Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3421
Posted 2011. October 04. - 10:01
#3422
Posted 2011. October 04. - 09:31
#3423
Posted 2011. October 04. - 09:17
a fektarcsa az elettartama alatt kb 0.3mmt kopik, abba meg eleg sok "feluletkezeles" belefer
Igen, erõsen hajlok afelé, hogy igazat adjak neked és valóban csak lekopott. Csak azt nem tudom, hogy ha elszinezõdik, az mekkora rétegvastagságot érint. Már pedig ahhoz, hogy megkéküljön, legalább 250 °C-ra kell hevülnie. Az enyém viszont megbarnult. Ez azt jelenti, hogy nagyobb hõhatás érte. Legalább 300 °C.
Szóval a szín alapján viszonylag könnyû következtetni a hõmérsékletre, de a rétegvastagságot szerintem nem sokan határozták még meg.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3424
Posted 2011. October 04. - 07:39
#3425
Posted 2011. October 03. - 22:28
Hosszú durva (z)avaros lejtõzés után így néz ki a hátsó tárcsám. Szerintetek mennyire sikerült megégetnem? Egyáltalán meg van? Ha igen akkor mi legyen?
Emlékeztek még erre a hozzászólásomra? Csak mert egy lightos városi tingli tangli után ma azt vettem észre, hogy a féktárcsám újra ezüstös és az elszínezõdésnek nyoma sincs.
Ez akkor csak azt jelentheti, hogy sem a tárcsa sem a betét nem égett meg. Ennek örülök
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3426
Posted 2011. October 01. - 20:50
az adapterek nem drágák 2-3 ezer per stück.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3427
Posted 2011. October 01. - 14:19
Ha azt nézzük, hogy ha simán hátra teszem az eslõ féknyerget akkor 140-es tárcsához jó, akkor szerintem az elsõ fékhez való 160/180-as adapterrel kéne jónak lennie 160-as tárcsához. Mert ha a hátsóhoz való adtert használnánk akkor még nagyobb tárcsához lenne jó, de ezt mondom én, nem biztos, hogy így is van.
Milyen áron lehet ilyen adapterekhez hozzá jutni?
És még egy kérdés, a fékcsõ végére lehet külön kapni csatlakozót? Ami jó a 965-ös féknyereghez. Mert egy 775-ös féknyerget cserélnék le rá, és annak ugye más a fékcsõ és fékgyereg közti csatlakozása.
#3428
Posted 2011. September 30. - 21:58
nem vágom fejbõl, hogy az SMMAF180SSA és az SMMAR180SSA közt van-e különbség, ha van, akkor szerintem az utóbbi kell majd.
szerk: nem teljesen egyformák, ez a hátsó:
ez meg az elsõ:
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3429
Posted 2011. September 30. - 21:42
Egy xtr 965-ös elsõ féknyerget, fel tudok tenni hátra 160-as tárcsához, egy IS/IS 160/180-as adapterrel?
Mert azt tudom, hogy ha simán adapter nélkül felteszem akkor 140-es tárcsával jó lenne, de nekem 160-as tárcsához kéne.
A választ elõre is köszi.
#3430
Posted 2011. September 30. - 20:53
igenAz altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#3431
Posted 2011. September 29. - 14:10
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#3432
Posted 2011. September 29. - 13:14
#3433
Posted 2011. September 29. - 13:00
#3434
Posted 2011. September 29. - 12:30
A fékhatás nem romlott, sõt néha arra gyanakszom, hogy még jobb is lett. De az is lehet, hogy mégsem. Még nem döntöttem el egyértelmûen. Lényeg, hogy megállok ha akarok.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3435
Posted 2011. September 29. - 10:28
én inkább a betétet nézném, hogy az milyen állapotban van. nekem nem sikerült megérezni, hogy miben befolyásolja a színes tárcsám a fékezést, azt viszont igen, hogy a fémes betétet tükörfényesre/simára égettem össze.
#3436
Posted 2011. September 29. - 10:24
#3437
Posted 2011. September 27. - 21:29
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3438
Posted 2011. September 27. - 21:16
#3439
Posted 2011. September 27. - 20:45
Használt valaki idei (445-ös) aliviot, 85-90kg-t átlag túrafelhasználás mellett kiszolgálna biztonságosan?
Az altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?
Elég lesz, ilyennel megyek én is, legfeljebb néha két ujjal is kell húzni. Bár nekem elöl 180as tárcsa van, gondolom az is segít valamelyest.
#3440
Posted 2011. September 27. - 19:41
Az altípusok csak a karokban különböznek, a féktest az megegyezõ?