Wow!
Az szerintem hiper-szuper lesz, tuti bírni fogja! Nekem úgy tûnik, a 2008-as kb. még a 2007-es elsõ generáció plusz egy kis finomítgatás a hátsó felfüggesztésen. 2009-re viszont teljesen új lett a váz, amit 2010-re - így laikus szemmel - még látványosan tovább fejlesztgettek, szóval ez tuti egy kiforrott darab már! A fejcsõ mérete pár mm-rel más már, mint az AM 3000-D volt (holnap elõkeresem a táblázatot; amikor stucnit cseréltem, akkor Excel táblába minden vázparamétert összeírtam és összehasonlítgattam a 2008-as, 2009-es és 2010-es modelleknél). Nekem gyári állapotban 2 db 1cm-es távtartó még volt a stucni alatt, szóval 1.5-2 cm-rel magasabb fejcsõbe is simán belemegy az a Talas. Plusz talán lehet még trükközni az FSA ZS3-as kormánycsapággyal (AM 3000-D-nél egy erõsen magasított felsõ része van, alkatrész nevét sajnos nem tudom) is és nyerni pár mm-ert; nem lesz rövid a villanyak, szerintem.
Fontos megyjegyeznem, hogy le a kalappal a nagyker elõtt, bár sok mo.-i forgalmazó (s legyen az bármi, amit forgalmaznak) ilyen rugalmas, gyors, segítõkész és vevõbarát lenne! Jó pozitív példákat látni, na.
Update: 2010-es, 19"-os Trans-Mission 1000-D váz 2874g (One-Twenty 2758g), van benne egy kis plusz anyag. Az L-es méretû AM 3000-D váz tömege 2550g volt...
2008-as AM 3000-D felcsõ hossz, L-es méretnél (19"): 135mm.
(
Bõvebben itt.)