Jelentkezz be Regisztrálj
Tárcsafékek - általános eszmecsere
#3401
Posted 2011. October 10. - 12:53
Ezek a plusz kiegészítõk.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3402
Posted 2011. October 10. - 12:17
Vagy mindeképp ezt a drágábbat kellene megvennem? http://www.actionspo...sen::32267.html
Annyit látok mint különbséget, hogy "4 x Kolbensicherungen, passend für Juicy, Code und Elixir", ennyi a plusz kiegészítõ a drágább verzióban, de gõzöm sincs, mi lehet ez.
Köszi!
#3403
Posted 2011. October 10. - 12:09
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3404
Posted 2011. October 10. - 12:01
#3405
Posted 2011. October 08. - 23:05
Az a fehér cucc a turha benne. Ami eltömít mindent.
2009-ben eladott AMS125, azóta légtelenítve nem volt - kértem, de a nagy többség nem szokott foglalkozni vele.
Mézszerûen sûrû, csak kompresszorral tudtam átnyomni a rendszeren.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3406
Posted 2011. October 08. - 22:45
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#3407
Posted 2011. October 07. - 18:25
Van különbség a 775-ös XT és a 666-os SLX/785-ös XT fék légtelenítési technikájában, vagy ez nem változott az új generáció eljövetelével?
a tartaly resze tok mas... az ujaknal kell vmit beleallitani a legtelenitohoz, 775nel meg volt egy kis nyithato resz, amin vegulis meg lehetett csinalni mindent.
#3408
Posted 2011. October 07. - 17:43
#3409
Posted 2011. October 06. - 19:26
#3410
Posted 2011. October 06. - 18:36
#3411
Posted 2011. October 06. - 14:24
hello,xt deore tárcsaféknél a fékpofákat lehet állitani?nagyon közel maradnak és semmilyen pozicióban nem tudom a kereket ugy berakni hogy ne cimmogjon.vagy ez valamilyen problémára utal?
Ha nem tudod beljebb nyomni a dugattyúkat akkor, több olaj van a fékben mint ami kellene a te beállításodhoz.
Ezt úgy tudod orvosolni h kiveszed a betéteket, majd egy megfelelõ átmérõjû átlátszó csövet húzol a féknyereg légtelenítõ csavarjára.
Óvatosan 1/4 fordulatnyira kinyitod, úgy h a légtelenítõ csavar folyamatosan felfelé nézzen, hogy nem tudjon levegõ beáramlani.
Majd egy nagy lapos csavarhúzóval, vagy esetleg vmi lapos nem éles szélû dologgal beljebb nyomod a dugattyúkat.
Ekkor ki fog jönni egy kicsi olaj a légtelenítõ csavarnál, ez volt a célunk . Szépen vissza kell zárni a csavart, de nem tépd meg!!!!
És most már nagyobb hézag lesz a betétjeid között.
Jó tipp: inkább többször ismételd meg a mûveletet, kis lépésekben, mint h egyszerre nagyon sok olajat nyomassál ki vele, mert utána meg kevés lesz!!
Ha ezt bonyolultnak találod akkor meg vidd el szervizbe, nehogy kárt csináljál a fékedbe, az meg benned!!
#3412
Posted 2011. October 06. - 14:01
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#3413
Posted 2011. October 06. - 13:49
#3414
Posted 2011. October 05. - 13:50
700 fok fölé hevíteni egy tárcsát szerintem esélytelen, max ha 2000 méter szintet rongyolsz lefelé, folyamatos fékezéssel... de akkor meg elõbb forr meg a fékolajad, felpuhul a fék, stb.
#3415
Posted 2011. October 05. - 09:54
Szóval mit forrasztanak és mivel 400-450fok-on? Gondolom valami szinesfémet igaz? Esetleg Aluminiumot ónnal?
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#3416
Posted 2011. October 05. - 09:18
Ezek a hõk max a "normál" fékolajt forralják el....
#3417
Posted 2011. October 04. - 14:02
Az inkább olyan 723 °C körüli de inkább több (karbon % + egyébb ötvözõk miatt). Ott van az acélnak az elsõ allotróp átalakulása és az ausztenitesítés hõmérséklete. Ha onnan hûl vissza (elég gyorsan), csak akkor beszélhetünk edzõdésrõl addig csak mismásolunk itt meg szinecskézünk. Nem tudom, hogy egy tárcsa még egy profi és zúzós DH után is megközelítheti e a 700+ fokot.
Szóval kezdem egyre bátrabban kijelenteni, hogy egy tárcsát meglehet szinezni pár mikron rétegvastagságig (ha ez jelenti a megégetést) de igazán kárt tenni benne nem is olyan egyszerû. Inkább a betétek a szûk keresztmetszet, de hát az amúgy is csak kopó alkatrész
de itt gyanitom nem arrol van szo, hogy edzeni akarod az acelt, hanem hogy uzembiztosan mukodik a fek. valszeg sokkal elobb problema, a betet, a dugattyu a fektest, az agyra gyakorolt hatas, etc, mint a fektarcsa terhelhetosege.
és miért forgásiránnyal ellentétesen fékezik?
biztos igy tetszett nekik csak erdekessegnek tettem be. erdekes lenne, ha ugy vilagitanank, mint a f1es kocsik.
#3418
Posted 2011. October 04. - 11:21
vhol azt olvastam, hogy 400 fok a kritikus.
ASHIMA AIR ROTOR - YouTube
és miért forgásiránnyal ellentétesen fékezik?
#3419
Posted 2011. October 04. - 10:54
Szóval kezdem egyre bátrabban kijelenteni, hogy egy tárcsát meglehet szinezni pár mikron rétegvastagságig (ha ez jelenti a megégetést) de igazán kárt tenni benne nem is olyan egyszerû. Inkább a betétek a szûk keresztmetszet, de hát az amúgy is csak kopó alkatrész
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány