
Jelentkezz be Regisztrálj

Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1521
Posted 2010. April 29. - 13:36

#1522
Posted 2010. April 29. - 13:04


#1523
Posted 2010. April 29. - 09:00

A cég csak nevében nem ugyan az, a tulaj is és szerintem a szürke állomány nagy része is a Velotrade-tõl ment át és vitte magával a márkákat mikor megneszelte, hogy ki akarják túrni a cégbõl.
errol lehet masok tobbet tudnanak mondani, a lenyeg az hogy a bikefun nem tartana ott a Meridaval most ahol, ha nem mar egy sikeres markat visznek el. idekint pl eppen semminek nem hivjak a Meridat.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1524
Posted 2010. April 29. - 08:38

Wow!
Az szerintem hiper-szuper lesz, tuti bírni fogja! Nekem úgy tûnik, a 2008-as kb. még a 2007-es elsõ generáció plusz egy kis finomítgatás a hátsó felfüggesztésen. 2009-re viszont teljesen új lett a váz, amit 2010-re - így laikus szemmel - még látványosan tovább fejlesztgettek, szóval ez tuti egy kiforrott darab már! A fejcsõ mérete pár mm-rel más már, mint az AM 3000-D volt (holnap elõkeresem a táblázatot; amikor stucnit cseréltem, akkor Excel táblába minden vázparamétert összeírtam és összehasonlítgattam a 2008-as, 2009-es és 2010-es modelleknél). Nekem gyári állapotban 2 db 1cm-es távtartó még volt a stucni alatt, szóval 1.5-2 cm-rel magasabb fejcsõbe is simán belemegy az a Talas. Plusz talán lehet még trükközni az FSA ZS3-as kormánycsapággyal (AM 3000-D-nél egy erõsen magasított felsõ része van, alkatrész nevét sajnos nem tudom) is és nyerni pár mm-ert; nem lesz rövid a villanyak, szerintem.
Fontos megyjegyeznem, hogy le a kalappal a nagyker elõtt, bár sok mo.-i forgalmazó (s legyen az bármi, amit forgalmaznak) ilyen rugalmas, gyors, segítõkész és vevõbarát lenne! Jó pozitív példákat látni, na.
Update: 2010-es, 19"-os Trans-Mission 1000-D váz 2874g (One-Twenty 2758g), van benne egy kis plusz anyag. Az L-es méretû AM 3000-D váz tömege 2550g volt...
2008-as AM 3000-D felcsõ hossz, L-es méretnél (19"): 135mm.
(Bõvebben itt.)
Koszonom!

#1525
Posted 2010. April 29. - 08:17

mondjuk az mas kerdes hogy aki most csinalja a Meridat az nem ugyanaz a ceg akinek a piaci reszesedes es a marketing koszonheto.
A cég csak nevében nem ugyan az, a tulaj is és szerintem a szürke állomány nagy része is a Velotrade-tõl ment át és vitte magával a márkákat mikor megneszelte, hogy ki akarják túrni a cégbõl.
#1526
Posted 2010. April 29. - 01:01

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1527
Posted 2010. April 28. - 23:19

Le a kalappal a Merida forgalmazo elott! Szo nelkul kicserelik a torott vazat. Felajanlottak agy Trans Mission 1000 D-t, egy RP 23-as taggal. Azt nem tudom, hogy jo lesz e. Ranezesre tokugyanaz a vaz. Es ha ez bedolt akkor a csere is megrogyhat. Kerdes hogy mekkorat fogok perecelni vele.
Esetleg ezt mar megerositettek? Egy Talas RLC 140-es telot kell belevarazsolnom. A One-Five-O nagyobb rugouthoz van meretezve a One-Twenty pedg kisebbhez. A lenyeges hogy a vagottnyaku villa is beleferjen.
Nem véletlen szerintem a márka hazai piaci részesedése, nem vagyok oda a bringáikért, de el ismerem nagyon tudják intézni a garis problémákat, és jó a marketingjük.
#1528
Posted 2010. April 28. - 22:33

a témához visszatérve, nem tudom, ha a kancsi megmaradt volna annak, ami volt, akkor most lenne-e olyan a lefty, amilyen, meg a vázaik úgy épülnének-e ahogy.
#1529
Posted 2010. April 28. - 22:27

#1530
Posted 2010. April 28. - 22:26

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1531
Posted 2010. April 28. - 22:24

