Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#1121
Írta 2010. november 22. - 00:13
A vázakról meg annyit, hogy attól függ, akarsz-e váltózni vagy sem, és milyen terület érdekel (4x,dirt,street,fr?)
#1122
Írta 2010. november 19. - 14:41
Kinéztem pár vázat, de ha valaki ilyen árban tudna ajánlani azt megköszönném:
- Leader Fox Drug
- UMF Hardy 4
- Magellan polarx tablatop
- Prodigy (ridebike ajánlásával)
Infókat a testbike-ról olvastam... gondolom nem kellet volna Szóval valami véleményt szeretnék
kérni, vagy ajánlást. Meg azt is megszeretném kérdezni, hogy BTS HC PRO megéri-e az árát?
Elõre is köszönöm.
#1123
Írta 2010. november 17. - 14:50
srácok, a Bianchi MTB-ben, carbon vázban jó? Milyen kategóriát képvisel? A friss modelljei érdekelnének, mert kellõen drágáknak látom, s nem a felszereltségük indukálja a magas árat.
Köszi, ha tudtok vmit, én neten nem sok véleményt láttam.
Üdv!
#1124
Írta 2010. november 10. - 17:53
#1125
Írta 2010. november 10. - 17:47
Alternatív megoldás: Jagwire USA - Products - DCA007
#1126
Írta 2010. november 10. - 17:42
Van egy Hardy 1-es vázam. Ti milyen módszerekkel tartjátok a vázon a fékcsövet? Gyorskötegelõvel elég ronda lenne, ha a felsõ csövön áthúznám, ti hogy szoktátok? Mert ugye egyáltalán nem lehet bepattintani, mert nagyobb az a rés amit csináltak neki
Másik kérdés: Fék adapterekhez kaptam ilyen mûanyag gyûrûket, a végén egy kis 90 fokkal elhajtott pöcökkel, nem ez kellene?
#1127
Írta 2010. november 07. - 21:54
Köszi - nálam ennyire rövidre nem lehet hagyni, mert nem elég széles a kormány és elég élesen törne szegény.
#1128
Írta 2010. november 07. - 21:46
#1129
Írta 2010. november 07. - 21:34
Köszönöm, így tettem.
Képeket majd csinálok, aztán ha mégis másképp' kéne, majd mondjátok
Képek, véleményeket megköszönöm!
B.



#1130
Írta 2010. november 07. - 15:43
nekem is a váz jobb oldalán megy a hátsóváltó bowdene. annyira vágd rövidre, hogy mikor egyenesben van a kormány szép íve legyen, ne törjön.
nekem ekkor nekinyomódik a fejcsõnek, balkanyarnál jobban összehajtja, jobbnál pedig csak odébb húzza a kormány a fejcsõtõl.
tökéletesen mûködik. csak védd a fejcsõt mert koptat rendesen.
Köszönöm, így tettem.
Képeket majd csinálok, aztán ha mégis másképp' kéne, majd mondjátok
#1131
Írta 2010. november 07. - 14:04
milyen mozgása van? nem próbáltam csak a socomot meg a 951et..de hát azért azok jóval nagyobbak..
66 rc3-ast cserélnék lyrik vagy 36ra
#1132
Írta 2010. november 05. - 23:08
nekem ekkor nekinyomódik a fejcsõnek, balkanyarnál jobban összehajtja, jobbnál pedig csak odébb húzza a kormány a fejcsõtõl.
tökéletesen mûködik. csak védd a fejcsõt mert koptat rendesen.
#1133
Írta 2010. november 05. - 22:37
Szvsz semmit hagyd hosszabbra a kérdéses bovdenházat vagy bemész egy nagyobb bringaboltba és megnézed ott hogy oldják meg mert sok ilyen kialakítású váz van pl. az enyém is.
Voltam, köszi, de inkább tanácsokat kaptam - ilyen vázuk nincs.
Hasonló sem. Ill., egy 12" gyerekbringán volt ilyen....
Maradt a kísérletezés.
#1134
Írta 2010. november 05. - 22:34
Az a fura,hogyha tárcsás a váz,mint a képen és v fék konzol sincs rajta,akkor minek van a túlsó oldalon kábelvezetõ szem?
A kép csak illusztráció, emezen nincs alsó szem (ami a képen a hátsó tárcsához megy)
De miért kellett a váltóbowdeneket egy oldalon vinni?
#1135
Írta 2010. november 05. - 19:32
Kb ilyen, de Ultra Spirit - a lényeg látszik, csak szembõl nem tudom elképzelni...
Az a fura,hogyha tárcsás a váz,mint a képen és v fék konzol sincs rajta,akkor minek van a túlsó oldalon kábelvezetõ szem?
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1136
Írta 2010. november 05. - 19:30
Ott nem kell pöcsölni.
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1137
Írta 2010. november 05. - 11:25
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1138
Írta 2010. november 05. - 01:05
#1139
Írta 2010. november 05. - 00:45
Ne támadj, jót akarok! Tanulni nem szégyen...nekem se.
#1140
Írta 2010. november 04. - 23:14
Van egy KTM vázam, aminek az oldalán vannak a bowden vezetõ szemek.
Baloldalt egy, jobboldalt kéttõ.
Ha mindent úgy csinálok, ahogy kell, akkor a baloldali a hátsó féké, a két jobbos meg a váltóké.
OK.
A jobboldali váltókar bowdenezése viszont akkor így hogyan lehetséges?
Mivel a hozzá képest "közeli" oldalon kell elvezetni, elég éles lesz a kanyar benne
Mit csinálok rosszul?
Köszi,
B.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






