikép nem mennének azzal mert akkor a szponzornak is fontos eredmények maradnának el. Én ott nem láttam a The One-t. Sain-tot meg annál inkább...
Hogy mennyivel másabb a másik fékkarral: ugye van ez a Servo mittudoménmi. Ugye ezzel a kulisszás mehanizmussal be tudod állítani a fékkar karakterisztikáját ergo hol keményedjen fel. Ennek ellenére sem digitális mint a régi SLX-em. De mondom kinek mi jon be.
#3677
Posted 2011. August 22. - 12:46

"Nem akarom elképzelni hogy mi van ha egy jo veretésnél hirtelen beesik a fékkar...." Nos, ehhez csak annyit fûznék hozzá, hogy én sem éltem meg kellemesen ezt a jelenséget, ugyanis amíg nem cseréltem a betéteket szinteresre nem egyszer elõfordult, hogy az elsõ fékem beesett, így a 160-as hátsóval ügyeskedtem le a pálya utolsó negyedét. Határozottan borzalmas érzés. A hûtõbordát illetõen pedig nekem is ez jutott eszembe, hogy lejtmenetben azért sokat számít, hogy mi milyen meleg is ott arrafelé, az a -100 fok pedig nem jön rosszul például

Kisebb utánajárásom közben viszont azt is felfedezni véltem, hogy sokan a Formulát a Saint elé helyezik, sõt, a piacon elérhetõ legjobb féknek tartják a The One-t.
jaigen és radnaib kolléga ötlete alapján felbuzdulva, ha Pécs környékén van valakinek 2012-es SLX vagy XT féke és eljátszhatom vele az "úúezígybefogésnemisbóvdennyes?" szituációt, akkor kérem jelezze

#3678
Posted 2011. August 22. - 11:16

The One légtelenítését utálta. Nem ment mindig elsõre. Meg neten irogatják forumokba hogy hogy kell de mindenki mást mond. Biztos hogy valahogy jó ha ennyien esküdnek rá... Nem akarom elképzelni hogy mi van ha egy jo veretésnél hirtelen beesik a fékkar....
Shimano az egy kevés törõdést igénylõ jó és tartós fék. próbálj meg esetleg valakit a forumon rábeszélni hogy kiprobalhasd az uj SLX-et.
#3679
Posted 2011. August 22. - 10:57

Leírom újra az eddigi legjobb fékem.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3680
Posted 2011. August 22. - 10:55