#1532
Posted 2010. April 28. - 22:17

#1533
Posted 2010. April 28. - 22:09


a kancsi meg a top aluvázait még mindig az usában készíti.
#1534
Posted 2010. April 28. - 21:14

egy példa: dw link. ha nem teszik egy tömeggyártott vázba, amin hegy sámuel versenyzett, akkor soha nem lesz ekkora sikere, és nem köszön vissza ennyi más vázon. és az ironhorse-t is egy befektetõ futtatta így fel.
Az okfejtés ott hibádzik, hogy a DW Link továbbra se köszön vissza annyi márkánál, mint korábban, mert az Iron Horse helyett jött a Turner, a többi pedig korábban is meg volt már (Pivot, Ibis és IF). Az Iron Horse meg azért "rossz" példa, mert látjuk, hogy hova jutott (gödörbe), és azóta már a Cannondale-el egy istállóban van papíron, csak éppen semmi újat nem tud felmutatni. A Cannondale pedig a teljes gyártást kihelyezte a távol-keletre és prototípusokon kívül semmit nem gyárt otthon. A márka biztos hátterét pedig továbbra is az ott lévõ kreatív szürkeállomány jelenti.
#1535
Posted 2010. April 28. - 20:42


Fontos megyjegyeznem, hogy le a kalappal a nagyker elõtt, bár sok mo.-i forgalmazó (s legyen az bármi, amit forgalmaznak) ilyen rugalmas, gyors, segítõkész és vevõbarát lenne! Jó pozitív példákat látni, na.

Update: 2010-es, 19"-os Trans-Mission 1000-D váz 2874g (One-Twenty 2758g), van benne egy kis plusz anyag. Az L-es méretû AM 3000-D váz tömege 2550g volt...
2008-as AM 3000-D felcsõ hossz, L-es méretnél (19"): 135mm.
(Bõvebben itt.)
_____________________________________________
AM rlz
#1536
Posted 2010. April 28. - 13:53

a one twenty durván túlépített darab, (2800g fölött tag nélkül) jó eséllyel nekem is az lesz (90+ a legjobb súlyom)
100 kiló amúgy nem súly azt a legcsirkébb cc race vázakon kívûl bárminek bírni kell.
az am3000 tényleg rossz széria volt.
konák meg tudtommal élettartamosak.
Le a kalappal a Merida forgalmazo elott! Szo nelkul kicserelik a torott vazat. Felajanlottak agy Trans Mission 1000 D-t, egy RP 23-as taggal. Azt nem tudom, hogy jo lesz e. Ranezesre tokugyanaz a vaz. Es ha ez bedolt akkor a csere is megrogyhat. Kerdes hogy mekkorat fogok perecelni vele.

#1537
Posted 2010. April 28. - 12:13

én megszállott kancsi fan vagyok mióta egyszer azon versenyeztem az õsidõkben. ki is voltam akadva, amikor eladták. de azóta is olyan fejlesztéseket csinálnak, amik tényleg hasznosak, és nem csak villantásra valóak.
#1538
Posted 2010. April 28. - 12:08

#1539
Posted 2010. April 28. - 12:01

A Cannondale esetében, Pl, a márkajelzéssel gravírozott fékek akasztó fülén ott díszeleg, hogy: Tektro. :-( Ami önmagában még nem lenne baj, de (legalább is szerintem) az Avid jobban mutatna.
Ez a tendencia azért nem túl biztató mert el akarja hitetni (nagy, vagy csak annak képzelt neveken lovagolva), hogy a minõség is lehet olcsó. Persze ez akkor igaz lehet, ha bagóért, vagy ingyen dolgozunk. Az anyagárakról meg ne beszéljünk.
csak azt felejtitek el, ha nincs a befektetõ, és nincs nyitás az alsóbb kategóriák felé, akkor ma nincs cannondale. a jobb vázaikat még mindig kézzel csinálják amerikában. ami ugye semmit nem jelent a sznobizmuson kívül, de tény, hogy nekem is számít. ha nincs a befektetõ a cannondale mögött, akkor ma nincs a világ legjobb villája, nincs bb30 stb. és ez nem csak a kancsira érvényes. és el kell, hogy keserítselek titeket, elõbb-utóbb minden kis manufaktúrát el fognak adni. ami nem baj, mert jönni fog a helyükre más.
egy példa: dw link. ha nem teszik egy tömeggyártott vázba, amin hegy sámuel versenyzett, akkor soha nem lesz ekkora sikere, és nem köszön vissza ennyi más vázon. és az ironhorse-t is egy befektetõ futtatta így fel.
#1540
Posted 2010. April 28. - 11:47
