Jelentkezz be Regisztrálj
Vázak CC/FR/DH/4X - általános eszmecsere
#10241
Írta 2006. február 17. - 13:02
most van egy jó lehetõség egy 2005ös dhi-re, ha tudok, élek vele. aztán kipróbálom, ha nem válik be,akkor eladom,aztán veszek geminit.
úgy saccolom,hogy kb. 2 kilóval nehezebb lesz,mint a gemini. de hát valamit valamiért.
#10242
Írta 2006. február 17. - 12:55
Kona: a fékrögzítés is más lett azt hiszem. Legalábbis lenne mit lefaragni róla!
Rocsi: nem az volt, hogy Geminid lesz?
#10243
Írta 2006. február 17. - 11:36
ugyanez még mindig nekem is a kérdésem a gt dhi vázzal kapcsolatban.
illetve még az is,hogy milyen hátsóagy megy bele?
#10244
Írta 2006. február 17. - 11:35
#10245
Írta 2006. február 17. - 11:35
#10246
Írta 2006. február 17. - 11:33
Valaki tudja esetleg, hogy a 2006 Kona s.supreme-k mennyivel lettek könnyebbek a 2005ösöknél?
#10247
Írta 2006. február 17. - 11:07
#10248
Írta 2006. február 17. - 10:45
#10249
Írta 2006. február 17. - 08:48
#10250
Írta 2006. február 16. - 17:28
#10251
Írta 2006. február 16. - 15:53
#10252
Írta 2006. február 16. - 15:39
na errõl beszélünkõõõõõõõõõ. nem is tudom. ez így logikusan hangzik. de az it megoldja a hajtásból adódó fölös pogózást is? mert az idrive erre is ad megoldást. de persze lehet,hogy megintcsak tévedek.
azért nem pogózik az i-drive, mert a lánc nem "húzza" a vázat, tekintve hogy a rugóút egész hossza alatt (azaz a hátsórész mozgása közben) folyamatosan állandó a lánc(villa)hossz.
namost az IT-ben bár nem emiatt, de ugyanugy változatlan a lánchossz. a láncvillahossz-t mint olyat ebben az esetben nem értelmezzük.
tehát a kérdésedre a válasz: igen.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10253
Írta 2006. február 16. - 15:30
Jobban orultem volna ha a B1 vagy valamelyik vazgyarto viszi piacra de hogy egy fekgyarto... ketsegeim vannak
I`m as fast as nobody!
#10254
Írta 2006. február 16. - 15:28
#10255
Írta 2006. február 16. - 15:18
#10256
Írta 2006. február 16. - 15:08
az egy dologmiért ne lehetne? az it váltórendszer, az idrive meg felfüggesztés.
de - az i-drive lényege, hogy a láncvilla változatlan hosszu maradjon (hogy a lánc ne befolyásolhassa a rugózást), igy a monoblokkházat "rángatja" egy közdarab egy excenterben.
IT: mi éltelme lenne mozogni a monoblokkháznak? eleve 2 lánc van, igy a lánc szintén nem befolyásolja a rugózást, mert ahol a forgáspont van, ott van egy lánckerék. igy végérvényesen a lánchossz nem változik (ezért singlespeed)
most magyarázd el nekem, hogy mégis hogy lenne értelme
vole: a hayes megvette a b1 szabadalmát a váltórendszerre vonatkozóan, állítólag kiviszik taiwanra, hogy nagyban csináltathassák.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10257
Írta 2006. február 16. - 14:33
#10258
Írta 2006. február 16. - 12:48
felesleges at it-t meg az i-drive-ot összevenni.
és nem is lehet, ha belegondolsz.
két tökéletesen más koncepció.
miért ne lehetne? az it váltórendszer, az idrive meg felfüggesztés.
#10259
Írta 2006. február 16. - 12:44
Regebben volt rola kep, valamelyik kiallitason mutattak be, de sajnos azota sem kerult sorozatgyartasba. Nem tudom miert, pedig eddig az tunik a legjobbnak.
I-Drive + IT ? Valszeg a vilag legrondabb bringaja lenne
I`m as fast as nobody!
#10260
Írta 2006. február 16. - 12:41
és nem is lehet, ha belegondolsz.
két tökéletesen más koncepció.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.